עוד פרק!!!! תהנו🤍
-
"חכה בבקשה !!" הארי רדף אחרי לואי, שנענע בראשו וקרע את זרועו מהאחיזה של הארי."איך יכולת?! אני לא מאמין לך! הבטחת!" לואי בכה וניגב את דמעותיו.
"בייבי הייתי שיכור! זה לא היה אומר כלום!" הארי תפס שוב את זרועו אבל לואי נאבק, "הבטחת לא לשתות, ונישקת שלוש בנות שונות! אני לא יכול לסבול את זה -" (הארייייייייי אתה דפוק-ה.מ)
"לא לא לא לא בייב לא, בבקשה - אני-אני מתחנן בפניך״ הארי נדנד בראשו במהירות, לואי דחף אותו משם, "ובכן אין לך מה לומר בעניין הזה. אנחנו נפרדים".
"לא !! לואי, בייבי, שמע אותי!"
"לא, הארי!" לואי הניד בראשו וברח, הארי ניסה לרדוף אחריו.
"בייבי!"
"הארי עצור, אתה צריך להתעורר!"
~
הארי זינק במיטה, מתנשף מכאב ראש קל (שמחתי להפחיד אותכם/ן. חחחחחח עכשיו תהנו🤍-ה.מ)"הארי! אתה בסדר?" לואי חפן את לחייו של הארי, הארי הסתכל לו בעיניים לשנייה לפני שכרך את זרועותיו סביבו בחוזקה ככל שיכול, והביא אותו לשבת על ברכיו תוך כדי.
"אוי בייב אני כל כך מצטער - לעזאזל, אני -"
"האז, חלמת. זה היה רק חלום רע." לואי כרך את זרועותיו סביב צווארו של הארי ונשק לראשו, הארי נסוג לאחור כדי להביט בו "רק חלום?"
"כן, זה היה חלום." לואי הנהן וניקר הלחי שלו.
הארי טמן את ראשו בצווארו של לואי, "הסיוט הגרוע ביותר אי פעם."
"אתה רוצה לדבר על זה?" שאל לואי והעביר את אצבעותיו בשערו. הארי נאנח, "אני - חלמתי את זה, נפרדת ממני כי השתכרתי ו- והתנשקתי עם שלוש בנות."
לואי נשך את שפתו התחתונה והרים את ראשו של הארי למעלה, "תסתכל עליי." הוא חפן את לחייו, "זה היה רק חלום, זה לא קרה. אף פעם לא התנשקת עם אף אחד, ואני עדיין כאן." הוא נישק את שפתיו, הארי נאנח בשקט ונינוח בעליל. (תכנית הוא כן התנשק אבל בסדר-ה.מ)
"אתה בסדר עכשיו?" שאל לואי, והזיז את שערו של הארי מפניו. הארי הנהן וניקר שוב את שפתיו, "סליחה שהערתי אותך."
"אין בעיה." לואי הניד בראשו בחיוך קטן, "אמא שלך באה היום בצהריים."
הארי סובב את ראשו לשעון, "השעה שש בבוקר. אתה רוצה לחזור לישון עד תשע, אולי עשר, וכשנתעורר, נכין לנו ארוחת צהריים, בשבילנו ובשביל אמא ורובין?"
"או אולי, נוכל לצאת לפארק עם בר ומילו? לא חם מדי בחוץ בשעה הזו." לואי הציע, הארי חייך והנהן, "נשמע נהדר הגורים יאהבו את זה." הוא ניקר את שפתיו של לואי לפני שהרים אותו בזרועותיו, קם מהמיטה ונכנס לשירותים כדי לצחצח שיניים.
YOU ARE READING
A model And A Fan-Larry מתורגם
Lãng mạnפאנפיק מתורגם על לארי (רק ההמשך שלו, מחלק 32) (ההתחלה בעברית נמצאת אצלה-@HeLeLm ) לואי ביישן ושקט. הארי פופולרי וידוע. ... כמה לילות לפני יום הולדתו, לואי החליט שהוא הולך לספר להוריו שהוא הומו. אחרי הכל, הם ההורים שלו, הם יתמכו בו. אבל מה קורה כ...