DrayMalfoy_official
Lubi to: Sweets.boys i 5702 innych
DrayMalfoy_official: Coś z sesji, specjalnie dla Harleya. Święta.boys mam nadzieję, że przemyślisz moją propozycję.
Zobacz wszystkie komentarze:
Sweets.boys: Oh... Masz świetne ciało i piękne włosy... Możemy narazie porozmawiać na dm?
^
|
DrayMalfoy_official: Jak sobie życzysz słodki.Writer_Hazza: Świetne zdjęcie, masz bardzo ładne włosy, używasz jakiś specjalnych kosmetyków? Bo moje żyją własnym życiem.
^
|
Diggory_Ced: Harry nie przesadzasz czasem?!
^
|
Writer_Hazza: Ja chciałem tylko zadbać o włosy... Zawsze mi powtarzasz, że wyglądam niechlujnie...
^
|
Bad_Pansy: Cedric przesadziłeś! Harry chciał dla ciebie dobrze, a ty jak zawsze szukasz dziury w całym! Jak dla mnie lepiej jest zapytać się kogoś doświadczonego czyli właśnie Draco który ma styczność z różnymi kosmetykami do włosów.
^
|
Twojastara_uwu: Właśnie Diggory, mógłbyś chodź raz pomyśleć o kimś innym niż o sobie, od zawsze wiedziałam że jesteś nieodpowiedni dla mojego małego Harrusia.
^
|
Diggory_Ced: MOJEGO?! A TO CO NIBY MA ZNACZYĆ?!!!?
^
|
Twojastara_uwu: Dżejzas Marija typie Harry jest dla mnie jak pieprzony brat i nie mam zamiaru ci go zabierać, (chodź byłabym za tym żeby wasz związek się jak najszybciej rozpadł dla dobra Harrusia) może i lecę na brunetów ale wolę alfy a nie omegi, bez urazy Hazza
^
|
Writer_Hazza: Ced... Proszę przestań... Bardzo cię przepraszam następnym razem od razu zapytam ciebie...
^
|
Diggory_Ced: Dobra nie gniewam się Harry, ale następnym razem pomyśl jak coś napiszesz.
^
|
Writer_Hazza: Oczywiście... Bardzo cię przepraszam...
^
|
Twojastara_uwu: NO CHYBA CIE TYPIE COŚ BOLI! TY JESZCZE ZWALASZ WINĘ NA HARRY'EGO?! TO JEST WIĘKSZY POZIOM ZJEBANIA NIŻ MOGŁABYM SOBIE WYOBRAZIĆ.Użytkownik DrayMalfoy_official zablokował komentarze
CZYTASZ
Instagram ~ Drarry
FanfictionOto kolejna książka, w konkretniej mój pierwszy Instagram! Opowiadanie jest pisane we współpracy z NimBuSs_2000. Zaczynamy 24 marca Zapraszam kochani! ❤️