-1-

127 8 8
                                    

Yeni bir okul günüydü..Eylül günlerdir herkesle çok az konuşuyor dersten hemen sonra okuldan çıkıp gidiyordu..Çok iyi olan derslerinde başarısız olmaya da başlamıştı..Herkes ondaki değişimin farkındaydı ama hiçkimse ne olduğunu çözememişti..Beden eğitimi dersindeyken o bir köşede oturmuş,etrafına bakıyordu ki Cemre de yanına geldi..

Cemre:Hadi gel..Voleybol oynayacağız..

Eylül:Canım istemiyor..Siz oynayın..

Cemre:Takımın koçu olan sensin..Yakında maçlar da başlayacak..

Eylül:Cemre..Git başımdan..

Cemre:Ya Eylül! Biz en yak-

Eylül:Git dedim Cemre! Git! Uzak dur benden! Yaklaşma ya! Dibimden ayrılmıyorsun!

Cemre:Ne diyorsun ya sen! Kafayı mı yedin! Delirdin iyice!

Bütün sınıf onları izlemeye başlamıştı..

Eylül:Delirdim evet! Delirdim! Ne yapabilirsin ki! Karşıma geçmiş hesap soruyorsun bana!

Meral:Ya ne oluyor? Ne yapıyorsunuz siz? Eylül..

Eylül:Eylül,Eylül,Eylül! Bıkmadınız bir ya! Salın beni! Rahat bırakın beni!

Serkan:Eylül ne oluyor? Kendine gel..

Eylül:Offf!

Eylül kendisine doğru gelen voleybol topunu alıp hızla yere atıp uzaklaştı oradan..Beden eğitimi hocaları atmıştı topu..

"Ne oluyor çocuklar?"

Cemre:Hocam Eylül olay çıkarıp gitti..

"Yine mi? Ne oluyor bu çocuğa?"

Meral:Bizde anlamadık hocam..Soruyoruz ama hiçbir şey anlatmıyor..Dersleri de zaten..

"Biliyorum Meral,tamam..Siz derse devam edin..Erkekler basketbola devam ediyorsunuz..Kızlar sizde voleybola başlayın.."

Serkan:Ama hocam..

"Serkan..Dediğimi yapıyorsunuz! Hemen! "

Herkes derse dönerken dersin hocası Eylül'e bakmaya gitmişti ama Eylül çoktan okuldan çıkmıştı..

Derse dönmeyen biri vardı aralarında..Songül..O kendisini öyle kötü hissediyordu ki..

Eylül'ün grubundan olan Meral Songül'ü öyle görünce hızla topu Songül'e doğru attı..

Songül:Ne yapıyorsun be sen!

Meral:Hoca herkes derse demedi mi! Ne bakıyorsun mal gibi!

Songül:Kızım bak doğru konuş!

Meral:Konuşmazsam ne olur! Baban okulun sahibi diye attırır mısın beni!

Songül:Meral! Beni sinirlendirme! Git başımdan!

Meral:Gitmiyorum! Ne yapacaksan yap! Söyle baban disipline versin! Eylül günlerdir kendisinde değil diye meydanı boş buldun değil mi! Ama unutma Eylül yine eskisi gibi olacak!

Songül:Saçma sapan konuşma başımda! Git oyununu oyna!

Serkan:Ya kızlar ne yapıyorsunuz? Ne oluyor yine! Anlamıyorum neyi paylaşamıyorsunuz?

Cemre:Sen karışma Serkan.

Serkan:Karışırım! Zaten sinirlerim bozuk! Bir de siz sinir etmeyin insanı!

Meral:Ne o canısı? Eylül yüz vermiyor diye mi bozuk sinirlerin?

Serkan:Meral! Bak çok fena olacak! Sus artık!

Meral:Sende kendine gel istersen!

Serkan:Tüm derdim de sensin.Görmüyor musunuz Eylül ne halde..Neden böyle.? Bilmiyorum demeyin inanmam..

Cemre:Bilmiyoruz işte! Bilseydik böyle mi olurdu? Hiçbir şey anlatmıyor görmüyor musun? Bizimle kavga ediyor..Hem niye burada konuşuyoruz ki biz bunları?

Songül:Ben biliyorum..

Meral:Ne? Sen ne biliyorsun ki?

Songül:Eylül'ün derdi..Babam..

Cemre:Ne diyorsun sen ya? Senin baban Eylül'ün neden derdi olsun ki? Hayır,ben anlamadım..

Songül:Eylül benim kardeşim..

Eylül okulun kapısından çıktığında abisi arabasıyla gelmişti..Ve hemen arabadan çıkıp yanına gitti..

Güney:Benimle geliyorsun küçük hanım.

Eylül:Ne yapıyorsun ya sen.Neden buradasın yine.

Güney:Telefonlarımı açma zahmetinde bulunmadığın için.Ama asıl soru sen neden bu saatte okuldan çıktın.

Eylül:İki yaş büyüksün diye artistlik yapma bana.Sende dersinde olmadığına göre.

Güney:Ben senin abinim!

Eylül:Öff! Git başımdan..

Güney:Arabaya bin dedim sana! Konuşacağız!

Eylül:İstemiyorum..Ne seni! Ne de diğerlerini! Hepiniz beni kandırdınız..Hepiniz..Nefret ediyorum sizden!

Güney:N-ne? Ne diyorsun sen?

Eylül:Her şeyi öğrendim ben..Neden.? Neden yaptın bunu? Sen benim kahramanımdın..

Güney:Eylül..Canım..

Eylül:Artık çok geç..Sakın dokunma bana..

Ve Eylül abisini öylece bırakıp gider..

Kimler buradaymış eyserciyazar 😍❤️

Ve maviprenses215 çok teşekkür ederimm🙏🏻💜

Kaderimin ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin