𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍
↳˳⸙;; ❝ Jsi horší jak nějaký nadržený pesFELIX POV
Když jsem se vrátil, tak Hyunjin seděl na mé posteli a koukal do stropu. Mírně jsem se zahihňal nad tím, jak koukal na strop a ani nevím proč.
"Oh už jsi tady" řekl a podíval se na mě. "Cos tam zkoumal?" "Nic, jen jsem přemýšlel" "Aha" řekl jsem a mířil k němu na postel.
"Pustíme si něco?" zeptal jsem se a natáhl pro ovladač na televizi. On se na mě díval jako tělo bez duše. "Hm? Nebo jsi měl něco jiného v plánu?" "Ne.. klidně něco pusť" "Akorát nevím co.."
"Vyber něco" dal jsem mu do rukou ovladač "Ale já se v tom nevyznám" "To nevadí, prostě tam něco pusť, cokoliv" "Dobře" řekl a začal projíždět složku s filmy.
"Paranormal Activity 3?" koukl na mě. "Umm.. klidně" řekl jsem a v hlavě se proklínal.
Ty tupče, vždyť nemáš rád horory.. pak se akorát bojíš. Ty jsi tak hloupý Felixi, uh-
"Hledáš něco, že se tak rozhlížíš?" "Oh, um.. ne.. jen jsem přemýšlel, zda nemám donést něco k jídlu." poškrábal jsem se na zátylku a stále přemýšlel. Sladké? Slané?..
"Stačí říct, já ti to splním, ale nedělej si ze mě nějakého kouzelníka, který ti dá vše, po čem si jen usmyslíš" "Tak.. tak sýrový popcorn, prosím pěkně" usmál jsem se na něho a během pár sekund jsem měl v ruce misku s tím, co jsem chtěl. "Díky"
Zachumlal jsem se do deky a jedl popcorn, mezitím on pustil ten film. "Jaký to je film? Asi podle názvu vím, ale jen se ptám. Komedie to nebude co?" "Je to strašidelný film.. horor"
Prvních několik minut byl film celkem v pohodě. Pak jsem se ale lekl a dost s sebou škubl, naštěstí popcorn to přežil. "V pořádku?" "Jo"
Dělal jsem, že nic.. jakože vůbec nic. "Bojíš se nebo..?" "Cože? Já? A bát se? Pff, blbost" trošku jsem se nad tím ironicky zasmál. "Když myslíš"
Popcorn pomalu mizel a děj byl zatím v pořádku, ale to jsem netušil, že to vše mě teprve čeká.
V úplné pohodě jsem zíral na obrazovku a poté se neskutečně lekl "Aaaa! s-shit.." zakryl jsem si obličej dlaněmi. Nad tím vším jsem akorát slyšel démona, který se vedle mě smál. "Já se nebojím~ haha jistě" dělal si nad tím srandu.
"Buď ti-ticho.. mlč" "Tak mě umlč zlato" mírně se ušklíbl, když jsem oddělal dlaně z obličeje. "Tam-tam se koukej na tu kravinu" "Kravinu? To že se bojíš z toho nedělá kravinu"
"Jsi otravnej, víš to?" "A ty se zase bojíš a jsi z toho filmu úplně podělanej" "Přestaň si ze mě utahovat!" "Jsi roztomilý, když se zlobíš" "Aaa přestaň!"
Už ani nevím, co se dělo v televizi, protože mě ten démon vedle mě doslova začínal srát. "Roztomilý nazlobený maličký andílek" usmál se a já měl sto chutí mu jednu vrazit. "Přestaň! To není pravda" "Ale je" "Ne není! Zmlkni už!" "Tak mě umlč zlato, pokud to dokážeš" opět celý rozesmátý..
"Říkám ti přestaň, nebo ti do té pusy něco narvu!" "Jo? Až tak? Klidně můžeš, ale beru jen dvě věci" "Co to zase meleš!?" "Tvůj jazyk nebo tamto dole-" "Jsi odpornej víš to!?" "Ale tobě se to líbí, nebo ne?" přiblížil ke mně hlavu. "Ne."
On odložil misku se zbylým popcornem. "Že ne? Opravdu?" "Jo opravdu, nech toho.. Odporný pekelníku" "A proč lžeš?" "Cože? A včem jako lžu?" "V tom, že se ti to nelíbí" měl hlavu pár centimetrů od té mé.
"Však to není lež, nelíbí se mi to, tak toho už sakra nech!" "Nelíbí? Tak proč jsi z toho úplně udělanej? Hm?" "C-co..?" zarazil jsem se.
Co to k sakru mele za kraviny? "Co to plácáš za blbosti?" "Neplácám žádné blbosti zlato, říkám jenom pravdu" "Pičovina" "Ne. Je to pravda, jsi z toho úplně udělanej, co právě dělám" "To není pravda" "Ale je" "Ne není!" "ALE JE, TO SNAD NEPOZNÁŠ SÁM NEBO CO??" "ZMLKNI!!"
"FELIXI DO PRDELE ZAVŘI TAM VEDLE ZOBÁK!" ozvala se sestra, která má pokoj kousek od toho mého. Protočil jsem oči, ještě tahle pipina se bude ozývat.
"Mh?" "Jaký zase mh? Už se laskavě uklidni, jsi horší jak nějaký nadržený pes" "Cože, cos to právě řekl?" "Že jsi horší jak nějaký nadržený pes"
"Kdybych byl horší jak nějakej pes, tak už dávno nechodíš a nic nezmůžeš. Bolelo by tě celé tělo, kňučel bys abych přestal, ale mě by to bylo totálně u prdele. Máš stále chuť mě přirovnávat k nějakému nadrženému psovi?"
Nad tím jsem byl zticha.. Jakože není horší, ale prostě.. někdy už mě fakt vytáčí s těma narážkama a svými úmysly.
"Tak ale.. vždyť ty bys taky nechtěl dělat nic jiného než.. než- než.. Kurva už!" "Než co zlato? Mh?" "Bože můj.. jen bys mě chtěl v posteli 24/7 pod svou kontrolou, abys mohl dělat cokoli se ti zamane a abys mohl přiřážet jak rychle a tvrdě bys chtěl! Nebo snad ne? Není to pravda?" "A co stále ode mne čekáš? Přečti si tu knihu znovu a pořádně. Démon sexu má v hlavě jen tyhle věci. Čekals snad něco jiného? Nějakého prince na koni?"
"Ne, ale.. leze mi to krkem, člověk se nemůže ani nějak pořádně pohnout a něco říct, protože ty máš hned ty své přiblblé narážky" "Mohu být klidně i horší, můžu se začít chovat tak, jak správně mám. Chceš to? Chceš abych byl takový a horší?"
Byl jsem zticha, nechtěl jsem to vše zhoršit, protože vůbec nevím, co by mě pak čekalo za peklo.. Už teď je to tak na kraji a ono to může být i horší..
"Nevíš o mně nic, Felixi" řekl a prstem mě pinkl do čela. "Tam se chovej normálně a zbytečně si tu situaci nezhoršuj nebo doopravdy zažiješ peklo. Na to jsi ještě celkem mladej, nemyslíš? Není to škoda?"
"Tam běž radši spát" řekl a zmizel i s tou miskou zbylého popcornu. Seděl jsem na kraji postele se sklopenou hlavou a mírně jsem popotáhl nosem.
Je mi snad líto toho, co jsem řekl někomu, kdo ani neexistuje? Démonovi? Je mi to vážně líto?
Utřel jsem neposlušnou slzu a mírně jsem fňukl. Přeci nemůžu kvůli tomuto brečet. Proč bych měl oplakávat nějakou tajemnou osobu, která tady nemá co dělat? Proč??
Je to kvůli tomu, že semnou tráví nejvíce času? Nebo proč?
S dekou kolem sebe jsem lehl na posteli a hlavu zabořil do polštáře. Chvilku jsem nechal své slzy téct.. nebo spíš, nechal jsem je téct do té doby, než jsem usnul.
𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍
↳˳⸙;; ❝ Zdravíčko, tak další kapitolka je tu 😇. Snad se vám líbila, jsem holt opožděná.. Co říkáte na Felixe a jeho "hroty" s démonem? 👀-
ଘ(੭ˊᵕˋ)੭ 𝐌𝐞𝐨𝐰, vaše 𝙎𝙪𝙣𝙨𝙝𝙞𝙣𝙚~
ČTEŠ
𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionŘíká se, že démoni neexistují, ale někteří stále věří že mezi námi někteří jsou. Aneb příběh o prostém chlapci, který rád tráví čas v knihovně a jednoho dne se mu do ruky dostane jedna velice záhadná kniha. Kniha, která by měla vyvolat démona a sama...