Eylül ve Serkan müzik odasının önüne gelmişlerdi.
Eylül:Ya Serkan..Benim çantamdan bir şey almam lazım.Zaten daha kimse gelmemiş..Hemen gelirim..Sen geç içeriye
Serkan:Tamam olur..
Eylül gülümseyip Serkan'ın yanından ayrıldı..Aslında Serkan'a küçük bir yalan söylemişti.Okulun cafesine gidip küçük bir pasta aldı..Üzerine de mum aldı ama mumu müzik odasının kapısında yakacaktı..Yarın Serkan'ın doğum günüydü..
Kapıya geldiğinde mumu yaktı ve yavaşça içeriye girdi..Serkan telefonuyla ilgileniyordu..Eylül'ün geldiğini farketmemişti.Eylül Serkan'ın arkasından ön tarafa doğru geçtiğinde Serkan'ın şaşkınlığı ve mutluluğu gözlerinden okunuyordu..
Serkan:Ey-Eylül..
Eylül:Doğum günün kutlu olsun canım..
Serkan öylece bakakalmıştı..Hiç beklemediği bir şeydi bu..Oluşan sessizliği de Eylül bozdu..
Eylül:Hadi..
Serkan:Efendim?
Eylül:Üflemeyecek misin? Bitmek üzere..
Serkan:Şey..Evet,haklısın..
Serkan tam üfleyecekti ki Eylül onu durdurdu..
Eylül:Dur dur..Bir dilek dile önce..
Serkan:Benim dileğim yanımda zaten..
Eylül kıpkırmızı olduğuna emindi..Serkanda onun bu haline gülmeden edemedi..
Serkan:Ama illaki dillendireceksem..
Eylül:Ya Serkan..Hadi..
Serkan:Tamam tamam..Kızma..
Serkan içinden dileğini diledikten sonra mumu üfledi..Eylül bir kenara pastayı bırakıp Serkan'ın yanına geldi yeniden..
Eylül:İyiki varsın Serkan..Ne olursa olsun yanımdasın..Mutlu yıllar canım..
Eylül Serkan'a sarılınca Serkan da Eylül'e sarıldı..Sanki rüya dedi içinden..Sahi rüya mıydı olanlar? Eğer öyleyse Serkan bu rüyadan uyanmak istemiyordu.
Eylül:Oturalım mı artık? Yaklaşık 30 dakika boşluğumuz var..
Serkan:Nasıl yani? Sahi..Neden kimse gelmedi?
Eylül:Sen grupları takip etmiyor musun Serkan? Aslında dün müzik kulübü grubuna bir şey yazmayınca tahmin ettim..
Serkan:Neyi ya..Ne kaçırdım ben ?
Eylül:Tülin hoca 1 hafta raporluymuş..Anlayacağın kulübe de katılamıyor..Dün gruba bildirmiştim..
Serkan:Hadi ya..Hiç bakmadım gerçekten..Ee ne yapıyoruz o zaman?
Eylül:Pastayı yemekle başlasak? Ben açım çünkü..
Serkan:O zaman buyrun hanımefendi..Bende içecek bir şeyler alıp geliyim..
Eylül:Hiç gitme..Bak şu sıranın üstünde..
Serkan:Her şeyi düşünmüşsün..
Eylül:Eh tabii..
Beraber pastayı yemeye başladılar..Sohbette ediyorlardı..
Eylül okul çıkışında evlerine geçecekti..Kapıda şoförü bekliyordu.Sınıf klip işini kabul etmişti.Yarın atölyede çalışmalara başlayacaklardı..Öyle heyecanlılardı ki.
Serkan:Eylül..Neyi bekliyorsun?
Eylül:Melih abiyi bekliyorum..İşi çıktı galiba..Mesaj atmış 10 dakikaya geliyor..
Serkan:Beraber gidelim istersen..Havada çok güzel..Erdem abi gelmeyecek bugün..
Eylül:Ee sen bekle burada..Bizim araba ile gideriz..Daha sonra yürürüz olur mu?
Serkan:Doğru ya..Dünde yürüdükten sonra fenalaşmıştın değil mi?
Eylül:Aynen..
Eylül gülümsemekle yetindi..Serkanda Eylül'ün yanında kaldı..Bu fırsatı kaçıramazdı..
Cemre okul çıkışında soluğu Güney'in fakültesinde almıştı..Güney'i fakültenin kapısında bekliyordu.Ne kadar havalıydı burası böyle..Hukuk fakültesi..Çok farklı bir havası vardı..Seneye bende buradayım,senin yanında olacağım diye içinden geçirdi Cemre..
Yarım saat sonra Güney arkadaşları ile kapıdan çıkıyordu.Cemre'yi görünce yüzü asıldı ve arkadaşlarına iyi günler dileyerek Cemre'nin yanına geldi..
Güney:Ne işin var senin burada?
Cemre:Seni görmeye geldim.
Güney:Cemre..Saçmalıyorsun artık.Benim işim gücüm var.Seninle mi uğraşacağım.
Cemre:Ya hiç mi sevmiyorsun beni.
Güney:Seviyorum.Seviyorum evet ama Eylül'ü sevdiğim gibi seviyorum seni.Saçmalamayı bırak artık.Yürü gidiyoruz.Evine bırakacağım seni.
Cemre:Güney..
Güney:Cemre..Görmüyor musun ya? Olmaz..Hem şu haline bak..Kendini küçük düşürüyorsun.Farkında değil misin?!
Cemre:Sevmek,aşık olmak kendini küçük düşürmek demek mi? Asla değil..
Güney içinden sabır dileyerek yürümeye başladı..Cemre de ardından yürüyordu..