parmakları küçük olanın esmer tenini okşarken mahcubiyetini geri plana atmaya çalışarak gülümsedi. ona kırgınlık barındıran hareleri ile dahi bakmak istemeyen arkadaşının kırıklarını toparlamalıydı.
"hadi ama hae, bu konuda kafam çok karışık, biliyorsun. Ne yapmam gerektiğini bırak, ne hissetmem gerektiğini bile bilmiyorum. her şey fazlasıyla meçhul iken ince düşünmem de güç oluyor."
göz devirdi karamel saçlı genç. yanağındaki kemikli parmakları var gücüyle sıkarak itti. kolları göğsünde bağlanırken yumuşayan kalbiyle tebessüme hazırlanan dudaklarını uyardı.
" sana yardımcı olmak istiyorum Jeno lakin düşmanınmışız gibi tepki veriyorsun."
gece karası tutanlarına geçirdi ellerini Jeno, ıslak saçlarını karıştırdı. irisleri garsonu bulurken son hamlesini yapmak üzere tepsideki böğürtlenli pastaya uzandı.
"pekala, madem kızgınsın o halde bu pastayı senin yerine ben yiyeceğim."
dudaklarına uzanan çatal arkadaşının diliyle buluşurken iç çekti. bir nebze olsun rahatlar iken pastayı onun önüne doğru iteledi.
"bununla mı affedeceğim seni?"
"haklısın hae ama suçlu ben değilim ya? halledeceğim söz veriyorum, daha dikkatli olacağım en azından şu evrede."
aralarındaki buzlar hızla erirken izin günlerinin şerefine kütüphanenin sokağındaki kahve dükkanında oturdu iki genç saatlerce. kapanma saati yaklaşırken tuvalete yöneldi Jeno. ellerini yıkadığı esnada saatin geldiğini anlayarak oyalandı. tabii oyalanırken zihni de boş durmuyordu.
"suçlu sensin wineboy. korkak..."
kendi kendine söylenerek geçirdiği üç dakikanın sonunda öneriyi paylaşıp ayrıldı lavabo kısmından. hesabı ödeyen arkadaşının omzuna attı kolunu ve tatlı kahkahalar eşliğinde ayrıldılar.
donmaktan kaçınan kar taneleri postalları altında ezilirken gelen cevaba üç dakika rötarlı olarak da olsa bakmak gelebilmişti aklına nihayetinde. parmakları şifrefi çözerken gördüğü cevapla koştu kahve dükkanına. uzun zamandır kim olduğunu merak ettiği kişi oradaydı, hatta o tuvaletteyken o da bir kabinin içindeydi. Bu fırsatı kaçırmazdı.
*****
selamlar, nasıldı bölüm?
umarım beğenmişsinizdir, okuduğunuz için teşekkür ederim 🖤
şarkılar buraya 🌈