Hoş geldinizzzzBölüm şarkısı ☝️
Yorum yapmayı unutmayın
Keyifli okumalar
......
"Anne gerçekten gitmek istemiyorum." dedim kaçıncı kez tekrarladığımı bilmeyerek.
"Neden?" dedi annem ve elindeki tepsiyi tezgahı koyup karşımdaki sandalyeye oturdu.
"Anneee..." dedim bıkkınlıkla. "İzzet hocayı zaten her gün okulda görüyorum. Ben biraz tek başıma kalmak istiyorum." dedim gözlerinin içine kabul etmesi için ısrarla bakarken.
Bıkkınca başını salladığında sandalyeden kalktı ve masadan çantasını aldı. "Son kararın de mi?"
"Evet... Hem biraz saz çalışacağım." Hem biraz kafam dağıldı.
Yanıma gelip yanağımı öptüğünde ben de onun yanağını öptüm ve kapıya doğru ilerledik. "İyi hadi size iyi eğlenceler." diyerek annemi kapıdan uğradığımda hızlıca odama girdim.
Yatağıma oturduğumda sazımı elime aldım, güzelce kucağıma yerleştirdim ve yatağımdaki telefonumu önümdeki sandalyeme güzelce beni görebilecek şekilde yerleştirdim ve videoya başlattım.
Aynı zamanda sazı da çalmaya başladım.Erzurum çarşı pazar
Leylim aman aman
Leylim aman aman
Leylim aman aman suna yarimBir süre çalmaya devam ettiğimde söylemeye devam ettim.
İçinde bir kız gezer oy
Nenen ölsün sarı gelin aman
Sarı gelin aman
Sarı gelin aman suna yarimElinde divit kalem
Leylim aman aman
Leylim aman aman
Leylim aman aman suna yarimKatlime ferman yazar oy
Nenen ölsün sarı gelin aman
Sarı gelin aman
Sarı gelin aman suna yarimTürküyü tamamen bitirdiğimde sandalyeden telefonumu aldım ve WhatsApp da KANKİM yazısına gördüğümde hızlıca tıklayıp videoyu attım. Telefonumu kapatıp yatağa geri koyduğumda sazı kılıfına koyup duvarıma astım.
Odamın balkonuna adım atacağım sırada telefonuma gelen bildirimlerle Can'ın attığım şeye yorum yapacağı düşüncesiyle koşarak telefonumu elime aldım. Can'ın yorumlarına acayip önemsiyordum. O benim CANIM arkadaşımdı!
Telefona tekrar bildirim geldiğinde gözlerimi oraya çevirdim. Gördüğüm Meriç Hoca yazısıyla gözlerim şaşkınlıkla açılırken kalbim korkuyla sarsıldı. Neden bana mesaj atmıştı ki?
Ellerim titrerken üstünden mesajını girmeden aşağı doğru indirdim.Neden şimdi bana böyle bir şey attın ki?
Kaşlarımı çattım ve hızlıca mesajına tıkladım.
"Yuh artık!" diyerek attığım videoyu hızlıca sildim. Neyseki WhatsApp da ilk dakikalar videoyu silebiliyordum.
Ama ben KANKİM yazısına bastığımı çok iyi hatırlıyordum. Bu nasıl olmuştu?Vallah isteyerek olmadı. Arkadaşıma attığımı sanmıştım. Size böyle bir şey atacak değilim.
Hızlıca gönderip yine bir utanma vakasıyla yatağıma oturdum. "Ne salak bir insanım ya?!" Dedim sinirle ve saçlarımı geriye doğru attım. Bildirim sesiyle heyecanla daha doğrusu birazcık tedirgince KESİNLİKLE korkuyla telefonumu tekrar elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ
Chick-Lit🌠 "Seçilmiş..." dedi kulağıma fısıldayarak. Nefesi kulağımdan boynuma doğru giderken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Kokusu burnuma doluyordu. Dudaklarını kulağımın altında hissettiğim de gözlerimi kapattım. Dudağını birkaç kez tenime değdir...