Keyifli Okumalar...
Kader dönüp dolaşıp bir şekilde o adamla karşılaşmamı sağlıyordu. Dolu gözlerim görüş açımı engellemesine rağmen dudaklarımı içeriye çekerek önümde diz çökmüş olan mareşala bakmıştım. Hani yapmayacaktı? O lanet adamı hani buraya çağırmayacaktı?
"Mmm, ben gitsem iyi olacak."
"Pimi çek sonra gitsem iyi olacak de...kaybol Hyunjin mümkünse gözüme görünme bu ara."
"Olması gereken buydu diyorum sana. Bak şuan yanındasın, ya adam bir anda karşısına çıksaydı ne yapacaktın o kadar askerin içinde. Bardağın diğer tarafından da bakman lazım."
"Çok konuşma kaybol."
"Aman tamam, gideyimde biricik ogluşumu seveyim."
Hyunjin komutanla Changbin'in konuşması ardına bile bakmadan giden Hyunjin komutanla yarıda kesildiğinde akan burnumu çekmiştim. İçimde daha çok midem taraflarında değişik duygular hüküm sürüyordu.
Midem bulunmaya bulaşmıştı.
"İyi misin bebeğim?"
Changbin uzamış saçımdan bir tutam geriye atıp dosyanın üzerinde duran masaya oturup ellerimi sıkıca tutup dizimin üzerine koymuştu. Bu ilgili tavrı biraz olsun içimi rahatlatır iken gözümden bir damla yaş süzülmüştü.
"Ağlama...ağlama ama"
"Neden yaptın bunu?"
"İlk başta yapmayacaktım ama sana yaptıkları karşısında sakin kalamadım. O şerefsize kendim bizzat eziyet etmek, sözleşmeli asker olduğuna pişman etmek istedim fakat sonra senin onu görünce düşeceğin durum aklıma gelince geri vazgeçtim fakat askeriyede işler öyle kolay kolay olmuyor. Emri bir kere vermiştim, Hyunjin her ne kadar uğraşsa da başarılı olmadı. Buraya gelecek mecburen."
"C..Changbin ben korkuyorum. Ben ciddi anlamda o adamdan korkuyorum."
"Şşş, korkma. Bak ben senin yanındayım. Seni özel şoförüm olarak alacağım yanıma kimse sana ulaşamayacak."
Gözümden yaşlar düşerken içim çok kötüydü. Midem kasılıyor, bulanıyor adeta yanıyordu. Changbin pişmanlıkla nefes verip ellerimde olan ellerini enseme götürüp alnımı alnına yaslayıp burnunu burnuma sürtmüştü.
"Özür dilerim, çok özür dilerim. Yapmamalıydım."
"Ne zaman gelecek?"
Titreyen çenemle zorla konuşup ellerimi enseme atmış olduğu ellerine koyduğumda alınlarımızı ayırmıştı. Siyah dik bakışlarında pişmanlık gözler görülür cinstendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mareşal / Changlix \
Fiksi Penggemar{Tamamlandı} "Felix kalk lan denetleme varmış çabuk!" "Ya git başımdan bugün o karda kışta sabahtan akşama kadar komutanların kölesi oldum. Ben kalkmıyorum." "Minho komutan gelecek çabuk kalk, ne olur kalk." "Banane Jisung" Maalesef bananeyle kalmam...