פרק 41

425 44 25
                                    

עוד פרק למרות שהעלתי היום תהנו!!❤️
אגב שאלה ששאלו- אותי לפאנפיק יש 100 פרקים.

-
לואי בדיוק סיים לנקות את החנות, הוא נאנח לעצמו כשחזר לדלפק הקבלה עד שהארי יגיע. הוא שלף את הטלפון שלו ונכנס לאינסטגרם, כששמע את הפעמון מצלצל כשהדלת נפתחת.

הוא הרים את מבטו וראה את גאווין, הילד במשמרת הבאה. גאווין חייך אליו, "היי, לואי."

"היי גאווין." הוא חייך אליו חיוך קטן ומשך במהירות את הז'קט, תחב את הטלפון שלו לתוך הכיס והלך לחכות ליד הדלת.

"למי אתה מחכה?" שאל גאווין.

"החבר שלי, הוא צריך לבוא לקחת אותי בכל רגע." אמר לואי והסתכל מסביב בחנות כדי להימנע מלהסתכל עליו.

"לא אתפלא אם הוא לא יופיע, רק ראיתי כתבה עליו ועל קנדל ג'נר, הדוגמנית". אמר גאווין, מחכה לראות את תגובתו של לואי. (גאווין אל תתחיל אפילו עברנו מספיק ניקים מוזרים-ה.מ)

לבו של לואי נפל מעט אבל הוא ניער את עצמו ממנו במהירות, "זה כנראה כלום, הארי לא יעשה לי את זה."

"רק אומר." גאווין משך בכתפיו.

לואי כסס את ציפורניו כשהביט מטה אל נעליו, אלף מחשבות חלפו במוחו. הוא היה מנותק על ידי צליל של חריקת גלגלים כשמכונית עצרה מחוץ לחנות, הוא הרים את מבטו וראה את הארי ממהר לצאת מהמכונית, מסתכל ללא נשימה.

הוא רץ לחנות ומיד הכניס את לואי לחזה שלו, "בבקשה תגיד לי שלא הלכת לאינטרנט או ראית את העיתונים"

"אני, אה, שמעתי, על העניין עם קנדל." לואי נשך את שפתו התחתונה, "אני יודע שזה לא נכון -״

"שום דבר מזה לא נכון. מה שכתוב שם הוא שקר, בסדר? שלא תעז להאמין למילה אחת." הארי החזיק את פניו של לואי בידיו, מסתכל לו בעיניים "אני אוהב אותך, ואני איתך, לא עם אף אחד אחר. בסדר?"

לואי הנהן, "בסדר."

הארי פלט נשימה וחיבק אותו שוב, "אלוהים, כל כך פחדתי שאתה קורא משהו ודברים היו נעשים מכוערים, אני לא רוצה לאבד אותך בייבי, בבקשה?"

"אתה לא תעשה." לואי כרך את זרועותיו סביב הארי בחוזקה, ניקר את לחיו.

"אתה מבטיח ?" הארי שאל בשקט, ולואי חשב שהוא נשמע מפחד. "אני מבטיח. כל עוד -"

"לעולם לא אפגע בך שוב, אתה התינוק שלי והאור שלי, אני צריך אותך איתי. אני אשתגע אם לא אהיה איתך." הארי לחץ על צווארו נשיקה חמה שגרמה ללואי לרעוד.

"נו באמת, בדיוק סיימתי להכין ארוחת צהריים, אבל אני עדיין צריך לערוך את הסרטון שלי ושל ליאם." הארי נסוג מחיבוקם והחזיק זרוע סביב לואי.

A model And A Fan-Larry מתורגםWhere stories live. Discover now