40.✨Luvenis Black✨

451 32 0
                                    

Twojastara_uwu:

Twojastara_uwu: W ostatnim czasie wszystko sobie przemyślałam i zrozumiałam że nie ma powodu abym się na ciebie Harry o cokolwiek gniewała, zrobicie tak jak chcecie i nie będę wciskać nosa w wasze życie 💗 ( jednak mam nadzieję że matka chrzestną ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Twojastara_uwu: W ostatnim czasie wszystko sobie przemyślałam i zrozumiałam że nie ma powodu abym się na ciebie Harry o cokolwiek gniewała, zrobicie tak jak chcecie i nie będę wciskać nosa w wasze życie 💗 ( jednak mam nadzieję że matka chrzestną drugiego dzieciaczka będę ja!)

Na zdjęciu wspaniały Fotografieren_gern który dba moje samopoczucie przygotowując mi pyszna kolację (wielbię cię Tomuś 💕🫶🏻)

Komentarze:

Writer_Hazza; dziękuje Luvi!
^
|
Twojastara_uwu: Nie ma sprawy mój kochany braciszku <3

DrayMalfoy_official: Wow szanowna pani w końcu zrozumiała że świat nie kręci się wokół niej, brawo!
^
|
Twojastara_uwu: Malfoy nie zliczę nawet ile razy ty widziałeś tylko czubek własnego nosa więc twoją opinię raczej będę miała w nosie 😘
^
|
Writer_Hazza; nie kłóćcie sie proszę!!!! 😔😔😔
^
|
DrayMalfoy_official: Spokojnie kochany nikt tu się nie kłóci
^
|
Fotografieren_gern; Słodka nie kłóć sie już z nimi bo nie dostaniesz bananowego chlebka!
^
|
Twojastara_uwu: Już miałam coś odpisać na wiadomość Malfoy'a ale jak tak się sprawy mają to ja może jednak nie będę się odzywać
^
|
Twojastara_uwu: I nie mów na mnie "słodka"!!

Luniek.ofc; mój mały szczeniaczek dorasta 😭
^
|
Ten_czarny_hociak: Nie mów mi Lunio że popierasz czyny tego pedofila do naszej córki!!!
^
|
Twojastara_uwu: Tato czy naprawdę tak trudno jest ci zaakceptować to, że mogę mieć jakiegoś przyjaciela?? Nawet jak dowiedziałeś się że Harry jest w związku z Malfoy'em to nie robiłeś mu takich wyrzutów jak mi teraz!
^
|
Luniek.ofc; celibat. Nasza corka jest rozsądna i dorosła
^
|
Ten_czarny_hociak: Po pierwsze Luvenis na pewno nie jest ani rozsądna ani dorosła, Lunio nie widzisz jej nazwy?? To na pewno nie jest wykaz dorosłości. Po drugie jestem jej ojcem i wiem najlepiej czy dana alfa jest dla niej odpowiednia! A ten Riddle zdecydowanie nie jest!
^
|
Twojastara_uwu: Przyznaje że ta nazwa nie jest profesjonalna jednak nie znaczy to że nie jestem dorosła i rozsądna. Mam 20 lat ty w tym wieku już poznałeś mamę, jak ja mam znaleźć moją alfę skoro nie pozwalasz mi się z nikim spotykać?! Nie chcę być przez ciebie do końca życia sama!!
^
|
Fotografieren_gern; Panie Black. Nigdy nie zrobiłbym nic złego pańskiej córce. Nigdy nie dotknąłbym jej bez pozwolenia, szanuje każdego człowieka takim jakim jest. A ja i Luvenis.. jesteśmy przyjaciolmi, nigdy nie skrzywdzilibym przyjaciolki. Kocham ja nie tylko jako koleżankę i zależy mi na niej
^
|
Ten_czarny_hociak: Nie zaufam ci Riddle szczególnie teraz. Że niby jesteś w niej zakochany? W tak krótkim czasie? Nie rozśmieszaj mnie! Masz mi za pół godziny odwieść moja córkę pod dom w przeciwnym razie inaczej porozmawiamy!
^
|
Fotografieren_gern; to jej decyzja czy wróci do pana
^
|
Twojastara_uwu: Właśnie tato! Zostaje z Tomem! Szczególnie po tym co przed chwilą napisał. Muszę z nim szczerze porozmawiać a ty nie będziesz się w to mieszał!
^
|
Fotografieren_gern; czyli nie rzucisz mnie patelnia...
^
|
Twojastara_uwu: Oczywiście że nie Tomuś! Nie zrobiłabym czegoś takiego przecież!
^
|
Writer_Hazza; jest do tego zdolna
^
|
Twojastara_uwu: No dobra dobra cichaj Harry
^
|
Ten_czarny_hociak: Zawiodłem się Luvenis. Ty mnie zawiodłaś.
^
|
Luniek.ofc; wyprowadzam sie do matki! Może wtedy otworzą Ci sie oczy!
^
|
Ten_czarny_hociak: Proszę bardzo! Wyprowadźcie się wszyscy! Zobaczymy kto na końcu będzie miał rację!
^
|
Writer_Hazza; myślałem ze masz większe serce..

Instagram ~ DrarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz