25. Bölüm

2.6K 336 162
                                    

Keyifli Okumalar...

Evrenselleşmiş olan duygu kırıntılarından olan korku, tüm vücudumun kasılmasına neden olmuştu. Kalbim öyle bir çarpıntıyla göğüs kafesime eziyet ediyorduki kan basıncım artmıştı.

Changbin dudaklarını dudaklarımdan ayırıp beline doladığı ayağımı sessizce yere koyunca kaşlarını çatıp kapıya bakmıştı.

Aldığım sesli nefesler kapının önünde olan Hyunjin komutanla yanındaki kişiye gitmemesi için ellerimle ağzımı kapatmıştım. Göğsüm inip kalkarken bir yandanda mareşalın geniş göğsüne değmeyi eksik etmiyordu.

Changbin sinirili gözleri aşağı yukarı inen kapı kolundan alarak strese girmiş beni bulduğunda çatılı kaşları anında geri giderek gevşemiş ve kolunu enseme atarak kafamı omzuna yaslamıştı.

Ellerim ağzımın üzerinde öylece omzuna yaslı bir şekilde durduğumda dudaklarını kulağımın oraya getirerek önce kulağımın hemen altı, boynumda olan damarımın üzerine ufak bir buse vermiş sonra ise kollarını sıkıca bana dolayarak etkileyici ve bir o kadar huzur kokan sesiyle kulağıma fısıldamıştı.

"Sakin ol kapı kilitli birazdan giderler."

Ses çıkarmayıp kafamı hızlı hızlı omzunda aşağı yukarı salladığımda dudaklarını tekrar boynuma sürterek oraya uzunca bir öpücük kondurmuştu.

"Mareşal odasında yok galiba."

Duyduğum sesle bedenim kaskatı kesildiğinde bunu bana sarılan bir çift kolun sahibide anlamıştı. Ağzımın üzerindeki ellerimi daha çok dudaklarıma bastırıp gözlerimi sıkıca yumduğumda Changbin bana daha sıkı sarılmıştı.

"Gidelim öyleyse."

Hyunjin komutan buz gibi çıkan sesiyle beraber kapı kolunu bıraktığında ayak sesleri yankılanmıştı koridorda. Giderek uzaklaşan bot sesleriyle kendimi onun güven veren kollarından çekip ellerimi ağzımdan çekmiştim.

"O..oydu. G..gelmiş"

"Şşş, sakin ol"

Changbin titreyen ellerimi tutup alnıma küçük bir öpücük verdiğinde günlerdir unuttuğum gerçekle yüz yüze gelmek tedirgin etmişti beni. Changbin'in benim yanımda olması, o güven veren kokusu olmasaydı halimi düşünmek bile istemiyorum.

"C..Changbin."

"Bak onunla sadece bir kez yüz yüze geleceksin ve bir daha asla yüz yüze gelmenizi engelleyeceğim sana söz veriyorum."

"Korkuyorum."

"Korkma hiçbir şey olmayacak."

"Sözlerin beni rahatlatıyor ama içimde bir yerlerde tedirginlik var."

Mareşal / Changlix \Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin