~~~
Zbliżał się już wieczór. Thoma wraz z Ayato spędzili razem ze sobą cały dzień.
Czego to oni nie zrobili tego dnia!
Byli w paru restauracjach, poszli na zakupy do Wangshu Inn, spacerowali po wiosce Qingce oraz patrzyli razem na zachód słońca.
Wreszcie wszystko zaczęło się układać. Można by powiedzieć, że Thoma znalazł prawdziwe szczęście!
Co prawda, wcześniej również był szczęśliwy. Chociaż bardziej był szczęśliwy z tego, iż nie zdarzało się wtedy nic złego. Miał spokojne, trochę nudne życie.
A teraz?
Teraz zaczyna nowy rozdział w swoim życiu! Z Ayato.Mieli już się rozchodzić do swoich pokoi na piętrze zakładu Hu Tao gdy Ayato poprostu szedł za Thomą.
-Ayato? Zamierzasz dziś spać razem ze mną? -zaśmiał się zupełnie nieświadomy iż chłopak właśnie zamierza to zrobić.
-Masz coś przeciwko? -uśmiechnął się.
Thome zalało nagle uczucie gorąca oraz już te znane, motylki w brzuchu. Zarumienił się.
-Dobrze, nie słyszę sprzeciwów.
Ayato złapał chłopaka w talii i wszedł z nim do pokoju.
Od razu gdy dotarli do łóżka, niebiesko włosy usiadł na łóżku i pokazał gestem, by ten usiadł mu na kolanach.
Thome nie trzeba było długo o to prosić.
Bez przemyślenia poprostu usiadł mu na kolanach.
Blondyn w uścisku chłopaka poczuł uczucie samotności.
Przytulali się tak do momentu zaśnięcia Thomy.
Ostatnim słowem tego wieczora jakie usłyszał, było "dobranoc" od Ayato.
Usłyszenie takich słów tuż przed zaśnięciem jest naprawdę wyjątkowe. Z pewnością dla takich chwil ludzie pragną być w związku!
Te wszystkie czułe dotyki i słówka..
Są one w pewnym sensie narkotykiem. Im więcej się tego otrzymuje, tym jeszcze więcej się tego chce. Thoma coś czuł, że pomału on sam może się od tego uzależnić.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AAAA AKTUALNIE JEST PRAWIE 1000 WYŚWIETLEŃ I JUŻ PONAD 100 GŁOSÓW!!!
NAPRAWDĘ BARDZO DZIĘKUJĘ!!Szczerze mówiąc, gdy zaczynałam pisać to opowiadanie, myślałam, że będzie miał max 10 wyświetleń jak poprzednie (które swoją drogą usunęłam już wieki temu). Ale ku mojemu zaskoczeniu zdobyłam nawet paru stałych czytelników!
Bardzo się cieszę, że moje pisanie przypadło wam do gustu! Dziękuję każdej osóbce z osobna za tyle miłych słów, głosów i wyświetleń! <33I jak się podoba jak narazie?
Zachęcam do zostawiania głosów i komentarzy!
Miłego dnia/Wieczorka! <3
CZYTASZ
Twój wierny sługa~Thomato
RomanceZ góry mówię że fabuła trochę się nie zgadza z fabułą z Genshin, więc nie trzeba mi zwracać na to uwagi. opis późniejj. Rozdziały co najmniej raz w tygodniu.