עוד פרק להיום!!!
בבקשה תצביעו ותגיבו. תודה!!!
משתדלת לעלות לכם פרקים בתידרות טובה.
תהנו🤍-
לואי התעורר מהתנומה של שעתיים לאחר מכן בר ומילו התכרבלו אליו, הוא חייך לעצמו ודשדש קצת, גרם למילו לקום וללכת אל הפנים שלו."היי חבר." הוא חייך וליטף את ראשו בעדינות, מתרווח לאחור על הכרית. הארי נכנס לחדר, מיילו נבח לעברו בשמחה וכשכש בזנבו, גרם לו לחייך וללטף את ראשו, "מה נשמע, בחור קטן?"
לואי הרים את מבטו אל הארי, "היי."
"היי ישנוני." הארי ישב לידו ושפשף את גבו, "ישנת טוב?"
"כן, הייתי צריך את זה." לואי הנהן מול הכרית, "מה השעה?"
"כמעט חמש אחר הצהריים." הארי אמר, "אתה רוצה לקום? אני יכול להכין לך תה."
"תה יהיה טוב, תודה. אני ארד עוד דקה." לואי הנהן, הארי רכן ללחוץ נשיקה על לחיו של לואי לפני שיצא מהחדר.
לואי התמתח מעט לפני שזרק את השמיכות לצד השני של המיטה, התגלגל החוצה והלך למטבח.
הארי עמד שם עם גבו לעברו, אז הוא כרך את זרועותיו סביב פלג הגוף העליון שלו מאחור, ראש על השכמות שלו.
"התה שלך כמעט מוכן, בסדר?" הארי שפך את המים לתוך הספל, לואי הנהן והלך להביא את החלב מהמקרר
הוא הושיט את זה להארי, "יש לנו משהו מתוכנן לשארית היום? או.. או שפשוט נהיה עצלנים?"
"אחר הצהריים עצל נשמע לי מדהים." הארי חייך אליו, "יש לי יום צילומים מלא מחר בחוץ, אני צריך להתעורר מוקדם ואני אחזור די מאוחר."
"אה בסדר." לואי הנהן, "אז מה אנחנו הולכים לעשות?"
"אני אחשוב על משהו, כן? תשאיר את זה לי." הארי הושיט לו את התה שלו ונישק את מצחו, "לך שב על הספה, אני מיד חוזר."
לואי הנהן והלך אל הספה, יושב עם רגליו שלובות והספל בידיו, לוגם ממנו. הוא צפה בתוכנית אקראית בטלוויזיה, ותוך כמה דקות הארי חזר לסלון עם שש שמיכות בזרועותיו, זרק את כולן על הרצפה.
לואי הרים גבה, "מה אתה עושה?"
"בונים מבצר". הארי חייך אליו את חיוך הפעוט המפורסם שלו והלך לחדר השינה של האורחים, חזר כעבור כמה שניות עם המזרון.
"אתה מטורף." לואי ציחקק בהפתעה, הארי ציחקק, "לא מטורף, יצירתי."
הארי הביא כיסאות מהמטבח והתחיל לבנות את המבצר, ואז הוא הכניס כריות ושמיכות לתוך המבצר כשסיים.
"בוא הצטרף אלי ." הארי הושיט את ידו ללואי, לואי לקח את ידו והשניים נכנסו למבצר
"זה די מוזר." לואי ציחקק, "אבל זה נעים, אני אוהב את זה."
YOU ARE READING
A model And A Fan-Larry מתורגם
Любовные романыפאנפיק מתורגם על לארי (רק ההמשך שלו, מחלק 32) (ההתחלה בעברית נמצאת אצלה-@HeLeLm ) לואי ביישן ושקט. הארי פופולרי וידוע. ... כמה לילות לפני יום הולדתו, לואי החליט שהוא הולך לספר להוריו שהוא הומו. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם יתמכו בו. אבל מה קורה כ...