Jimin szemszög
Hamar megtaláltam az igazgatói irodát,a szépfiú pontos információi alapján.
Egész tűrhető ez az iskola,kicsit kisebb mint a régi sulim,de úgy összességében nem rossz.
Odaérve az ajtó előtt megállok,és bekopogok.
A belépési engedély után lenyomom a kilincset,és beengedem magam.
Egy kis meghajlás kíséretében,üdvözlöm az iskola igazgatóját.
Egy idősebb,alacsony, őszeshajú úr áll előttem.
Egész szimpatikusnak tűnik.
Bemutatkozunk egymásnak,és röviden ismerteti az iskola házirendjét.
Chh ez engem nem tud meghatni, egy cseppet sem,úgysem tartom be,haladhatnánk továb baromi uncsi.
Átnyújtja nekem könyveim,és az órarendemet.
Elmondja,nem szeretne balhét az iskolájában,mert így is van egy- két diák,akivel folyton csak a baj van.
Hát,sajnos nem ígérhetek semmit.
Tudja,miért rúgtak ki az iskolámból,és nem szeretné,ha itt is ez történne.
Majd meglátjuk.
Beszélgetésünket egy kopogtatás zavarja meg.
A diri engedélyt ad a belépésre a falap túloldalán állónak,majd egy feketeruhába bújtatott félisten lép be a helyiségbe.
Fejét a padló felé lógatja,és úgy álldogáll ott,mire az igazgató megkérdezi,mi volt a hőstett,ami miatt ideküldték ismét.
Ahha,szóval az egyik bajkeverőhöz van szerencsém.
Ha minden ilyen rosszfiú így néz ki itt,akkor azt hiszem,imádni fogok ide járni.
Lassan felemeli a fejét,és egyenesen íriszeimbe tekint.
Szólásra nyitná a száját,de elakad tekintetembe.
Én is elveszek fekete bambi szemeibe,határozottan dögös a csávó.
Tetőtöl talpig végigmér,azt hiszi nem veszem észre?
Ohh nyuszifiú én is szívesen eljátszanék veled.Ruhán keresztül is látszik kidolgozott teste,arcáról ne is beszéljünk.
Fekete bambi szemei pedig rabul ejtenek.
Szivesen nyögnék alatta,miközben hajamat tépve vadul dugna engem.
Erre a gondolatokra,egy dögös mosolyt küldök felé,mire kicsit meglepődik.
A diri újra rákérdez miért van ott.
Ledarálja neki gyorsan,de biztos vagyok benne,hogy nem ez volt az,ami miatt itt kötött ki.
Tetszik nekem ez a fiú.
A diri rábízta,hogy vezessen el a termünkhöz.
Mindketten illedelmesen elköszöntünk,és léptünk ki az ajtón,mikor hirtelen megállok,mert gőzöm sincs merre kell mennem.
Hátulról megérzem hogy a fekete hajú félisten nekemütközik.
Sűrű bocsánatkérés közepette bemutatkozik nekem.
Jungkook.
Hmm még a neve is irtó szexi,akárcsak ő maga.
Kezet nyújt felém,de én nem fogadom el.
Inkább megkérdezem merre induljunk.
Az irányt balra veszem,amit ez a bambi szemű mond nekem,és már indulok is.
A hátam mögül hallom ahogy faggatózik,de fittyethányok rá.
A megszólításán azonban kiakadok egy cseppet,és feléfordulva rákérdezek,vajon tényleg jól hallottam-e,hogy töpörtyűnek nevezett?
Igen jól hallottam.Ez az egy szó,amit gyűlölök.
És soha nem akartam ezt újra hallani.
A vér bizseregni kezdett ereimbe,
elmémet elborította a düh,majd grabancát megfogva kenem fel a falra.
- Ne merj mégegyszer töpörtyűnek nevezni,mert olyat teszek amit megemlegetsz nyuszifiú. - a meglepett arcán mosolyognom kell,hogy realizálom,egy cseppet talán befosott határozottságomon.
- Mert mit fogsz tenni szöszi? - aa szóval így állunk?Nem fél tőlem.Akkor így is játszhatunk.
- Ne akard megtudni - nézünk farkasszemet,de egyikőnk sem tekint el a másik íriszeiből.
- Pedig égek a vágytól hogy megtudjam - löki a képembe szemrebbenés nélkül,egy iszonyat dögös arckifejezéssel egyetemben.Nem szabad gyengének mutatnom magam előtte,pedig itt helyben letérdelnék,és adnám oda magam neki.
A büdös életben nem éreztem még ekkora vágyat senki iránt,mint az előttem álló bambiszemű félisten iránt.
Na de nem olyan fából faragtak engem,hogy csak úgy odadobjam magam neki.
- Álmodj csak Jeon!
- Majd meglátjuk Park.Fogsz te még alattam nyögni a nevemet ordítva! - ohh ha tudnád hogy már most megtenném.
- Állok elébe Jeon.Ne képzeld magad akkora arcnak,míg engem nem ismersz!Soha,elismétlem,soha nem fogok alattad nyögni!Ezt jobb ha belevésed a fejedbe!
- Azt majd meglátjuk töpörtyű,azért ne merj velem fogadni,mert úgyis elbukod!
Hú de magabiztos itt valaki,nem szánnám azt az elégedett vigyort letörölni az arcáról.
Elengedem grabancát,és megkérem mutassa meg a termet végre.
Nem szólunk egymáshoz,csak kullogunk egymás mellett csendesen.
Odaérve az ajtóhoz mutatja meg is érkeztünk.Mielőtt otthagyna engem,odanyögök neki egy köszit,és visszafordulok a falaphoz,hogy bekopoghassak,és beléphessek az új osztályomba.Belépve a terembe mindenki felémfordul,én pedig magabiztos léptekkel indulok meg a tanári asztal felé.
Minden szem rámszegeződik,csak a halk sutyorgásokat lehet hallani a nagy csendben.
Odaérve az asztalhoz,a tanárnő mosolyogva köszönt engem.
Elmondja az osztálynak,hogy mától én leszek az új osztálytársuk.
Látom,ahogy a lányok nyálcsorgatva rebesgetik felém pilláikat,de sajnos hiába minden igyekezetük,ha én a cerkákra bukom.
De ezt majd úgyis meg fogják tudni,hisz sosem tagadtam.
A tanárnő megkér hogy mutatkozzam be,és meséljek magamról pár dolgot.
Szemforgatva tudatom nemtetszésem a dolog iránt,de aztán csak beadom a derekam.Az első napomon ne gondolják már azt rólam milyen bunkó vagyok,így eleget teszek a tanárnő kérésének.
- Hello Park Jimin vagyok.Tizenhét éves,és az anyámmal élek. - fogom rövidre bemutatkozásom.De kedves tanarnő ennyivel nem elégszik meg,s csak faggatna tovább.
- Csak ennyi a mondanivalója Mr Park? - kérdezi tőlem,de én szívem szerint még ennyit sem mondtam volna.
- Szerintem ennyi bőven elegendő.
Nem is mond semmit,csak annyit,hogy keressek magamnak valami helyet,ahova le tudok ülni.
Két üres hely volt még,ahova le tudnám tenni a seggem.
Az egyik egy feketehajú cicababa mellett,de ezt inkább kihagyom.Francnak van kedve egy csaj mellé ülni.
A másik egy kis menta hajú srác mellett volt,és megindultam az utóbb említett felé.
Odaérve letelepszem mellé,kipakolom a cuccaim,és megpróbálok figyelni az óra hátralévő részében.
Ami nálam igen nagy csodának számít.
De ez az első napom,úgyis meg fognak ismerni,lesz még rá alkalom.Az órának gyorsan vége lett,odafordulok a kis zöldhajú felé,aki épp engem vizslatott.
- Hello,Min Yoongi vagyok - nyújtja felém mancsát.Ez milyen szokás már itt?De felé nyújtom sajátomat,és én is bemutatkozom neki.
- Mi szél hozott ebbe a retek iskolába? - meglepődöm kijelentésén,de nem vagyok ellenére egy kis beszélgetésnek.Szimpatikus srácnak tűnik.
- Kivágtak az előző sulimból,anyám pedig ide iratott be. - válaszolom neki.Nem tudom miért,de megbízom ebbe a fiúba,már így első ránézésre is.
- Akkor hello sorstárs,én is így kerültem ide,de én év elején.-
Egymásra nèzünk,és egyszerre tör elő belőlünk a röhögés.
Azt hiszem találtam egy barátot.
- Mi rosszat tettél?Nem is gondolnám hogy te tudsz olyat,olyan ártatlannak tűnsz. - próbálja nevetését visszafogni.
- Meg akartam dugni a fizikatanáromat,de ő ellenkezett,pedig kajak flörtölt velem. - mondom neki lazán,mintha ez olyan rohadtul természetes lenne.
Ezek hallatán a zöldhajú mégjobban elkezd röhögni,és én sem bírom tovább.
- És neked? - kérdezem meg én is tőle,ha én már felfedtem titkom előtte.
- Felgyújtottam a kémia termet,azt mondták nem merem.Hát én mertem. - egy igazi "jófiúhoz"van szerencsém.
Összepakoltuk a cuccainkat,majd együtt hagytuk el a termet.
A tesi öltöző felé vettük az irányt,mert a következő óránk az lesz.
Az öltözőhöz érve,Yoongi elég érdekes fejet vág,amit meg is kérdezek hogy mi baja van?
- A 12/B vel lesz óránk.Nem egyszerű osztály,a suli nagymenői járnak ebbe az osztályba.Kicsit sokat képzelnek magukról,és akkora arcuk van,hogy alig férnek be az ajtón.De majd meglátod.
Elkezdtünk átöltözni,egyszercsak nyílik az ajtó,majd hangos ordítozás közepette belép rajta három srác,kik igen jól érzik magukat.
Ekkor még az ütő is megáll bennem,mert a fekete bambiszemű félistennel találom magamat szembe..Hello mindenkinek💜💜
Kicsit szerintem uncsi lett,de remélem azért egy kicsit elnyeri tetszésetek a folytatás.Ígérem a kövi rész sok izgalmat fog tartogatni.
Puszi mindenkinek💜💜
ESTÁS LEYENDO
Bajos skacok/Jikook/
FanficA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...