25. ✨Louis i Lukrecja ✨

1K 56 3
                                    

LukrecjaM.official: Część... Chciałam z tobą porozmawiać o dziecku..

Louis.ofc: Jakim niby naszym dziecku?

LukrecjaM.official: jestem z tobą w ciąży... Robiłam przy tobie nawet test...

Louis.ofc: Nie pamiętam żebyś robiła przy mnie jakieś testy i ja nie mam zamiaru mieć nic wspólnego z tym dzieckiem. Jestem za młody by przebierać pieluchy jakiemuś bachorowi.

LukrecjaM.official: Louis... To twoje dziecko! Nie dość z Emmie zdradziłeś to nie poniesiesz konsekwencji!?

Louis.ofc: Nie zdradziłem cię bo było to po pijaku i się nie liczyło. Nie mam zamiaru opiekować się żadnym dzieckiem nigdy nawet nie byłem twoim alfą więc nie mam takiego obowiązku.

LukrecjaM.official: to na jaką cholerę mi się oswiadczałes i planowaliśmy ślub?!

Louis.ofc: To było przed tym jak poznałem Rona, moją prawdziwą omegę.

LukrecjaM.official: jesteś chujem.

Louis.ofc: Mówię po prostu prawdę, nie moja wina że nie potrafisz tego zrozumieć.

LukrecjaM.official: prawdę?! Zostawiłeś mnie dzień przed ślubem!

Louis.ofc: Chyba lepiej jest związać się ze swoją prawdziwą Alfą niż żeby żenić się z kimś kto nie jest ci przeznaczony

LukrecjaM.official: miło by było gdybyś napisał do mnie przed dzień! Albo wogóle nie wmawiać mi że jesteś moją Alfa!

Louis.ofc: Musiałem się z kimś w końcu związać, tego wymagała moja rodzina, wypadło na ciebie bo jesteś ładna i bogata więc odpowiadałaś moim rodzicom.

LukrecjaM.official: twój brat jaka jest starszy i też nikogo nie ma!

Louis.ofc: Jemu dali spokój bo jego przeznaczona była z kimś w związku.

LukrecjaM.official: istnieje coś takiego jak rozmowa! Mogłeś mi powiedzieć prawdę a nie mydlić oczy!

Louis.ofc: Nie mogłem bo byś mnie zostawiła! Zresztą nie będę się teraz tym przejmować, nasz pseudo związek się skończył mam teraz prawdziwego przeznaczonego i nie będę już tobą zaprzątać swojej głowy.

*zablokowałeś użytkownika Louis.ofc*

Instagram ~ DrarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz