16.

884 50 11
                                    

𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍
↳˳⸙;; ❝ Jak si mám sakra na toto zvyknout!? To je jako kdybych si do sebe strčil 30 centimetrové pravítko!

FELIX POV

Bylo brzké sobotní ráno a já se ještě válel v posteli. Byl jsem celkem utahaný, tak jsem ještě spal.

Spal bych spokojeně ještě hodinu, možná dvě, kdyby mě nezačal otravovat démon..

Jeho ledová ruka zajela pod mé pyžamové tričko. Mé tělo dostalo menší šok, že z takového teplíčka na něho chytla ledová ruka. Jenže jsem spal dál a nějak se nenechal rušit jeho přítomností. Byl jsem v takovém polospánku.

Poté mi začal dávat polibky na můj krk, rukou mě hladil po mých břišních svalech. Trošku jsem se z toho ošil, ale spal jsem dál jako nějaké miminko.

"Mhm-" vydal jsem ze sebe, když mi zmáčknul mou bradavku a při tom mě ještě kousl do krku. "Pořád spíš?" ozval se potichoučku na což jsem mu neodpověděl..

Už jsem spíše nespal, protože mě probudil, ale předstírat, že spím... to snad nevadí ne? Třeba mě nechá na pokoji a já budu moci spát dál.

"Fajn" řekl a rukama si mě za pas více k sobě natiskl. Nebudu lhát, ale i přes oblečení jsem trošku cítil jeho přirození, kterým se doslova otíral o mé pozadí.

Mírně jsem zabručel a rukama jsem omotal svůj polštář, do kterého jsem následně zaryl svou hlavu. Rád jsem se tulil, a když jsem neměl s kým.. tak mi polštář postačil.

Myslím si, že svou ignorací jsem ho spíše více naštval, ale co už. Chtěl jsem jenom spát.

Z ničeho nic se jeho druhá ruka blížila k mému rozkroku. Netrvalo dlouho a už mě opět mírně kousal do krku, hladil po břichu a teď se ještě dotýkal mého přirození.

"H-Hyune" otevřel jsem oči a otočil se hlavou na něho. "Víš, že já poznám, že nespíš?" "Ale já jsem unavený, nech mě spát" "Pozdě" "Jak pozdě?" "Můj kapitán chce pozornost" "Kapi- vážně jsi pojmenoval své přirození?" "Vidíš jak jsi chytrý, tak pro mě udělej menší laskavost"

"Moc mi chyběla tvá úzká d-" "Ticho! Nechci to slyšet" "Tak se svlékni, to bude lepší" "Ne" "Tak tě mám svléknout já? Chceš?" "Nechci nic" "Takže ani spát nechceš" "Hyunjine"

Naprosto mě ignoroval a pomalu mi vyslékl kalhoty. "H-Hy- mhmmh" umlčel mě svými rty.

Během vteřiny se to proměnilo ve vášnivé líbání, kdy mi jednou rukou začal mačkat mé pozadí.

Pak se odtáhl, aby nabral kyslík. "Nevěděl jsem, že pod těmi kalhotami nic nemáš" ušklíbl se. "Buď t-ticho" otočil jsem svůj pohled zpátky do zdi. "Asi tomu neuvěříš, ale mám rád tvůj zadek" opět mě kousl do krku. "Ah-"

Nevím kdy se tak stalo, ale najednou jsem ucítil jeho přirození, jak se dotýká mého pozadí. Bez oblečení..

"V-vážně to teď chceš?" "Mhm jsem až moc nadržený" kousl mě do ucha. "P-přestaň mě kousat" provokativně jsem začal hýbat boky a třít o něho.

"Jen počkej, tohle jsi ještě nezažil" "Co jsem nezažil?" "Mou doopravdickou velikost" "C-cože?" "Však uvidíš" řekl a začal mi dávat polibky na záda.. samozřejmě mi sundal tričko.

"Zlato, máš lubrikant?" "Ne nemám, nemám k čemu" "Tak si ho kup nebo tě to bude bolet" řekl a hádám, že si tamtu věc vycucal z prstu.

Zavřel jsem oči a už nějak byl připravený na to, co mě čeká. Dalo se to totiž dosti předpokládat.. Démon se po delší době objeví a ještě je jak nadržený pes, který hledá první fenu, kterou by mohl obskočit...

𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ  Kde žijí příběhy. Začni objevovat