Jungkook szemszög
A suli mosdó csempéjének támaszkodva élvezem,ahogy az éppen aktuális partnerem dolgozik rajtam.
Csípőm mozgásával tudatom,hogy itt az ideje,hogy gyorsítson a tempón,mert mindjárt becsöngetnek.Alanyom veszi az adást,és olyan gyorsan kezd szopni,hogy közben csillagokat látok.Egész jó technikát alkalmaz,lehet elkapom még pár alkalomra.
Egy sunyi mosollyal ajkaimon,minden előjel nélkül szájába robbanok,az utolsó csepp élvezetem is készségesen lenyeli.
Ügyes fiú.
Megpaskolom feje búbját köszönet képpen,majd elkezdem felkapkodni magamra ruháimat.
A csengő hangos visítással adja tudtomra,hogy az óra elkezdődött.
…Bassza meg megint el fogok késni!
Lábaim sietős léptekre veszem a folyosón,és a termünk felé veszem az irányt.
Az ajtó előtt állva hallgatom,mi történik odabent…nagyszerű,a tanár már bent van…
Lenyomom a kilincset,sűrű bocsánatkérés közepette belépek,majd a helyemre cammogok,és levágódom barátom mellé.
-Jeon Jungkook van valami magyarázata,miért késett ismét az órámról? - teszi fel kérdését felém szegezve a vén banya.Ki nem állom ezt a nőt.Rohadt idegesítő.Mikor elkezd kiabállni,a szőr feláll a hátamon,de komolyan.
Nem szólok semmit,csak hümmögök egyet,mire újra rázendít a banya.
-Jeon Jungkook,magához beszélek,tiszteljen meg annyival,hogy válaszol a kérdésemre! - vinnyogja itt nekem,nem szánnám megismertetni fejét az asztallappal.Feltápászkodom,és egy nem kedves arckifejezéssel szólásra nyitom a számat.
- Nem tehetek róla tanárnő,nagyon kellett brunyálnom,és sorba kellett állnom.Csak nem akarná hogy behugyozzak az óráján? - erre nem tud mit válaszolni,csak tátog valamit,mire ez az én ütődött legjobb barátom mellettem,próbálja visszatartani a röhögését,ami nem igazán megy neki.Így hangos hahotázásba kezd,és erre nekem sem kellett több.Úgy tör elő belőlem a visszafolytott röhögés mint a gejzír.
A tanárnő szemei már vérben forognak,annyira kiakadt szerencsétlen.
-Azonnal takarodjon fel az igazgatóhoz! - ripakodik rám ez a boszorkány.
-De tanárnő.. - kezdenék bele a mondandómba,de belémfolytja a szót.
- ELÉG LEGYEN,AZT MONDTAM AZ IGAZGATÓIBA MOST AZONNAL MR JEON!ÉS MR KIM ÚR ,HA NEM FEJEZI BE A RÖHÖGÉST,MEHET MAGA IS! - komolyan mondom hogy beszartam tőle ahogy elkezdett ordítani.Szegény Nam is próbálta rendezni ábrázatát,kisebb nagyobb sikerrel.
Nem volt mit tennem,szép lassan elindultam ki a teremből.
Az igazgatóit már jól ismertem,elég sűrün a látogatója vagyok A diri ki fog akadni,ha megint meglát.Ha így folytatom,tuti ki fognak csapni,anyámék pedig meg fognak ölni.
Lassú léptekkel szelem a folyosót,minél később érjek oda.
De sajnos nem olyan nagy ez az iskola,így hamar az ajtó előtt találom magamat.
Felemelem mancsomat,de még mindig hezitálok,hogy bekopogjak-e,vagy inkább szaladjak el a picsába.Végül a kopogás mellett döntöttem.
Egy hangos"tessék"után,lenyomom a kilincset,beengedem magam az ajtón,és lehajtott fejjel megállok a falap előtt.
-Jeon Jungkook,már megint maga?Ez esetben mi volt a hőstett? - kérdez rá szeretett igazgatónk,de én a megilletődöttségtől köpni- nyelni nem tudok.
Szép lassan vezetem tekintetem a diri felé,de abban a pillanatban észreveszem,hogy nincs egyedül.
Egy alacsony,szőke hajú fiúcska álldogál előtte,testét egy szűk farmer,és egy annál szűkebb póló takarja,ami kirajzolja igen formás idomait.
Alaposan végigmérem,s szemeim megállapodnak kerek félgömbjein.
Anyáám ez a segg!Életemben nem láttam még ennél formásabbat…Gyere Jeon bácsi farkincájára..!A látványtól nyelnem kell egyet.
Végigvezetem tekintetem,a fiú fenekétől,egészen arcáig,felém fordulva engem vizslat.Megállapodok arcánál,s a vér is meghűl bennem.Elmerülök gyönyörű mogyoróbarna szempárjába,mely az én fekete szemeimbe bámulnak egyenesen.Továbbhaladva látom pisze nóziját,ami hihetetlen cukivá varázsolja arcát.És ekkor pillantok ajkaira,amitől kedvem támadna felnyüszíteni.
Anyáám borogass,azok a dugni való dús ajkak,én mindjárt berosálok a látványtól.
Hát én ezt nem bírom.Még nincs egy órája,hogy a suli wcben könnyítettek rajtam,de a farkam így is rándult egyet a látványtól.
De ki ez a srác?Új diák lenne?Ha új diák akkor hogy-hogy évközben jött?
Ahh mindent ki kell derítenem róla.
Fel akarom húzni a farkamra.Ahogy elnézem,könnyű préda lesz,lerí róla hogy forró mint egy kályha.A nyakam teszem rá.
Jól megdugom,azt mehet isten hírével. Bár ezek az ajkak rohadtul csábítanak.Igen piszkos gondolatok jutottak eszembe,már ha csak ránézek.
-Mr Jeon,elárulná végre miért van itt? - ocsúdok fel a bambulásomból,amit a diri szakít félbe.
A szőke töpörtyű pedig egy igen kacér mosolyt küld felém.Mi?Jól láttam?Ő most kajak flörtöl velem?
Aaa ez könnyebb lesz mint gondoltam.Na de valamit válszolni is kellene az igazgatónak,így összeszedem gondolataimat,hogy valami elfogadható magyarázatot adjak neki.
-Sajnálom,késtem az óráról.Én csak elmondtam hogy miért tettem,nem értem a tanárnő dühkitörését. - magyarázom az iskola fejének,igen ártatlan ábrázattal.Aki csak értetlenül néz rám,de tuti nem hisz nekem.Ismer már annyira,hogy tudja,nem egészen így volt a sztori,ahogy én azt elmeséltem.
– Ezesetben most elnézem ezt,és nem adok büntetést.De cserébe megkérném,hogy mutassa meg Mr Parknak a 12.A osztály termét. - szóval új diák,és évfolyam társam.
Hát ez nagyszerű!Ki nem néztem volna a töpörtyűből,hogy egyidős velem.Park.Ízlelgetem családnevét.Vajon mi lehet a keresztneve?Mindjárt kiderítem.
Megköszönöm a dirinek sűrű meghajlások közepette,hogy eltekint a büntetésem felől,és megígérem,hogy elvezetem'Parkot'az osztályába.
Elköszönünk az igazgatótól,odaballagunk az ajtóhoz,majd kinyitom,s udvariasan magam elé engedem a jóseggű idegent.Kifele menet nem tudok mást bámulni,csak azokat a formás félgömböket.Hú de rá tudnék sózni most egyet!
A falap előtt hirtelen megáll,én pedig nekiütközöm.Zavartan fordul felém,én pedig azt se tudom merre nézzek…na,szedd már össze magad Jungkook,és légy tökös…
-Bocsánat.- szabadkozom.- felé nyújtom a mancsom,s bemutatkozom. - Jungkook vagyok,téged hogy hívnak?
A töpörtyű ránéz a kezemre,majd belenéz a szemembe,s újra azzal a kacér mosollyal ajándékoz meg,mint az igazgatói irodában.De a kezem,nem érinti meg.
-Jimin. - kapom az egyszerű választ.De a hangja,ahh mindjárt elélvezek esküszöm.A libabőr is végig fut rajtam.
- Merre? - szegezi nekem a kérdést,én pedig mutatom hogy balra forduljon.
A szöszke balra veszi az irányt,és elindul,én mire feleszmélek,már szaladnom kell utána.
-Honnan jöttél?Miért pont évközben? - teszem fel neki kérdéseim,de válaszra nem méltat.Mintha meg sem hallaná.
-Hé töpörtyű,válaszolj már ha kérdezlek! - erre a mondatra hirtelen megáll,de most nem követem el ugyanazt a hibát,nem ütközöm neki.
Hátrafordul,majd gyilkos pillantásokkal rámtekint,s szóra nyitja azokat a húsos ajkait.
-Mit mondtál? - szegezi nekem kérdését,és a pillantásától egy percre összeszarom magam.
-Talán baj hogy töpörtyűnek hívtalak? - kérdezem tőle vigyorogva,de a szar is belémfagy következő tettétől.
Megfogja a grabancomat,majd olyan erővel ken fel a falra,csak úgy nyekkenek..MI..A FASZ…..Hello mindenki💜Meghoztam a kövi részt.Vajon mit fog tenni Jungkookkal Jimin?
Na erre tuti nem számított😁😁
Remélem elnyeri tetszéseteket,véleményeket szivesen elfogadok😊😊
Ha tetszett nyomj egy csillagocskát💜
Köszönöm ha itt vagy,és olvasod.
Jaaa és szegény JK.Imádkozom hogy mielőbb felépüljön,és részt tudjon venni a díjkiosztón.
Puszi mindenkinek💜💜
YOU ARE READING
Bajos skacok/Jikook/
FanfictionA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...