𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍
↳˳⸙;; ❝ Příště si aspoň pořádně zjisti, jak máš věci udělat, než tady mít bylinky a hrát si na kouzelníka
FELIX POV
Blížil se večer a já ležel na posteli, co jiného bych dělal? Volal jsem s Minhem a teoreticky to byla nejméně hodina, ale bylo to super.
Také přijela máma z práce a měla i ty rostliny, o které jsem jí volal. Našel jsem taky ty svíčky.. a teď jen doufat, že to pomůže.
Máma volala na večeři, a tak jsem se snažil nějak do kuchyně dostat. Doma už byli všichni. I táta, sestra a překvapivě bratr. Díky bohu jsem se snažil chodit nějak normálně, takže nikdo nic nezjistil.
A jídlo bylo taky výborné, máma je skvělá kuchařka. Také mi pochválila moje brownies, které jsem pekl. Ten den utekl rychle, ale byl hrozný..
Pak jsme po jídle každý šel zpátky do svého pokoje, co se mě a sourozenci týče.
Myslel jsem, že vše půjde v pohodě, že dojdu do pokoje a budu hledat nějaký návod na ty bylinky, ale u dveří mě někdo chytil za zápěstí.
Byla to sestra. "Co to děláš?" otočil jsem se na ni, ale ona mě zatáhla do pokoje a zavřela za námi. Co to sakra dělá!?
"Co to děláš?!" trošku jsem na ni zvýšil hlas.
"Přestaň na mě zvyšovat hlas!" přišla ke mně blíže. "Co jsi tu dělal, když jsi tady byl sám, hm?" ptala se. Proč ji to zajímá? To je moje věc.
"Nic, co se staráš?" "Nic? Jo jasný, myslíš si, že jsem úplně blbá nebo co?" založila ruce na prsou a propalovala do mě díru.
"Pekl jsem brownies a koukal se na film, stačí?" zíral jsem na ni. "Hmm a proto nemůžeš skoro chodit?" zeptala se a menší silou mě zhodila na zem.
Sykl jsem bolestí, když jsem dopadl na zem.. Proč to dělá?..
"Ještě jednou. Co jsi tady dělal?" zeptala se a přišla blíže ke mně. "Nic. Nevím co chceš ještě slyšet. Vše jsem ti řekl" "Lžeš. Moc dobře vím, co jsi dělal" řekla a za paži mě zvedla na nohy. "Nedělej ze mě krávu"
"Nechápu o co ti jde" "Kde máš tu knihu?" zeptala se a já ztuhl. Co? Proč knihu..
"Už ji nemám, vrátil jsem ji" "Jasně. Tak jinak. Kdo tady byl?" "Nikdo" "Kdo. Tady. Byl?" "Nikdo tady nebyl"
"Opravdu? Já ti nevěřím ani slovo. Podívej se na sebe, chodíš jako kdyby tě někdo zruinoval, nemám pravdu?" ušklíbla se. "Co? To není pravda! Nejsem ty, abych spal s každým, koho uvidím! A nejsem gay!" strčil jsem do ní.
"Se ještě uvidí, však počkej až pravda vyjde ven a kdo se bude teprve smát. Sleduji tě, bratříčku" usmála se a odešla.
Co to do ní vjelo? Co to sakra má být?!
Musím se ho zbavit.. Přemýšlel jsem a rychle hledal ty bylinky. Mezitím jsem si zapálil svíčky a bylinky měl u sebe.. Kdyby něco, tak je zapálím přes svíčky.
Přijde? Doufám.. Chci se ho zbavit. Po tom, co mi udělal..
Seděl jsem totiž na zemi, u sebe pár svíček a bylinek.. Achjo.
A měl jsem pravdu.. zjevil se u mých dveří. Tentokrát měl i rohy. Jak já ho už nechci vidět.
"Hah. Vážně si myslíš, že ti nějaké bylinky pomůžou?? Jak ironické Felixi" řekl a kráčel ke mně.
ČTEŠ
𝐃𝐄𝐌𝐎𝐍【𝐂𝐙】ʰʸᵘⁿˡⁱˣ
FanfictionŘíká se, že démoni neexistují, ale někteří stále věří že mezi námi někteří jsou. Aneb příběh o prostém chlapci, který rád tráví čas v knihovně a jednoho dne se mu do ruky dostane jedna velice záhadná kniha. Kniha, která by měla vyvolat démona a sama...