omzunu ovuşturarak kahvesinden büyükçe bir yudum aldı. uyuşan uzvu ona dün geceyi anımsatırken burukça gülümsedi. hikayenin sonu aynı bitmişti, gözlerini açtığında Jaemin yoktu.
iç çekerek şarkı önerisini paylaştı.
her zaman tek tip cevap veren gizemli kişi bu sefer çokça yorum atmış, şüphe uyandırmıştı. onu da düşünürsem deli olacağım, diye geçirdi içinden ve telefonu sehpaya bıraktı. yoğun yağmur yağışı sebebiyle tüm karlar erimiş, fırsattan istifade Jeno da kız kardeşini ziyarete gelmişti. nihayet kendini kilitlediği odadan ayrılmayı başaran kardeşine sarıldı samimi lakin en kısa boyutta."birazdan gidecektim bende yo in. yanıma gelme zahmetinde bulunduğun için minnettarım."
"laf sokmayı bırak da şu tuhaf isimli kişinin sana verdiği cevaplara bak. "
"gördüm yo in. ama inan zerre umrumda değil şuan. zihnimi kaplayan başka biri var çünkü."
abisinin heyecanlı ses tonuyla gözleri irice açıldı genç kızın. ellerini dilek tutar gibi birleştirip tanrıya şükranlarını sundu.
"sonunda kalbin işlev göstermeye başladı abi. bunu kutlamalıyız! kim peki? her şeyi anlat bana!"
"önce sakin ol küçüğüm. belki inanmayacaksın ama hani senin odanda bir sürü resmi olan solist var ya, na Jaemin. dün gece onunlaydım."
Jeno'nun elinden çekiştirdiği kahveyi tam dudaklarına yaslayacak iken duydukları ile kupa sıyrıldı elleri arasından. büyük bir gürültü ile paramparça olurken kalakaldı genç kız. gözleri aniden buğulanmış, ayaklanarak kaçmak ister gibi geriye adımlamıştı.
"sana ne anlattı?!"
"yo in, iyi misin sen?"
"ne anlattı diyorum!"
"ne anlatabilir yo in? kendine gel!"
odasına girip kapıyı kilitledi yo in. elleri titriyordu, gözlerindeki yaşlar ise istisnasız her saniye daha da şiddetlenerek akıyordu. masasındaki kilitli çekmeceyi açtı usulca, abisinin yüzüğü avuçlarında sürünürken tabandaki resme kaydı irisleri. Her şey başa sarıyordu ve o abisini yeniden kaybetme korkusu yaşamaya hazır değildi.
.
****
fic nereye gidiyor 🤷🏻♀️umarım beğenmişsinizdir bu kısa bölümü, size bolca gizem bıraktım :3
okuduğunuz için teşekkür ederim 🖤
şarkılar🌈 ➡️