6.✨ Luvenis Black✨

1.6K 81 2
                                    

Twojastara_uwu

Lubi to: Writer_Hazza i 1728 innych

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lubi to: Writer_Hazza i 1728 innych

Twojastara_uwu: Z okazji dnia omegi dla wszystkich omeg te pyszności obniżone o 70%! Zapraszam serdecznie do restauracji;
Coś Na Słodko, Coś Na Słono!

Taką okazja tylko 8 marca!

Zobacz wszystkie komentarze:

Bad_Pansy: Jaka szkoda że jestem betą 😩
^
|
Twojastara_uwu: Spoczko Pansówa na dzień bety i alfy również przygotujemy specjalne pyszności 😋🤙🏻
^
|
Bad_Pansy: Wielbię cię dziewczyno i wszystko co wychodzi z twojej ręki.
^
|
Twojastara_uwu: Co chcesz tym razem obniżone o połowę ceny?
^
|
Bad_Pansy: Pokusiłabym się o donuta z Oreo jeśli już pytasz.
^
|
Twojastara_uwu: Przez ciebie i twoje "obniżanie cen po znajomości" kiedyś mnie własni starzy wywalą z roboty.
^
|
Lunio.ofc: A żebyś wiedziała młoda damo.
^
|
Ten_czarny_hociak: Jedyne co nas trzyma, by nie wywalić cię to to, że bardzo skutecznie nas reklamujesz, szczeniaku.
^
|
Twojastara_uwu: Aha, a to nie tak, że do stoiska z ciastami są zawsze największe kolejki?
^
|
Ten_czarny_hociak: No dobra, ciasta też robisz wyśmienite więc szkoda by było cię wywalać.
^
|
Twojastara_uwu: Bo ja jestem zajebista w tym co robię i nikt mnie nie zastąpi 😎
^
|
Lunio.ofc: I skromna jesteś jak tatuś
^
|
Twojastara_uwu: Się wie

Fotografieren_gern: A czy jako alfa mogę wziąść dla swojej kochanej omegi kilka tych pyszności? W ramach niespodzianki?
^
|
Ast_Riddle: Niestety nie wyjdzie ci ta niespodzianka kochanie bo już wszystko wiem 🥰
^
|
Fotografieren_gern: Oh, no akurat musiałaś zobaczyć mój komentarz 😒
^
|
Ast_Riddle: Oh nie martw się kochanie, tym razem to ja będę miała dla ciebie niespodziankę 🤭, dasz radę urwać się z pracy wcześniej 😈
^
|
Twojastara_uwu: Prosiłabym nie umawiać się na współżycie pod moim postem, z góry dziękuję.
^
|
Ast_Riddle: A kim ty niby jesteś co?!
^
|
Twojastara_uwu: Współwłaścicielką restauracji do której codziennie łazisz ze swoim chłopakiem i miziacie się po kątach, a jeśli już jesteśmy przy tym to prosiłabym ograniczyć wasze okazywanie czułości bo klienci płacą aby w spokoju zjeść a nie wydalić swój pokarm zanim jeszcze dotrze do żołądka.
^
|
Ast_Riddle: Jak śmiesz?! Jestem modelką w firmie Malfoy House!
^
|
Twojastara_uwu: No i?
^
|
Vodka_is_my_wife: Greengrass kiedy się nauczysz że pan Malfoy nawet ani razu nie wpuścił cię na sesję zdjęciową co oznacza jawne niezainteresowanie twoją osobą.
^
|
Vodka_is_my_wife: Poszukaj pracy do której pracodawca chce cię przyjąć a nie opowiadasz wokół jakieś fanoberie
^
|
Ast_Riddle: ZABINI PRZYMKNIJ SIĘ
^
|
Twojastara_uwu: Coś ci kochana nie wyszło, a teraz przepraszam ale muszę obsługiwać klientów, miłego dnia omegi.
^
|
Ast_Riddle: Jeszcze mnie popamiętasz! Zobaczysz już nigdy nie wejdę do tej zasranej restauracji!
^
|
Twojastara_uwu: Spoko, nie potrzebujemy takich klientów ;))
^
|
Fotografieren_gern: Ale ja chciałem tylko- dobra już nie ważne.

Instagram ~ DrarryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz