Vodka_is_my_wife:
Vodka_is_my_wife: Odwiedziła mnie Alice! Tak się cieszę! ❤️
Komentarze:
LukrecjaM.official; Kochanie! Ty żyjesz!
^
|
Vodka_is_my_wife: Em przepraszam, ale kim ty niby jesteś? Tylko Alice może tak do mnie mówić.
^
|
LukrecjaM.official; Słucham...? O czym ty mówisz..
^
|
Vodka_is_my_wife: Pytam się ciebie kim jesteś, nie znam cię. Alice mówi, że jesteś nikim ważnym, więc myślę, że powinnaś skończyć ten teatrzyk.
^
|
LukrecjaM.official: Przecież jestem twoja omega... będziemy mieć szczeniaczka...
^
|
Vodka_is_my_wife: Dziewczyno weź ty się lecz! Nie mam pojęcia kim ty jesteś! Wrabiaj innych w tego twojego bachora a nie mnie!
^
|
LukrecjaM.official; Draco...
^
|
DrayMalfoy_official: Cukierku nie powinnaś się denerwować, nie słuchaj go. Może to jakieś powikłania i za niedługo wszystko wróci do normy. Tylko proszę nie stresuj się. To źle wpłynie na szczeniaczka.
^
|
AliceZabini: Zostaw go w spokoju Malfoy.
^
|
DrayMalfoy_official: A weź ty się lecz typiaro. Pojawiasz się z dupy i myślisz że ci wszystko wolno. Jak Zabini przestanie być na haju to wylecisz na zbity pysk.
^
|
LukrecjaM.official: Będziemy mieć synka Blaise... tylko tyle ci powiem... kocham cie..
^
|
Vodka_is_my_wife: Eee okej?
CZYTASZ
Instagram ~ Drarry
FanfictionOto kolejna książka, w konkretniej mój pierwszy Instagram! Opowiadanie jest pisane we współpracy z NimBuSs_2000. Zaczynamy 24 marca Zapraszam kochani! ❤️