7.fejezet

598 43 12
                                    

Jungkook szemszög

Egy pillanatra komolyan beszartam a töpörtyűtől.
Lehet hogy kezdhetem félteni a seggemet?
Na olyan isten nincs  hogy engem dugjanak meg,bár már egy párszor eljátszottam a gondolattal.
Azért jobb lesz résen lennem,mielőtt azt veszem észre,hogy én nyögök alatta.
Mire észbekaptam,már szaladnom kellett a folyosón a szöszi után.
Nem szóltunk egymáshoz semmit,csak komótosan ballagtunk egymás mellett.
Az irodához érve,összenéztünk,s Jimin bólintott a fejével,hogy kopogtassak be én az ajtón.Remek.
Miután engedélyt kaptam a bejutásra,mindketten beléptünk az ajtón,miközben a padlót bámultuk.
- Á Jeon miért is nem lepődöm meg hogy maga az!És ezúttal barátot is hozott magával?Mi volt a probléma,ami miatt ide kerültek? - ha ha marha vicces.
Nekem annyira nem,de nem hagyhatom szarba a töpörtyűt,mikor miattam kerültünk ide.Felnézek a dirire,és szólásra nyitom ajkaim.
- Nos,tudja az úgy volt - vakarom meg közben a tarkómat - hogy felidegesítettem a töp...akarom mondani Jimint,és..szóval... csúnya szavakkal illettük egymást. - nyögöm ki végül,s látom hogy a szöszi,csak pislogva néz rám,
a diri meg csak rázza a fejét.
- Fiúk,fiúk.Nem lehetne,hogy az intézmény falai között,egy kicsit visszafognák magukat?Park még csak most jött ide,de máris itt köt ki?Van elég vaj a füle mögött,amiért iskolát kellett váltania,ne akarja innen is kirúgatni Jeon. -
Erre felkapom a fejem,vajon mi miatt kellett iskolát váltania?
Meg akarom tudni.Mindent tudni akarok róla.
- Mit csináljak most magukkal?Órák után itt maradnak egy héten keresztül,fognak egy füzetet,és minden nap százszor beleírják hogy az iskola területén nem illetem a diáktársam trágár szavakkal.Jövő hét hétfőn kezdik a büntetést.Pénteken kérem a füzeteket.Most pedig elmehetnek. - chh mint a dedóba komolyan.De még hálásak is lehetünk,hogy ennyivel megúsztuk.
Illedelmesen elköszönünk,majd az ajtót kinyitva,magam elé engedem Jimint.
Elhaladva mellettem igen szúrós szemekkel illet engem.
Azt hiszem egy cseppet mérges lehet rám.
- Jimin.  - szólok utána,de rám sem bagózik.Hú tényleg pipa.
- Jimin várj már meg..- szólítgatom,közben meg szinte rohannom kell utána,olyan gyorsan szedi a lábait.
Hirtelen megtorpan,felémfordul,és ugyanolyan gyilkos tekintettel néz rám,mint az előbb.
- Hagyj már engem végre békén Jeon!Az egész miattad van,mert nem tudsz leszállni rólam!
Add fel nyuszifiú,nem leszek a játékszered,ezt jobb ha felfogod!Mártsd a farkad abba akibe akarod,de belém nem fogod,ezt garantálom! - mondja ezt arcomba,egymás szemeibe tekintve.
- Soha töpörtyű!Egy szép nap úgyis alámfekszel,ugyanúgy mint a többi.Mert én pont nem az a fajta vagyok,aki csak úgy feladja!
Ezt pedig jobb ha te fogod fel!
Én mindig meg kapom azt amit akarok. - és ez mindig is így volt,és így is lesz.Akarom Jimint.Azt akarom hogy a nevemet  nyögve élvezzen el a farkamtól.
Senkit nem akartam még ennyire,mint őt.Már az első pillanatban,mikor megláttam,valami különös érzés kerített hatalmába,amit nem tudok megmagyarázni.Csak azt tudom hogy kell nekem egy átkozottul mocskos,és vad éjszakára.
Kényeztetni akarom,végigcsókolni hófehér bőrét.Csókolni dús ajkait,miközben beletúrok szőke tincseibe,és..és jézusom Jungkook ez tök nyálas volt,mi a fasz van velem?
Megrázom fejem hogy ezeket a gondolatokat kiűzzem belőle.
- Tudod mi vagy te Jeon?Egy elkényeztetett,beképzelt seggfej! - na ezt megkaptam.A töpörtyű megfordul,és elviharzik otthagyva meglepődött énemet.
Csípős a nyelve a szöszinek,ez nem vitás,de majd én megszelidítem.Előbb-utóbb beadja a derekát,ebben biztos vagyok.Csak kéreti magát,de tisztán látszik,hogy ugyanúgy benne lenne a dologban ahogyan én.

Már csak a cuccaimért mentem vissza a terembe,mert az órának vége.A töpörtyű jól felszívódott,bár ezen nem csodálkozom.
De jövő héttől maradhatok itt órák után,ez fantasztikus!De legalább ő is ott lesz.
Lehet tényleg be kellene fognom a szám,legalàbb a tanítási idő alatt csendben kellene maradnom..Szünetbe meg azt csinálok amit akarok.
Kiérve az épületből,a parkoló felé veszem az irányt,mert ma kocsival jöttem.Ha már megkaptam a járgányt,legalább használjam is.
Életem legszebb ajándéka a születésnapomra apáéktól.
Ha már szarnak rám,legalább kényeztessenek el.
Lehet hogy tényleg igaza van a töpörtyűnek,hogy egy elkényeztetett beképzelt seggfej vagyok?
Áhh kit érdekel,ha egy ilyen autóba tehetem bele a seggem.
A szüleim jómódúak,rengeteget dolgoznak,soha nincsenek otthon.Mindketten sikeres ügyvédek,rengeteget utaznak,és partikra járnak.Én is mehetnék velük,de tizennyolc évesen,nincs kedvem bájcsevegni az előkelő népséggel.Az nem az én világom.
Nem szólnak bele az életembe,amíg jó jegyeim vannak.
A balhéjaimról sem tudnak sokat,fel is akasztanának.

Bajos skacok/Jikook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora