LukrecjaM_official
Lubi to: Louis.ofc i 4703 innych
LukrecjaM_official: Od dluzszego czasu dostaje od was masę pytań, dlaczego nie udzielam się w multi mediach. Oto moja odpowiedź! Wychodzę za mąż, moi drodzy! 💫💍
Zobacz wszystkie komentarze:
Bad_Pansy: Gratulacje, kochana!
Vodka_is_my_wife: Gratki!! Wiedziałem, że do tego dojdzie!
Nott_attki_w_twoimtelefonie: Gratulacje Cukierku!! 💞
DrayMalfoy_official: Siostra?
^
|
LukrecjaM_official: Tak?
^
|
DrayMalfoy_official: Nie było naprawdę kogoś lepszego?
^
|
LukrecjaM_official: Przeznaczenia nie oszukasz Dray.
^
|
Vodka_is_my_wife: Te te Dracze, uważaj se to nadal mój brat.
^
|
Louis.ofc: Weź wreszcie odpuść Malfoy.
^
|
DrayMalfoy_official: Ale naprawdę on? Już nie mówię, że wprosił się do mojej firmy bez pytania a jego jedynym argumentem było to że jest bratem Blaise'a.
^
|
LukrecjaM_official: Dray!
^
|
DrayMalfoy_official: Co?! Taka prawda! Nie mam zamiaru być jego rodziną, poza tym nie jesteś przypadkiem za młoda?
^
|
DrayMalfoy_official: Matka u ojciec wiedzą? Bo mi się wydaje że nie. Na pewno nie pozwolili by być ci z nim.
^
|
LukrecjaM_official: Draco nie zachowuj się jakbyś był o kilkanaście lat starszy! Co do rodziców, mama wie, a ojciec dowie się niedługo.
^
|
LukrecjaM_official: Nie rozumiem jaki ma do niego problem.
^
|
DrayMalfoy_official: Poprostu mnie wkurwia! To że jest bratem Blaise'a nie znaczy że może wszystko.
^
|
DrayMalfoy_official: Nie ma przywileji by panoszyć się po mojej firmie jak pierdolona gwiazdeczka. Nie jest pierdolonym pępkiem świata.
^
|
Louis.ofc: Pf, a ty niby możesz wszystko?
^
|
DrayMalfoy_official: Jeśli chodzi o firmę to owszem bo jest do kurwy nędzy moja, a poza nią nie obchodzi mnie twoje życie do czasu aż zacząłeś uganiać się za moją siostrą.
^
|
Louise.ofc: Ciekawe co powie jak dowie się drugiej ciekawej rzeczy, co cukierku?
^
|
LukrecjaM_official: Lou!
^
|
DrayMalfoy_official: Co to ma znaczyć?
^
|
LukrecjaM_official: Nic, nie znaczy Draco.
^
|
Louis.ofc: Właśnie, że znaczy.
^
|
DrayMalfoy_official: Nie wkurwiaj mnie i gadaj.
^
|
LukrecjaM_official: Nic się nie dzieje Draco, przestań dramatyzować.
^
|
DrayMalfoy_official: Ta jasne, zawsze tak mówisz a potem muszę cię wyciągać z pierdolonego gówna.
^
|
Louis.ofc: Twoja siostrzyczka chce ci powiedzieć w ten sposób że jest w ciąży 😘
^
|
DrayMalfoy_official: .......
^
|
DrayMalfoy_official: Jesteś martwy pierdolony gnoju. Już nie żyjesz i wiedz że jak coś obiecuje to obietnic dotrzymuje.
^
|
DrayMalfoy_official: Więc przygotuj się że w najbliższym czasie powieszę cię w kiblu w firmie za jaja.
^
|
Louis.ofc: Mów sobie co chcesz. Chyba nie chcesz, żeby teraz została sama co? Teraz żadna Alfa jej nie pomoże oprócz moje.
^
|
Louis.ofc: Więc radzę ci opanować hormony.
^
|
DrayMalfoy_official: I tak obiecuje ci że bez szwanku z tego nie wyjdziesz. Już ja tego dopilnuje.
^
|
LukrecjaM_official: Draco, zostaw go w spokoju. On nie jest niczemu winny!
^
|
DrayMalfoy_official: Nie licz na to, gnojek dostanie nauczkę. Skończyłem rozmowę, idę pracować a nie obijać się jak co poniektórzy zatrudnieni na gównianej czyli zerowej podstawie.
^
|
LukrecjaM_official: Super, idź sobie do tego biura i myśl, że nic z tym nie zrobię!
^
|
DrayMalfoy_official: To właśnie zrobię. Żegnam.
^
|
Louis.ofc: Żegnaj. Przegrywie ✋
^
|
LukrecjaM_official: Lou!
^
|
Vodka_is_my_wife: Masz szczęście bracie że Draco już odłożył telefon bo zostałbyś jutro wyjebany przez okno z 19 piętra w firmie.
^
|
Louis.ofc: Chciałbym to zobaczyć
^
|
Bad_Pansy: Nie musiałbyś patrzeć bo byś to poczuł lol.*Użytkownik LukrecjaM_official zablokował komentarze*
CZYTASZ
Instagram ~ Drarry
FanfictionOto kolejna książka, w konkretniej mój pierwszy Instagram! Opowiadanie jest pisane we współpracy z NimBuSs_2000. Zaczynamy 24 marca Zapraszam kochani! ❤️