Rozdział 14

339 12 0
                                    

18+
____________________________

Siedzieliśmy cały wieczór rozmawiając na wszystkie możliwe tematy, które tylko przychodziły nam do głów. Z Eddiem nawet jak nie mam o czym gadać , mam o czym gadać.
Nawet nie wiem kiedy zrobiła się północ.
Eddie był zmuszony zostać na noc, mi to nie przeszkadzało.
Wyłączyliśmy muzykę i leżeliśmy w bezruchu na moim łóżku. W pokoju było bardzo ładne oświetlenie, paliła się tylko jedna lampka z ciepłym światłem i jednokolorowe lampeczki choinkowe, które mam rozwieszone na ścianie.
Eddie przysunął się do mnie i pocałował w policzek. Odwróciłem się w jego stronę i pocałowałem go w usta. Całowanie Edsa było najcudowniejszym co mi się przytrafiło, w ogóle Eddie był najlepszym co mi się przytrafiło.
Całowaliśmy się namiętnie , brunet leżał na łóżku, a ja byłem nachylony nad nim, oparłem ręce tak że jego głowa znalazła się między nimi, małym palcem bawiłem się kosmykiem jego włosów. W pewnym momencie poczułem jak ręce młodszego wędrują z mojej szyi, coraz to niżej. Robił to powoli i subtelnie, wsuwał dłonie pod moją koszulkę, a po chwili już jej na sobie nie miałem, jeździł palcami po moim torsie. Wspaniałe uczucie. Postanowiłem z niego też zdjąć ubranie i szybkim ruchem zdjąłem mu bluzkę. Eddie zdjął mi okulary i odłożył na komodzie, nie przestawał przy tym całować mnie i pieścić. Poczułem jak jego drobne dłonie wkradają się pod moje spodnie. Zaczął zdejmować mi pasek. Rozpiął rozporek i zsunął mi jeansy. Nagle obrócił mnie tak że znajdowałem się ma dole, dalej całował mnie i w pewnej chwili zaczął schodzić niżej. Całował mnie po szyi , potem po torsie zostawiając po sobie malinki. Buzowało we mnie wszystko, czułem jak w majtkach zaczyna brakować mi miejsca. Eddie dalej całował moją klatkę piersiową i w końcu zsunął moje bokserki, włożył mojego członka do ust. Czułem jak powoli tracę kontrolę. Zasysał się na końcówce i oblizywał, krążył po nim językiem.
W pewnym momencie było mi tak dobrze że cicho pojękiwałem, przed oczami robiło mi się ciemno, a uszy zatykają się. I to cudowne uczucie, spięły mi się wszystkie mięśnie, po chwili rozluźniły, wydałem z siebie jęk, po plecach przeszedł mnie dreszcz, a moja przyjemność spłynęła do ust mojego chłopaka.

______________________________
Krótko zwięźle i na temat

LOVE EVERYTHING YOU DO...||ReddieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz