10.

990 51 22
                                    

𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍
↳˳⸙;; ❝ Když tak pěkně prosíš

FELIX POV

Po menší procházce tady v Soulu jsme konečně došli domů. Samozřejmě stále nikdo nebyl doma.

"Co máš v plánu teď? promluvil démon. "Nevím.. asi nic, proč?" podíval jsem se na něho a vyzul si druhou botu. "Ale... jen tak" řekl a ušklíbl se. "Vážně?" "Ano"

Když jsem se vyzul z bot, tak jsem se narovnal a Hyunjin mě ihned chytil za ruku a táhl někam. "Co to.." "Šetři slova" řekl a v mém pokoji mě přímáčkl ke dveřím.

Pak ke mně pomalu přisunul hlavu a podíval se mi do očí. Bylo mi ihned jasné, o co tady jde..

"Buď hodný kluk" řekl a přitiskl své rty na ty mé. Nikdy jsem se nějak nelíbal, ale jeho rty jsou jako mráček a to je z pekla.. Do jeho polibku jsem se připojil a své ruce jsem mu dal na krk.

On mě potom jemně kousl do rtu, nad čímž jsem ústa otevřel a on to tak využil svým jazykem. Mírně jsem zakňučel a pokračoval v tom, co on.

Dokázal dělat víc věcí na jednou, protože jeho ruka začala jezdit po mém těle. "Hyun- jine" "Copak zlato?" "Mhh"

Po několika minutách se odpojil. Mé rty byly trošku rudé z toho, ale líbilo se mi to.

"Máš nějaké sukně?" "Su-sukně? Um.. m-mám proč?" "Chtěl bych tě v ní vidět" ušklíbnul se. "Dobře.." řekl jsem a šel nějakou ve skříni najít.

Ano mám doma pár sukní, nevím sice proč jsem si je koupil, ale.. mám je. Našel jsem nějakou černou. Sundal jsem si teda kalhoty a oblékl sukni.

"Víš co by bylo ještě víc sexy?" promluvil za mými zády. "Co?" "Kdybys měl podkolenka a třeba nějaký obojek na krku" řekl a mírně mě kousl do ucha.

"Jsi démon.. pokud to chceš, tak si to vy-vyčaruj, zda můžeš.." "Dobrý nápad"

Přivřel jsem oči.. Co to teď dělám? A když jsem je otevřel, tak na mých nohách byly dlouhé síťové podkolenky s velkými oky.. A samozřejmě jsem poznal že mám i tamtu věc na krku..

Jsem snad zvíře? Nebo holka?.. vždyť jsem.. kluk, tohle- tohle je divné.. Já a sukně?

Mezitím, co jsem nevnímal, tak mě přerušil zvuk cvaknutí. Zrak jsem zvedl a uviděl před sebou Hyunjina s vodítkem v ruce. Mlčky jsem na něho koukal.. myslí to vážně?

"Copak zlato? Nelíbí se ti to?" "Připadám si.. divně. Ta su-sukně, podkolenka.. o-obojek a teď i vodítko." "Divně? Jsi nehorázně sexy" ušklíbnul se a za vodítko mě někam táhl.

"Jsem jak pes.." řekl jsem potichu, aby to neslyšel. "Pes? Proč pes?" "Protože toto.." "Obojek nemusí mít jen pes, tak buď kočka" "Uh-" nemělo smysl to řešit.

"Doufám, že ti je jasné, co tě čeká.. Chytrý jsi dost" "Bohužel" "Bohužel? Jak myslíš" zatáhl pořádně až jsem na něho spadl a společně jsme spadli na postel. "Pěkné" "Um.."

"Jaká výhoda, že jsme tady jen ty a já." řekl a pohladil mě po vlasech.. Oh bože, jak já toto miluji.. Když to někdo udělá, tak jsem schopný udělat cokoliv.

Jelikož si toho byl nyní moc vědom, tak to udělal znovu.. a pořádně. "Mhm~" "Líbí se ti to?" řekl a já se napnul jako pila. "Jsi k sežrání" řekl a já vydal zajímavý zvuk..

Nad tím trošku povytáhl obočí "Vážně si teď mňoukl?" "Um.. n-ne?" "Nelži Felixi" "D-dobře.. mňoukl jsem"

"Nemůžeme se jen.. tulit?" zeptal jsem se a pomalu se mu podíval do očí. "Ne zlato" "Ale já-" "Bude to lepší než minule" řekl a dal mi pusu na čelo. Poté mě přetočil, že jsem se nacházel pod ním.

𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat