Przez następny miesiąc wszystko wyglądało tak samo ja się uczyłam i chodziłam do szkoły a chłopacy udawali, że mnie nie ma. W sumie się już przyzwyczaiłam gdyby nie nagły powrót moich problemów w szkole. W pewien piątek jakaś laska z ELITY szkolnej podeszła do mnie i wylała na mnie gorącą kawę. Druga z elity popchnęła mnie na ścianę i zaczęła wyzywać od dziwek i puszczalskich szmat. Tak wiem, że to to samo ale ona chyba nie. Adam to wszystko zauważył, podbiegł do mnie przez co tamte laski się speszyły no bo przecież to ADAM szkolny przystojniak. Każda laska DOSŁOWNIE każda aż sika na jego widok. Co jet dziwne on nadal jest sam a przecież nie może się odpędzić od dziewczyn. Wracając do sytuacji kiedy tamte laski sobie poszły Adam wręcz zaciągnął mnie do samochodu i odstawił do domu. Tam ta sama sytuacja co jest normą od paru tygodni, a tą sytuacją jest najebany w trzy dupy Nathaniel White. Ostatnio wręcz upija się do nieprzytomności.
-Znowu w domu jesteś?-zapytał mnie z pogardą.
-Tak wyszło-odpowiedziałam od niechcenia.
-Nie mów tak do mnie szmato!!-wykrzyczał mi w twarz łapiąc mnie za gardło i przyciskając do ściany.
-To boli-powiedziałam na tyle głośno na ile mogłam.
-Ma boleć!
-Nathan...
-Nie przerywaj mi suko-mocniej zacisnął rękę na moim gardle-Od dzisiaj nie chcę ciebie widzieć ciebie w moim domu!
Nie wiedziałam co na to odpowiedzieć i też nie mogłam złapać tchu.
-Nie dość, że nie mam z ciebie żadnych korzyści-mówił to przejeżdżając ręką po moim biuście-To jeszcze same problemy z tobą!!!
Puścił mnie, a ja upadłam na ziemię łapiąc się za gardło i próbując złapać oddech.
-WYNOCHA!!!!-wykrzyczał mi w twarz po czym wyszedł z domu.
Nie miałam innego wyjścia jak spakować się i szukać noclegu na noc...
*************
Hejkaaa
Dzisiaj taki krótszy rozdział
Mam nadzieję że wam się podoba!
Oczywiście nie zapomnijcie zostawić czegoś po sobie!!!
Buźka😘😘
CZYTASZ
Anioł Stróż
Teen FictionChcecie wiedzieć co się dzieje kiedy jedno jest zniszczone do granic możliwości a drugie rani i niszczy wszystko na swojej drodze? Co się stanie kiedy te dwa światy się zetkną? *Zastrzegam sobie prawa autorskie* Nie spodziewam się że ktokolwiek to...