Blondyna na te słowa trochę zatkało.
Thoma spodziewał się wszystkiego oprócz tego. W jego najwspanialszych snach nie przypuszczał, że jego uczucia zostaną odwzajemnione!
Jego serce zabiło mocniej.-Ayato-san.. Naprawdę chciałbyś ze mną być?
Niebiesko włosy na te słowa jedynie złapał jego dłoń i splótł ze swoją.
-Marzę o tym. - uniósł splecione dłonie i pocałował je, cały czas patrząc blondynowi głęboko w oczy.
Thoma po raz pierwszy, nie spuścił wzroku. Patrzyli się tak na siebie jeszcze przez moment gdy nagle blondyn przerwał ciszę.
-Obiecujesz, że mnie nie zostawisz?
-Nie zamierzam znów od ciebie uciekać, obiecuję.
Ayato zbliżył swoją twarz do twarzy blondyna i złączył usta w pocałunku.Serce Thomy wypełniało tyle uczuć! Był szczęśliwy, podekscytowany i tak strasznie zakochany!
Teraz, gdy oficjalnie są razem, zdał sobie sprawę jak bardzo silnym uczuciem darzy Ayato. Wcześniej uważał to za zauroczenie. Ale jakby był tylko zauroczony to by ruszył go szukać?Blondyn poczuł jak Ayato się uśmiecha. Niebiesko włosy złapał Thome w talii i przyciągnął do siebie.
-Tak bardzo cię kocham..-wtulił się w Thome i rozkoszował się jego zapachem.
-Czy mam do ciebie wciąż mówić "mistrzu"? -Blondyn zaśmiał się lekko i zaczął przejeżdżać dłonią po jego włosach.
-Tylko jak będziemy sami. -podniósł swoją głowę na wysokość ust Thomy i ponownie go pocałował.~~~
Thoma wraz z Ayato stwierdzili, że pod koniec tygodnia wrócą do Inazumy. Blondyn nie chciał jechać odrazu. Potrzebował chwili czasu, by poukładać sobie kilka spraw. W szczególności to, że on należy do Ayato, a Ayato należy do niego.
Od czasu pierwszego wspólnego pocałunku z niebiesko włosym, za każdym razem gdy on go dotyka, towarzyszą mu motylki w brzuchu.
Czyli tak wygląda pierwsza miłość. Tak pomyślał Thoma za pierwszym razem, gdy to poczuł.Mimo iż znalazł Ayato i wszystko się ułożyło, nie miał pojęcia jak zareaguje na to Ayaka. Co prawda jest jego przyjaciółką, ale nie mógł pozbyć się myśli, iż Ayaka będzie miała coś przeciwko.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PATRZĘ, A TAM WIDZĘ JESZCZE WIĘCEJ GŁOSÓW I WYŚWIETLEŃ! ZA CHWILĘ BĘDZIE MOJE PIERWSZE 100 GŁOSÓW POD OPOWIADANIEM!
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM!!! <333Chcem jeszcze powiedzieć, że po malutku zbliżamy się do końca. Przed napisaniem jeszcze rozdziałów miałam prawie gotową fabułę i nie chciałabym tworzyć czegoś na siłę. A więc myślę, że będzie max. 20 rozdziałów.
Po skończeniu tego opowiadania zabieram się za kolejne! Zabiorę się za Kaeya x Albedo więc trochę inne klimaty alee myślę, że wyjdzie równie dobrze jak nie lepiej! Także nie trzeba się smucić.
Zachęcam do zostawiania głosów i komentarzy!
Miłego dnia/Wieczorka! <3
CZYTASZ
Twój wierny sługa~Thomato
Storie d'amoreZ góry mówię że fabuła trochę się nie zgadza z fabułą z Genshin, więc nie trzeba mi zwracać na to uwagi. opis późniejj. Rozdziały co najmniej raz w tygodniu.