Minęło parę dni od tego osobliwego zdarzenia. Od tamtego momentu, Thoma czuje jakby pomału przełamywał granicę między sobą a paniczem. Piją razem wieczorne herbaty, chodzą we trójkę z jego siostrą na spacery, ostatnio nawet wybrali się razem do miasta! Z pewnością Thoma jest zadowolony z takiego obrotu spraw. Nie czuje już takiego niepokoju kiedy Ayato przebywa w posiadłości.
~~~
Blondyn właśnie zajmował się roślinami w ogrodzie, a niebiesko włosy siedział na tarasie popijając herbatę i czytając książkę.
Kiedyś Ayaka powiedziała mu, że jest osobą, jakich mało. Z chęcią wypełnia wszystkie swoje obowiązki. Nawet pomaga w tym innym. Dla niego to nie było nic wielkiego. Był raczej pracowitym typem osoby.
Tak rozmyślając, nie zauważył, że krwawi z dłoni. Kiedy tak patrzył na spadające krople krwi, Ayato podbiegł do niego.
-Musisz bardziej uważać..-powiedział przyciskając swoją chusteczkę do rany chłopaka.-Chodźmy do mojego pokoju, o patrzę ci ranę.
-Bardzo miło z twojej strony, lecz nie ma potrzeby. To nic wielkiego.-podniósł lekko chusteczkę ze swojej rany.-Twoja chusteczka jest teraz cała we krwii.
-Thoma, to nie było pytanie ani prośba. Chodź.-pociągnął chłopaka w kierunku wejścia do środka.
Oczywiście, Thoma nie spodziewał się takiej reakcji, lecz i tak gdzieś tam w środku poczuł ciepło z tego powodu. Nigdy panicz tak się nim nie interesował. Teraz, można by rzec, że nawet liczy się z jego opinią. Mimo to, że jest sługą.
Bez ani jednego słowa zaczął opatrywać mu ranę. Thoma siedział i jedynie przypatrywał się delikatnym ruchom chłopaka.
-Odpocznij dziś. Dam znać reszcie służby. -posmarował maścią ranę i wyszedł.
Thoma zrzucając cały ciężar ciała do tyłu, położył się na podłodze i zaczął się uśmiechać.~~~
Obudziło go światło świecy oraz cichy dźwięk pisania na papierze. Przetarł oczy i usiadł rozglądając się za jakąś osobą. Wreszcie dotarł wzrokiem na Ayato.
Jak tak o tym pomyśleć..Ayato jest naprawdę atrakcyjny..-taka myśl przeszła mu przez głowę. Nie do końca chciał tak myśleć o paniczu. Wiedział, z czym może się do wiązać..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zachęcam do zostawiana głosów! Miłego dnia/wieczorka<3
CZYTASZ
Twój wierny sługa~Thomato
RomanceZ góry mówię że fabuła trochę się nie zgadza z fabułą z Genshin, więc nie trzeba mi zwracać na to uwagi. opis późniejj. Rozdziały co najmniej raz w tygodniu.