-17-

66 7 7
                                    

Eylül teneffüs zili çalınca kimseye bir şey söylemeden cüzdanını alıp okulun kütüphanesine geçmişti.9. sınıflardaki burslu bir kızla buluşacaktı.

Eylül:Cansu..Merhaba..

Cansu:Eylül abla..Merhaba..Nasılsın?

Eylül:İyiyim,teşekkür ederim..Sen nasılsın canım?

Cansu:Sayende iyiyim bende..

Eylül:Yurtta ne durumdasın? Seni üzmüyorlar değil mi?

Cansu:Hayır hayır..Herkes çok iyi davranıyor bana..Diğer kaldığım yurt gibi değil..Eylül abla..Sen iyiki varsın..Bana yeniden bir hayat verdin..

Eylül:Ben sadece yanında oldum ablacım..Gerisi sendeydi biliyorsun.

Cansu:Senin sayende mutluyum..Bu okula da senin sayende geldim zaten..İyiki varsın..

Eylül:Sende iyiki varsın canım..Bak burada bir miktar para var tamam mı? Harçlıklarımdan biriktirdim..Seni bir süre idare eder..

Cansu:Ama Eylül abla..

Eylül:İtiraz istemiyorum..Geçenlerde bahsediyordun ya..Pantolon almak istiyordun..Onu da bir ara halledelim olur mu?

Cansu sımsıkı sarıldı Eylül'e..Eylül'ün ona yardım etmesiyle hayatı değişmişti..Eylül Cansu'yu babasından yediği dayaklarla tanımıştı..Annesi ölmüştü..Küçük kız en son hastanelik olunca devlet babasının elinden almıştı kızı..Ve Eylül hep destek olmuştu..

Cansu kütüphaneden gittikten sonra Eylülde kantine geçti..Arkadaşları orada oturuyordu..Eylül de Serkan'ın yanındaki boş sandalyeye oturdu..

Cemre:Neredesin Eylül? Hiçbir şey söylemeden çıkıp gittin..

Eylül:İşim vardı..Geldim işte..Ne yapıyorsunuz?

Meral:Şu kermesle ilgili konuşuyorduk..Seninde fikirlerin vardı..Ne düşünüyorsun?

Eylül:Aslında evet..Ama ne düşünürsünüz bilmiyorum..

Serkan:Anlatsana Eylül..

Eylül:Bir klip mi çeksek?

Serkan:Nasıl yani?

Eylül:Kermeste söyleyeceğimiz şarkılardan birkaç tanesine klip çekelim işte..Hem kermes günü o şarkıları söylerken arkamızdan yayınlanır..İnsanların ilgisini çeker..Hem de kendi atölyemizin instagram hesabında paylaşırız..Oradan gelen geliri de sosyal hizmetlere bağışlarız.Böylece hem köy okulundaki çocuklara destek oluruz hem de sosyal hizmetlerdeki çocuklara..

Gökhan:İyi fikirmiş..Ama yapabilir miyiz ki?

Serkan:Neden olmasın? Atölye de çekeriz klipleri..Ee bizim Mertte bize çekimlerde yardımcı olur..

Meral:Süper..Heyecanlandım bak şimdi..Böylece ilk klip çekimimde en sevdiğim insanlarla olmuş olur..Canlar merak etmeyin başarılı olursak bütün klip çekimlerimde sizleri oynatırım..

Cemre:Meral ya..Kaptırdın yine kendini..

Meral:İki dakika hayal kurdurmuyorsun ki..

Serkan:O zaman bütün sınıfla konuşuyoruz..Herkes elini taşın altına koyup bu işe gönlünü veriyor..

Eylül:Songülle de konuşalım Serkan..

Serkan:Bütün sınıf dedim ya Eylül..Songül de olacak tabi..

Eylül gülümsemekle yetindi..Bu klip fikri onu heyecanlandırmıştı..

Eylül arkadaşlarıyla otururken kantindeki pencereden okulun bahçesinde birkaç kişiyle tartışan Simge'yi görünce hemen yerinden kalktı..

Serkan:Eylül ne oluyor?

Eylül:Geliyorum..

Diğerleri de Eylül'ün peşinden gitmişlerdi..Birkaç kız Simgeyle dalga geçiyordu..Geçen gün Eylül ile konuşmalarını duymuşlar Simge'yi korkutmaya çalışıyorlar,onu kışkırtıyorlardı..

Eylül:Ne oluyor burada?

Simge:Yok bir şey.Neden geldin sen.Ben hallediyorum.

Eylül:Buradan hiç öyle görünmüyor.Ne oluyor dedim size!

"Hiç..Hiç yok bir şey.."

Eylül:Biraz önce sesin çıkıyordu ama.Boş boş atıp tutuyordun.Yine söyle! söyle hadi!

"Eylül abla biz.."

Eylül:Bana bakın!

Serkan:Eylül..

Cemre:Eylül bak bir şey olacak..Gece de hastanedeymişsin..Noolur sakin ol.

Eylül:Serkan..Cemre..Siz karışmayın.

Simge:Ya tamam yeter..Yok bir şey..Hadi biz gidelim..Boşver şunları..Hadi gel..

Eylül:Sen geç şöyle..Meral..

Meral:Buraya gel Simge..Ablan taktı bir kere..Halletmeden bırakmaz.

Simge Merallerin yanına geçmek zorunda kalmıştı..

Eylül:Bir daha Simgeyle uğraşırsanız..Ona bir şey söylerseniz çok fena olur.Duydunuz mu beni?

İki kızdan da ses çıkmıyordu..

Eylül:Duydunuz mu dedim?!

"Ta-tamam..Tamam özür dileriz.."

"Özür dileriz..Bir daha olmayacak.."

Kızlar içeriye geçince diğerleri de kantine doğru yürümeye başladılar..

Serkan:İyi misin Eylül?

Eylül:İyiyim iyiyim..Serkan bu ders kulüpler var..Bizde müzik odasına geçelim hadi..

Serkan:Tamam..Hadi..Meral..Ders arasında bütün sınıfa kantinde toplanmamızı söylersin..

Meral:Sınıf grubuna mesaj attım bile..

Serkan ve Eylül beraber müzik odasına doğru yürümeye başlamışlardı..

Kaderimin ParçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin