Jimin szemszög
Segg részeg vagyok,forog velem minden.
Mi a szarnak kellett ennyit innunk Yoongival,mostmár mindegy, késő bánat.
Azért igazán rendes dolog ettől a seggfejtől,hogy vigyáz rám.
Nagyjából az megvan,hogy hazahozott,de hogy mi történt a bárban,az teljes képszakadás.Csak annyira emlékszem,hogy otthagytuk a srácokat játszani,mi Yoongival inkább elmentünk inni.
A következő pillanatban csak az van meg ,hogy valami puhát érzek meg magam alatt,és ha jól sejtem ez az ágyam.
Nem is kell több,azonnal elnyom az álom.
Különös érzés kerít hatalmába,egész testem elönti a forróság,ami igencsak kellemes érzéssel párosul.
Mintha egy meleg tenyér símogatná egész testem,és ha ez még nem lenne elég,apró nyálas csókokat érzek magamon,egészen alhasamtól nyakamig.
Hmm egész kellemes álom,hagyom hogy magával ragadjon,annyira valóságosnak tűnik.Olyan régen volt már bárkivel is intim kapcsolatom,legalább álmomban érezhetem.
Forró csókoktól bizseregnek ajkaim,annyira valósághű,hogy felsóhajtok az érzésre.
Képzeleteimbe megint Jungkook arca villan fel,ahogy kényezteti egész testem minden porcikáját.
Lassan már megijedek magamtól,de nem tudok a vágyaimnak parancsolni.
Újra érzem azokat a csodás ajkakat az én párnáimon,én pedig nem vagyok rest,felemelem a kezem,és a sötét hajkoronába túrok,s úgy húzom erősen ajkaimra.
Mennyei érzés,mégha csak álmodom is.
Belenyögök a csókba,hisz annyira mámorító,és annyira valóságos.
Egész testemen végigsöpör ez az eufórikus érzés,s érzem,hogy gondok akadnak odalent.
Farkam már kőkemény,muszáj leszek csinálni valamit,mert felrobbanok a kielégületlenségtől.
Kezem levezetem merevedésemre,s elkezdem maszírozni kőkeményre duzzadt tagom.
- Ahh Jhunkookhh - szalad ki a számon,ami ismét megrémiszt,de hagyom hogy magával ragadjon képzeletem.
- Jhiminhhh - hallom meg a következő szót.Jimin???..Mi a fasz?
Szemeim abban a pillanatban kipattannak,s mereven bámulom az elöttem lévő ismerős arcot.
A már jól ismert szempárpa nézek,mely elködösült tekintettel pillant íriszeimbe.
Bassza meg nem álmodom!Ez a seggfej tényleg itt van!
Olyan hirtelen ugrok fel,teljesen kijózanodva,mint ha nem is lettem volna csatak részeg.
Megfogom Jungkook vállát,és olyan erősen lököm el magamtól,hogy megtántorodik,és hanyattesik ágyamon.
Hátrálni kezdek,s nekinyomom magam az ágy háttámlájának,párnámat magamelé kapva.
- Mé..mégis..mi..mi a faszt csinálsz Jungkook? - szegezem hozzá kérdésem,majd amilyen gyorsan csak tud,szedi össze magát ő is a meglepődöttségtől.
- Ji..Jimin ...é..én.. - egy értelmes mondat nem hagyja el ajkait,bennem pedig forr a düh,hogy kihasználva a helyzetet,aljas módon megpróbált molesztálni.
- HÚZZ EL INNEN AZONNAL! - köpöm felé szavaim,most már baromi idegesen.
- Me..megmagyarázom - próbál szépíteni a helyzeten,de ez engem cseppet sem érdekel.
- Mit akarsz ezen megmagyarázni?Hmm?Azt,hogy kihasználod a helyzetet,hogy részeg vagyok,és bármit megtehetsz velem?Hmm?
- Ji..Jimin..én.. - próbál újra magyarázkodni,de kurvára leszarom.
- Útállak Jeon!Kibaszottul de húzz el innen MOST!!! - kiabálom a megszeppent fiúnak.
Nem szól semmit,csak hátatfordít,és szó szerint futva hagyja el szobámat.
Már csak a bejárati ajtó csapódását hallom,végre elment.
Kapkodva veszem a levegőt,s meredten bámulok magam elé.
Ez a seggfej meddig lett volna képes elmenni?A gond csak az,hogy marhára élveztem.
Jézusom megcsókolt.Teszem kezem ajkaimra,mert még mindig bizsereg,ha csak rá gondolok,milyen fantasztikus érzés volt.
A szomorú igazság az,hogy be kell lássam,kurvára felizgatott,és bármikor képes lennék megadni magam neki.
Az agyam tiltakozik,de a testem baromira vágyik rá.
De akkor sem hagyom magam egy ilyen beképzelt seggfejnek.
Ezekkel a gondolatokkal hajtom újra álomra fejem,nem is kell sok,és újra visszaszundítok.Másnap iszonyú fejfájásra ébredek,lüktet,és szét akar hasadni.
Mennyit aludhattam?
Ránézek az órára,ami délután kettőt mutat.
Össze kellene szednem magam,és lemenni enni,mert baromi éhes is vagyok.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bajos skacok/Jikook/
Fiksi PenggemarA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...