Eylül Songülle birlikte sınıfa geçmişti..Diğerleri de gelmişti tabi..Songül Eylül'e gülümseyip kendi sırasına oturdu..
Cemre:Eylül..Nooluyo?
Eylül:Hiç yok bir şey..
Cemre:Nasıl yok bir şey..Düşman değil miydiniz siz? Yani bu kadar çabuk kaynaşmanız falan..
Eylül:Cemre..Hoca geldi..
Eylül başka bir şey söylemeden önüne döndü..Duyguları o kadar karışıktı ki..Daha kendine ifade edemediği şeyler var iken Cemre'ye ne söyleyebilirdi ki?
Hoca derse başlamıştı..Bugün sunum sırası Songüldeydi..Ama dün geceyi hastanede geçirdiği için sunumuna hazırlanamamıştı..
Hoca:Songül..Sunumunun son halini göndermedin bana.
Songül:Hocam evet..Şey..
Hoca:Bana bahane sunma Songül..Neden göndermedin? Son halini göremedin.Umarım hazırlanmışsındır.Yoksa proje notundan sıfır alacaksın.
Songül:Hocam..
Songül çaresiz kalmıştı ve ne söyleyeceğini bilmiyordu..Son düzenlemeleri yapamamıştı.Eve geçtiklerinde çok geç olmuştu.
Hoca:Anlaşıldı.Notun belli..Umarım bu sana bir ders olur..
Eylül:Hocam..Hocam durun..
Hoca:Ne oluyor Eylül? Senlik bir durum yok.
Eylül:Hocam..Bir dahaki derste sunumunu yapsa Songül..Bu kez onu affetseniz..
Hoca:Hayır yapamam.Birinize bu fırsatı verirsem hepiniz bundan faydalanmak isteyeceksiniz.
Eylül:Ama hocam..
Songül:Eylül tamam..Boşver..Sorun değil..
Eylül:Hayır olmaz öyle şey..Benim yüzümden hazırlanamadın sunuma..
Songül:Sorun değil gerçekten..
Hoca:Bir dakika..Neler oluyor?
Eylül:Hocam..Songül dün ikindinden sonra benim yanımdaydı..Yani ben fenalaşınca..Biz sabaha karşı eve geçtik..Hastanedeydik..
Serkan:Ne?! Neden? Ne oldu ki Eylül?
Eylül:Anlatırım Serkan.
Hoca:Doğru mu bu? Zaman kazanmak için yapıyorsanız..
Eylül:Doğru hocam..Bu kez izin verin Songül'e..Diğer ders için hazırlansın..
Hoca:Peki..Peki tamam..Ama yarın sunumunun son halini istiyorum Songül.
Songül:Tamam hocam..Teşekkür ederim..
Dersin hocası konu anlatımı için hazırlanırken Eylül ve Songül arasındaki bakışma tüm sınıfın dikkatini çekmişti..Tabi biraz önce olanlarda..
Eylül'ün hemen arkasında oturan Serkan da olanları öğrenmeye çalışıyordu..
Serkan:Ne zaman oldu Eylül? Biz beraberdik ikindine kadar.Neden kimse haber vermiyor?
Eylül:Arabadan indikten sonra..Bahçede oldu..Kalp atışım hızlanmış..Ama iyiyim şimdi..
Serkan:Keşke okula gelmeseydin bugün..
Eylül:İyiyim gerçekten..
Eylül hafifçe Serkan'a dönmüş gülümsemişti..Serkan bu anı uzun zamandır görmüyordu..Eylül yaralarını sarıyordu demekki..Garipti..Bunu daha yeni varlığından haberi olduğu Songülle yapıyordu..Hem de her şey henüz çok yeniyken..
Meral:Şu işe bak ya..Kız iki günde arkadaşımızı çaldı..
Serkan:Meral..
Meral:Ne..Gıcık oluyorum hâla şu kıza..Sende Eylül'e yaranmak için var ya..
Serkan:Sussana ya..Ne alaka şimdi.
Müdür kapıya vurarak içeriye girince herkes hafifçe toparlanmıştı..
Müdür:Çocuklar iyi dersler..Hocam..
Hoca:Müdür bey..Sağolun..Bir sorun mu var?
Müdür:Hayır merak etmeyin..Bir şey söylemek için geldim sadece..
Hoca:Tabi hocam..Buyrun..
Müdür:Çocuklar..Biliyorsunuz her yıl köy okullarına yardım kampanyalarımız oluyor..
Meral:Hocam..Yine mi sergi ya?
Müdür:Hayır Meral..Dinler misin?
Meral:Pardon..
Müdür:Bu yıl sizin sınıfınızdan bir şeyler yapmanızı istiyorum..Tabi bütün okulda katkıda bulunacak ama asıl iş sizde..
Eylül:Ne yapacağız ki hocam..
Müdür:Şarkı söyleyeceksiniz..Ben okul bahçesine gerekli her şeyi hazırlatacağım..2 gün sürecek olan bir kermes hazırlayacağız..Ve sizde iki gün boyunca bahçemizde şarkılar söyleyeceksiniz..Elde edilen parayı da seçtiğimiz bir köy okuluna göndereceğiz..
Serkan:Ee süpermiş hocam..
Gökhan:Aynen ya..O iş bizde hocam merak etmeyin..
Serkan:Bir kerede bir şeye atlama..
Gökhan:Senin gibi mi kanka?
Serkan:Off sus Gökhan..
Müdür:Çocuklar..Tamam..İki hafta süreniz var..Hazırlıklarınızı yapın..Daha sonra yine detaylı konuşacağız..
Müdür iyi dersler dileyerek sınıftan ayrılmıştı..Eylül de hafifçe arkasını dönerek konuşmuştu..
Eylül:O zaman çıkışlarda atölyeye geçiyoruz..
Serkan:Aynen..Sıkı çalışmak lazım..
Eylül:Aynen öyle..Aklımda bir şeyler daha var..Konuşuruz..
Serkan:Neymiş o ?
Eylül:Önce kendi aramızda konuşalım da..Sonra sınıfla paylaşırız..Ders arasında söylerim..
Eylül Serkan'a göz kırpıp önüne döndü..Eski günlerdeki gibi sıcacıktı Eylül..Serkan öyle mutlu oluyordu ki onu böyle görünce..
Selamlar..Nasılsınız? Bu bölümü görüpte belki yardım etmek isteyenler olur diye küçük bir mesajım var sizlere..
Sma hastası bir bebeğin gönüllü ekiplerine dahil olmuştum..Belki karşınıza çıkmıştır..Hazar bebek..Hazar'ın kampanyası şuan %80 oranında tamamlandı..Son %20 lik bir dilim için mücadele ediyoruz..Eğer sizde destek olmak isterseniz mesaj bölümünden benimle iletişime geçerseniz sevinirim 🙏🏻