💜
Ne yaptığım farkındaydım. Hem de fazlaca! Ellerim titriyor, bunun sonucu ya disiplin ya da onun da bana karşılık vermesiydi. Birincisi daha ağır basıyordu şuan. Kokusu burnuma doluyor, dudaklarımda hissettiğim dudaklar o kadar güzeldi ki... Ondan hiç ayrılmak istemiyordum. Daha önce böyle duygular hissettiğimi hatırlamıyordum. Sanırım böyle duygular daha önce hiç hissetmemiştim. Bir daha da böyle duygular hissedeceğimi sanmıyordum. Karnımdaki kelebekler harekete çoktan geçmişti. Sanki beni kendime getirmek için çırpınıyorlardı. O kadar şiddetliydiler ki daha fazla dayanamayacağım hissettim. Yavaşça ayrıldığımda bu yaptığımdan korktuğumu hissettim ve gözlerine utancımdan bakamayarak hızlıca öğretmenler odasından çıktım.
Hızlı bir şekilde daha doğrusu koşarak merdivenlerden inerken hala çok korkuyordum. Bu yaptığımdan pişman olacağımı biliyordum ama bu kadar çabuk olacağını tahmin etmiyordum. Sınıfa girdiğimde hızlıca eşyalarımı toplamaya başladım. Can'ın yanıma geldiğini gördüğümde ''Nereye gidiyorsun?'' dedi.
''Kendimi iyi hissetmiyorum.'' dedim yüzüne bakmadan. Ellerini çeneme koyduğunda yüzüne doğru kaldırmaya çalıştı ama izin vermedim. ''Yüzüme baksana Larin. Bir şey mi oldu?''
Ondan uzaklaştığımda Çantamı sırtıma taktım. ''Gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum Can.'' dedim ve göz ucuyla gözlerine baktım. ''Eve gitmek istiyorum.''
Başını salladığını gördüğümde ''Eve gittiğinde mesaj at.'' dedi ve hemen ekledi. ''Ama kendini iyi hisettiğinde ne olduğunu anlatacaksın.''
''Tamam... Görüşürüz.'' diyerek arkama döndüm ve sınıftan çıktım. Hızlı adımlarla yürümeye başladığımda onu göreceğim diye çok korktuğumu fark ettim. Okuldan hızla çıktığımda derin bir nefes aldım. Onunla karşılaşmayıp çıktığıma çok sevinmiştim ama yarın ne olacaktı. Hem de 2 dersimiz onunlaydı.
''Offf keşke öpmeseydim.'' dedim eve doğru yürürken. Ama onun dudaklarını öpmek nasıl bir duygu olduğunu çok merak etmiştim. Bir yandan bu duyguyu hissettiğim için mutluydum diğer yandan acayip korkuyordum. Bana nasıl tepki vereceğinden korktuğum için öğretmenler odasından resmen kaçmıştım. Gözlerimin yaşardığını hissettiğimde hızlıca gözlerimi sildim. ''Bunu yapmadan önce düşünecektin Larin!'' dedim kendime sinirle. Yoldan geçen beni deli sanabillirdi. Çünkü konuşarak ilerliyordum ama umurumda değildi. Şuan belki de öğrenci hayatım bitmişti. Belki de çoktan annemi arayıp beni söylemişti. Aklıma anneme aramak geldiğinde Telefonumu açtım.
Gözlerim gördüğüm şeyle şaşkınlıkla açıldığında korkudan ellerim titremeye başladı. MİRAÇ HOCA BANA MESAJ ATMIŞTI!!!! Ne yapacağımı bilmeden olduğum yerde durdum. Mesajı görebildiğim kadarını okumaya çalıştım.
Bu yaptığının ne olduğunun farkında mısın? Ben senin öğretmeninim. Sana--
Gerisi okunmuyordu ve ben de mesajına girmeye korkuyordum. ''Kesin beni disipline verecek.'' diyerek hızlı adımlarla eve yürümeye başladım. İçimden umarım bu yaptığım rüyadır diye geçiriyordum ama rüya olmayacak kadar gerçek olduğunun farkındaydım hele dudaklarının güzelliğiyle.
💜
Onu öpmemin üstünden 4 gün geçmişti ve ben bu süre de okula gitmemiştim. Aslında 2 gün okula gitmemiştim ve üstüne 2 gün tatil girince onu 4 gün görmemiştim. Hala mesajını girmemiş, hatta telefonumu kökten kapatmıştım. Bir daha mesaj atma korkusu ve Can'a ne cevap vereceğimi bilmediğimden de kapatmış olabilirdim. Şuan da hazırlanmış okula doğru çok yavaşça ilerliyordum. Artık gitmek zorundaydım. Annemde şüphelenmeye başlamıştı. İki gün hastayım diye geçiştirmiştim ama dün gitmek istmediğimi söyldiğimde benden şüphelendiğini anlamıştım. Çünkü ben hasta olduğumda da okula giderdim annem gitme dese de. O yüzden anneme biraz tuhaf gelmişti. Herhalde hocamı öptüm, daha doğrusu DUDAĞINDAN öptüm diyemezdim herhalde. Ayaklarım geri geri gidiyordu ama okula gitmek zorundaydım. Nereye kadar kaçacaktım ki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞ
ChickLit🌠 "Seçilmiş..." dedi kulağıma fısıldayarak. Nefesi kulağımdan boynuma doğru giderken kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Kokusu burnuma doluyordu. Dudaklarını kulağımın altında hissettiğim de gözlerimi kapattım. Dudağını birkaç kez tenime değdir...