11. ✨ Neville Longbotton✨

1.4K 80 5
                                    

Nev.bottom_ofc

Lubi to: Writer_hazza i 1102 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lubi to: Writer_hazza i 1102 innych

Nev.bottom_ofc: Kocham cię normalnie 

Nott_atki_w_twoimtelefonie ❤️❤️

Zobacz więcej komentarzy:

Ast_Riddle: Ale to nie gustowne, przecież dużo lepiej jest wyjść na randkę do ekskluzywnej restauracji niż na jakąś plaże z mnóstwem robactwa
^
|
Nev.bottom_ofc: Wiesz dla ciebie może restauracja jest lepsza, lecz dla mnie liczy się gest i że moja alfa robi to z miłości, poza tym bardzo lubię naturę i uważana taki piknik za świetny prezent z okazji rocznicy związku
^
|
Ast_Riddle: Widać że jesteście z niższych sfer. Pewnie jedynie na co wystarczy twojej po żal się Boże Alfie to pozłacany pierścionek ze sztucznym kamieniem.
^
|
Fotografieren_gern: Kochanie ,Theo jest moim przyjacielem i zarabiamy podobne sumy. Nie każdy lubi luksusy tak jak ty i nie powinnaś nikogo chniowo.
^
|
Ast_Riddle: Co oznaczają słów 'Nie każdy lubi luksusy tak jak TY'? Chyba mi nie powiesz, że jakiś tandetny piknik jest dla ciebie lepszy niż gustowna restauracja?!
^
|
Fotografieren_gern: Astoria naprawdę musisz przykuwać uwagę do takich szczegółów? A nawet jeśli lubię pikniki to jaki jest z tym problem?
^
|
Ast_Riddle: Chyba nie mówisz poważnie! Nie sądzisz chyba, że
wać się z kimś kto będzie przynosił mi wstyd ciesząc się z jakiegoś kocyku na trawce i śmieciowego jedzenia?!
^
|
Fotografieren_gern: Astoria naprawdę przegięłaś moim zdaniem. Tobie naprawdę zależy tylko i wyłącznie na pieniądzach i jakiś pieprzonych luksusach? Czy ty w ogóle coś do mnie czujesz?
^
|
Ast_Riddle: Jasne że czuje tylko nie będę chodzić z kimś kto nie pokazuje innym swojej wyższości. Jak ma się pieniądze to powinno się z nich właściwie korzystać.
^
|
Fotografieren_gern: Czyli jakbym chciał iść na zwykły spacer na łąkę to wyśmiała byś mnie dobrze rozumiem?
^
|
Ast_Riddle: Dokładnie.
^
|
Ast_Riddle: Znaczy nie! Kocham cię bardzo mocno Tom!
^
|
Fotografieren_gern: Właśnie widzę. Wiesz sądzę, że powinnaś znaleźć sobie inną alfę, która razem z tobą będzie "właściwie korzystać z pieniędzy"
^
|
Fotografieren_gern: Jak widzę jestem 'za prostacki' dla ciebie.
^
|
Ast_Riddle: Ale...
^
|
Ast_Riddle: A zresztą masz rację, znajdę sobie lepszego.
^
|
Ast_Riddle: Nara Riddle.
^
|
Fotografieren_gern: Super naprawdę. Życzę szczęścia na nowej drodze życia. Mam nadzieję że w szybkim czasie zmienisz swoją nazwę. :))
^
|
Fotografieren_gern: Nie chce widzieć mojego nazwiska przy imieniu takiej kurwy jak ty :))
^
|
Ast_Riddle: Ty..! Pieprz się!
^
|
Fotografieren_gern: Sorry nie mam z kim
^
|
DrayMalfoy_official: Jezu nareszcie się jej pozbyles
^
|
Panierka_Z_Kurczaka: A ja wiem z kim możesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
^
|
Panierka_Z_Kurczaka: Twojastara_uwu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
^
|
Twojastara_uwu: RON CO CI DO JASNEJ CHOLERY ODJEBAŁO
^
|
Twojastara_uwu: PO CHUJ MNIE OZNACZASZ
^
|
Panierka_Z_Kurczaka: Pacz jest już wolny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
^
|
Twojastara_uwu: To super, mam teraz pewność, że nie będą się wreszcie miziać w mojej restauracji
^
|
Panierka_Z_Kurczaka: Aha ಠ_ಠ

Instagram ~ DrarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz