-5-

72 7 15
                                    

Eylül tam on gündür yoğun bakımdaydı.İçtiği ilaçlar vücuduna çok ağır gelmişti ve uyanmıyordu..Güney bir an bile hastaneden ayrılmamıştı..Diğerleri de öyle..Songül de evine hiç gitmemişti..

Cemre kantinden bir şeyler alıp gelmişti..Herkese aldıklarını verip Güney'in yanına geçti..Güney günlerdir çok az yiyor ve hiç konuşmuyordu.

Cemre:Güney..Hadi noolur..Bir şey olacak sanada..

Güney:Cemre,git başımdan.İstemiyorum!

Cemre:Ya olmaz öyle.Ne haldesin farkında mısın?

Güney:Cemre,Eylül benim kardeşim! Günlerdir gözlerini açmıyor.Ne bekliyorsun?Ne halde olmamı bekliyorsun ha?!

Cemre:Ben sadece..

Güney:Başımdan git!Başka bir şey istemiyorum!

Cemre:Peki..Tamam..

Cemre aldıklarını Güney'in yanında bırakıp Meralle Serkan'ın yanına gitti..

Meral:Çok kötü..Bakma sen ona..

Cemre:Biliyorum..Sadece bir şeyler yemesini istemiştim..Bizde kötüyüz ama ayakta durmaya çalışıyoruz..

Serkan:Cemre..Saçmalamasan mı daha fazla?

Cemre:Sustum..

Meral:Selin teyze de çok kötü..Ben daha önce böyle görmedim onu..

Serkan:Yaptıklarının bedelini ödüyorlar diyebilir miyiz Meral? Eylül onlar yüzünden burada.

Cemre:Songülde ayrılmıyor buradan..Çok tuhaf değil mi ? Kardeşi yok muydu bunun?

Meral:Geçen gün geldi kız..Bahçede tartışıyorlardı..Bir daha buraya gelme dedi Songül..Ekrem amca da baya kızıyordu..

Serkan:Nasıl yani? Ne demek şimdi bu?

Meral:Bilmiyorum ki..

Cemre:O da Eylül'ü biliyor mu?

Meral:Hiçbir fikrim yok..Soralım mı ?

Serkan:Siz bekleyin.Ben sorarım.

Cemre:Serkan? Bir şey mi oldu?

Serkan:Öğreneceğim.

Serkan Songül'ün yanına gidip bahçeye gelmesini söylemişti.Beraber hastanenin bahçesine çıktılar.

Songül:Ne oldu Serkan ?

Serkan:Sen söyleyeceksin onu.

Songül:Neyi söyleyeceğim? Anlamıyorum ki seni.

Serkan:Eylül ne öğrendi de intihar etti?

Songül:Serkan,bilmiyorum.

Serkan:Songül.Meral görmüş sizi.Kardeşinle seni yani..Babamda varmış.Tartışmışsınız.Bu konuyla bir alakası var mı?

Songül:Serkan..Bak noolur sus..Zaten babamı zor tutuyorum..Selin hanımla Güney de çok kötü..

Serkan:Songül! Söyle! Neler oluyor!

Songül:Tamam..Tamam söyleyeceğim ama noolur hiçkimseye söyleme..

Serkan:Kardeşin yaptı değil mi? Eylül onun yüzünden bu halde..

Songül:O daha küçük..Annemle babam boşandığından beri iyi değil..O da her şeyi biliyordu..Eylül'ü yani..Ama söz vermişti..Babama söz vermişti..

Serkan:Anlatmış mı her şeyi? Hı ? Söyle!

Songül:Hayır..Anlatmamış..Anlatmamış ama Eylül'e fake hesaptan mesaj atmış..Ona bazı belgeler atmış..Babamın annemle evli olduğunu,daha yeni boşandıklarını..Kendisinin gayrimeşru olduğunu söylemiş..Cahil işte..O da çok kötü..Zaten annem bizi terk ettiğinden beri iyi değildi..Acısını böyle çıkarmış..Çok pişman..Cezalı şimdi..Babam her şeyi elinden aldı..Evden çıkamıyor..

Serkan:Her şeyi bile bile ablasını ölüme itti yani? Öyle mi? Çok pişman? Neyi değiştirir ki bu? Eylül günlerdir içeride can çekişiyor..Nasıl insanlarsınız siz ya? Bütün bunları ona nasıl yapabilirsiniz?

Songül:Serkan..Biliyorum hatalı..Ama ben ne yapabilirim ki?

Serkan:Eylül kendisine gelirse eğer ondan uzak durun yeter Songül! Eylül'ün yakasından düşün yeter..

Serkan sinirle içeriye girer..Cemre ve Meral kendi aralarında konuştukları için o da Eylül'ü izleyen Güney'in yanına gitmişti..

Cemre Meral'i dinlemeye çalışsa da Güney'i izliyordu..Güney onu kardeşi gibi görse de Cemre için Güney bir kahraman gibiydi..Eylülle olan abi-kardeş ilişkisini hep hayranlıkla izlerdi..Ve zamanla Güney'e karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı..

eyserciyazar buyrunuz 😍❤️

Kaderimin ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin