7. ✨Harley i Draco✨

1.8K 85 17
                                    

DrayMalfoy_official: Hej mały.

Sweets.boy: Hejka.

DrayMalfoy_official: Mam pewność, że nie rozmawiam z drugim kolegą? Z tego co wiem jest was dwóch, na jednym koncie.

Sweets.boys: Tak jest nas dwójka, jednak Rico nie rozmawia z Alfami, przez DM.

DrayMalfoy_official: Oh, okay w takim razie nie muszę się martwić, że ktoś robi sobie ze mnie jaja.

Sweets.boys: Oczywiście, że nie! Szczerze powiedziawszy na samym początku też miałam nie odpowiadać na zaczepki, lub pozwalać na rozmowy.

Sweets.boys: Ale...

DrayMalfoy_official: Ale?

Sweets.boys: Ale zaintrygowałeś mnie.

DrayMalfoy_official: Miło mi to słyszeć mały, nie przeczę, ty mnie również zaintrygowałeś, nie chcesz wiedzieć jak bardzo...

Sweets.boys: Oh....

Sweets.boys: A jeśli jednak chce?

DrayMalfoy_official: Sądzę, że nie jesteś gotowy, by poznać to co siedzi w moim umyśle, a aktualnie znajdujesz się w nim ty i ja, i powiem szczerze nie robili tam ciasteczek czekoladowych.

Sweets.boys: Sam nie wiem.

Sweets.boys: Czy to normalne, że moja Omega wariuje na twoim punkcie?

DrayMalfoy_official: Widzę że dużo nas łączy mały, moja alfa ma bardzo ciekawe plany co do ciebie i szczerze podobają mi się one.

Sweets.boys: Ale ty tak na poważnie?

Sweets.boys: Jesli w przyszłości ma być coś między nami chce czegoś poważnego...

Sweets.boys: nie chce powtórki z rozrywki....

DrayMalfoy_official: Nie mieszam się w chwilowe związki, chce poznać swojego przeznaczonego i z nim spędzić resztę życia.

Sweets.boys: Ja także chciałbym znaleźć moją przeznaczoną alfę....

DrayMalfoy_official: Tak naprawdę, chyba wiem, kto jest moją Omegą.

Sweets.boys: Naprawdę?

Sweets.boys: To gratuluję...

Sweets.boys: Szczerze mówiąc polubiłem cię i nie chciałbym się tobą dzielić.
*nie wysłano*

DrayMalfoy_official: Głupiutki jesteś mały.

DrayMalfoy_official: Chyba nie jesteś zazdrosny hm?

Sweets.boys: Oczywiście, że nie!

Sweets.boys: Nawet cię nie znam...

DrayMalfoy_official: Twoje zachowanie mówi co innego kochanie, a zawsze możemy się lepiej poznać.

Sweets.boys: No możemy...

Sweets.boys: Szczerze mówiąc, nie miałbym nic przeciwko...

DrayMalfoy_official: Ja również.

DrayMalfoy_official: Chciałbym zobaczyć jaka piękna twarzyczka, kryje się za tymi postami, ale zdaje sobie sprawę, że to dla ciebie za wcześnie.

Instagram ~ DrarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz