Ébresztőm fülsüketítő vinnyogására riadtam fel.Éjjeliszekrényem tapogatózásán keresgéltem a gonosz mobilomat,ami kurvára nem akarja,hogy az igazak álmát aludjam tovább.Mikor végre rálelek,idegesen kapcsolom ki az ébresztőmet.Gyűlölök korán kelni.
Fetrengek még egy pár percet,de lassan kimászok a pihe puha paplan alól,hogy elinduljak a pokolba.Igen,az iskolába.Az új iskolámba.Fantasztikus.
Kezelhetetlen gyerek vagyok,egy igazi lázadó.Anyám egyedül nevel,miután apám úgy gondolta,ideje lelépni egy fiatal ribanccal.
Gyűlölöm az apámat,amiért ezt tette velünk.Anyám éjjel-nappal dolgozik,hogy el tudjon tartani engem.Én meg egy hálátlan dög vagyok,amiért így viselkedem,de nem tehetek róla.Nem bírok a véremmel.
Az iskolában is én vagyok az ügyeletes rosszfiú.De legalább van tekintéjem.Eddig a pillanatig,ugyanis a volt sulimból kicsaptak.Hogy miért?Nem is értem.Mi rossz van abban ha valaki pofán bassza a fizika tanárát,mert az lebuzizza?Én nem akartam semmi rosszat,csak egy kicsit játszottam vele!
Miért olyan nagy baj az,hogy meg akartam dugni,és beszorítottam a sarokba?Csak kérette magát mint egy szűz kislány.Ahh ez olyan gyerekes.Nem értékeli a jót.Sajnos ezt az igazgatónak el is mondta.Seggfej!Így közös megeggyezéssel eltanácsoltak az iskolából.
Drága anyám beiratott egy másik iskolába,azt hiszi ott majd megjavulok?A nagy szart.Meg fogom mutatni ott is ki is az a Park Jimin.
Lecsoszogtam a lépcsőn,egyenest a konyhába,hogy a jól megérdemelt kávémat elfogyasszam.
Legurítom torkomon éltető folyadékom,a csészémet elmosom,és a csepegtetőbe teszem,mert anyám kinyír ha ott hagyom.
Becammogok a fürdőszobába,hogy elvégezzem reggeli rutinom,ruháimat magamra aggatom,ami egy térdnél szaggatott farmer,és egy szűk v kivágású fehér pólóból áll.
Belövöm szőke tincseim,megspékelem arcomat egy enyhe sminkkel,felveszem elmaradhatatlan ékszereimet,és a tükörbe bámulva nézem a végeredményt.Hmm nem rossz.Remélem ebben az új szutyok iskolába is lesz egy-két dugnivaló préda.Gyűlölöm a párkapcsolatokat.Nem nekem való.Az egyéjszakás kalandokat viszont nem vetem meg.Sosem volt komoly kapcsolatom,és nem is szeretnék.Minek az?Csak azért hogy szenvedjek?Itt van anyám példája,inkább nem kérek belőle.
Nem mellesleg így,aki nem éppen a másik nemet preferálja,sokkal nehezebb párt találni.Sosem tagadtam,és nem is titkoltam,hogy a saját kapumra játszom.
Mindig is éreztem,hogy én más vagyok mint a többi velem egykorú.Titkon mindig skubiztam a fiúkat,a tesi öltözőben,mikor átvedlettük torna cuccunkat,Nyálcsorgatva lestem idomukat,ami meg kell mondjam,megijesztett.Próbáltam csajokkal szexuális együttlétet kezdeményezni,de szinte imádkozni kellett cerkámnak,hogy egyáltalán felálljon.Nem indított be.A sok kudarc után,meg sem próbáltam már.A tudat alatt sejtettem,hogy én szinte biztos hogy meleg vagyok,de ezt mélyen eltemettem magamban.Egeszen addig,amíg a gimibe nem kerültem,és az a bizonyos osztálykirándulás végleg tudtomra adta,hogy igazam volt.Nagy iszogatások közepette,egyik fiú osztálytársammal egymásba gabajodtunk,majd félrevonultunk a többiektől.Vadul egymásnak estünk,és akkorát dugtunk,hogy még a fülem is ketté állt.Teljesen beindított,és akkora élvezetben volt részem,hogy ilyet még álmomban sem gondoltam volna.Itt már teljesen realizálódott bennem,hogy én bizony a saját nememhez vonzódom.Onnantól pedig nem volt megállás.
Az órára pillantva,elkezdtem kapkodni,mert kurvára késésben vagyok,úgy elkalandoztam.Az előszobába rontva veszem magamra tornacipőmet,s vékonyka kabátomat,és elindulok az új pokol felé.
Lábaim sebesen szelem a járdán,nem akarok buszozni,inkább a gyaloglást választom.Legalább agyalhatok az út folyamán.Nem sokkal később,meg is érkezem a hatalmas épület elé,ami mostantól az új iskolám.Nagy sóhajt eresztek,majd belépek a kapun.Végighaladok az udvaron,ami már jócskán tömve van diákokkal.Ezer szempár szegeződik rám,néhányan susmutolnak a hátam mögött mikor elhaladok mellettük.Azt hiszik nem hallom?Ezen jót mosolygok.Emelt fővel haladok végig köztük,élvezem ahogy megbámulnak,mindig is tetszett.
Belépve az épületbe,a recepcióhoz veszem utam,ahol egy igencsak helyes fiúcska üldögél,odalépek hozzá,majd útbaigazítást kérek az igazgatói irodához.
-Hello szépségem,megmondanád merre találom az igazgatóit? - kérdezem a megszeppent sráctól,aki köpni-nyelni nem tud a megszólításom hallatán.Elnyílt ajkakkal bámul engem,a meglepődöttségtől megszólalni sem tud.Imádom hogy ilyen reakciót váltok ki az emberekből.Belül jól megmosolygom értetlen fejét.Hmm eljátszadoznék vele kicsikét.Nagy nehezen erőt vesz magán,majd tájékoztat uticélom felől.
- Köszi cicus,remélem még találkozunk. - nyögöm még oda az amúgy is zavarban lévő fejének,ami belőlem újabb mosolygást csal elő.Azt hiszem itt sem lesz gond a beilleszkedéssel.
Gondolataimmal elmerülve veszem az irányt az igazgatói iroda felé.Halihooooo💜Meghoztam a második könyvem első fejezetét Ez egy kicsit más kaliberű,remélem elnyeri tetszésetek.
Köszönöm ha elolvasod,ha tetszik nyomj egy csillagot,vagy egy kommentet.
Puszi mindenkinek💜💜
YOU ARE READING
Bajos skacok/Jikook/
FanfictionA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...