Gözlerini salondan gelen seslerle açmıştı genç kız..Alışkın olduğu bir durumdu aslında..Babası haftada bir belki de üç dört günde bir eve uğrar,yaptığı mutfak alışverişini getirir,kızına aldığı kıyafetleri bırakır giderdi..Oysa Eylül'ün istediği tek şey babasıyla beraber yaşamaktı..Onu ne annesi anlamıştı bunca zaman ne de babası..Anlayan tek kişi abisi Güneydi! Annesinin ilk eşinden olan çocuğu,biricik abisi..O da burada değildi..Yaşadıklarına katlanamayıp evi terk etmişti..Eylül de bu yüzden uzun zamandır affetmiyordu onu..
Genç kız bütün gücünü toplayıp yatağından kalkmıştı..Rutin işlerini hallettikten sonra da okul kıyafetlerini giyip mutfağa geçti..Hâla annesi ve babası farkına varmamıştı onu..Alışmıştı artık..Bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktı..Şoförü kapısını açacağı sırada telefonu çalınca açtı..En yakın arkadaşlarından biri arıyordu..
Eylül:Efendim canım?
Cemre:Neredesin Eylül! Seni bekliyorum..Anlatacaklarım var..
Eylül:Geliyorum..15 dakikaya oradayım..
Cemre:Sen iyi misin?? Canın mı sıkkın? Sesin çok tuhaf geliyor..
Eylül:İyiyim merak etme..
Kendisini asla güçsüz göstermezdi Eylül! Aslında yufka gibi bir yüreği vardı ama sadece birkaç kişiye gösterirdi bunu..Herkes şımarık,bencil biri sanıyordu onu çünkü o böyle bilmelerini istemişti..Kimsenin onu üzmesine izin veremezdi..
Okulun önüne geldiğinde Cemre ve Meral bekliyordu onu..Biraz ileride arabasında abisi vardı ve Eylül'ü izliyordu.Eylül görmüştü ama umrunda bile olmamıştı..Ona çok kızgındı..
Meral:Kanka! Neredesin ya! İlk ders gitti!
Eylül:Niye beklediniz? Derse girseydiniz..Trafik vardı.
Cemre:On beş dakika dedin..Gelmedin,.Merak ettik..Sesinde kötüydü zaten..
Eylül:Trafik vardı işte..Kantine geçelim o zaman..İkinci derse geçeriz..
Meral:Ee hadi..Eylül?
Eylül:Hı? Efendim?
Cemre:Sen gerçekten çok kötü görünüyorsun..
Eylül:İyiyim dedim ya..Hadi gidelim..
Bu sırada karşıdan Serkan geliyordu..Uzun zamandır Eylül'ü sevdiğini bütün okul biliyordu ama Eylül ona asla yaklaşmıyordu..Bütün herkese mesafeli olduğu gibi ona da mesafe koymuştu..Oysa bir zamanlar birbirlerinin en yakın dostlarıydı..
Uzun zamandır hikayelerin okunduğunu gözlemledim..Okuyanlar için belki yeni bir başlangıç olur diye düşündüm bir şeyler karaladım..Duruma göre devam ederiz..