Jungkook szemszög
Meredten állok a nappali közepén,és csak bámulom az ajtót,ahol a szöszi kiviharzott.
Ennek most mi baja?
Megbánta volna?De ő is élvezte,és ő is akarta,akkor meg nem értem miért reagál így?
A többiek sem tudják felfogni a történteket,pont olyan értetlen ábrázattal állnak a dolog felett,ahogyan én is.
Nem mondok semmit,csak visszamegyek a szobába,és próbálom megkeresni a ruháimat,hogy fel tudjak öltözni,és minél előbb elhagyhassam a házat.
A kedvem ettől szarabb már nem is lehetne.Végre megkaptam őt,de ő egészen biztos hogy megbánta.
Pedig tényleg csak egy dugásra kellett..volna,ha időközben nem kezdek érezni iránta.Sosem voltam szerelmes,mindig csak a kielégülés hajtott,és egy újabb strigula.De Jimin teljesen más.Már akkor éreztem,mikor először megpillantottam,csak akkor még fogalmam sem volt róla,hogy mégis mi ez.
De most mégis mit tegyek?
Én akartam mindenáron megdugni,majd otthagyni a picsába,hát ez most pont fordítva sült el.
Csak egy a baj.Hogy ennyi nekem nem elég!
Akarom őt,mindenét.
Soha senki nem gyakorolt még ekkora hatást rám,és tudom,hogy ez most baromi nyálas az egész,pont tőlem,de mindenki változhat nem?
Muszáj lesz beszélnem vele,de mégis mi a francot mondjak?
Nekem nem megy ez az érzelgősség meg a hasonló nyálas dolgok.
Odaállok elé és mondjam azt hogy "hé én még nagyon sokszor szeretnék dugni veled"vagy mégis mit?
Hívjam el egy randira?Az életben nem randiztam még senkivel sem.
Pedig valamit ki kell találnom,de először is jó lenne,ha egyáltalán szóbaállna velem.
Mindegy,holnap a suliba megpróbálom.
Összeszedem a ruháim,és felöltözöm.
Nagyszerű,az összes gomb hiányzik az ingemről.Hogy a faszba megyek így haza?
Lemegyek,s kérek egy pólót Yoongitól.
Már csak ő,és Hobi tartózkodnak a helyiségben,így annyira nem lesz ciki.
Lassú léptekkel haladok feléjük,körülbelül úgy nézek ki mint egy ágrólszakadt.Hatalmas szemekkel néznek rám,s végül Yoongi töri meg a csendet.- Jó ég ember,te hogy nézel ki?Igen csak kanos lehetett a mi kis Jiminünk.Szado-mazo volt vagy mi a fasz?
- Marha vicces Yoongs,inkább adj egy pólót hogy haza tudjak menni. - ugyanis gyalog jöttem,mert két utcával lakom arrébb,nem terveztem hogy itt alszom,de hát így alakult.
Miután megkaptam a kért ruhadarabot,elköszönök a két jómadártól,s utam hazafelé veszem.
Pont jól is esik ez a friss levegő,így legalább kiszellőztetem a fejem,ami majd szét hasad a másnaposságtól.
Közben pedig azon agyalok,hogy mit mondjak a szöszinek,ha holnap találkozunk a suliba.
Az út gyorsabbnak bizonyult mint hittem,s észre se veszem,de már a házunk előtt állok.
Mély levegőt veszek,s beinvitálom magam a lakásba.
A szüleim,kivételesen itthon vannak,de most semmi kedvem a bájcseverészéshez.- Jungkook szívem megjöttél? - lép elém anyám,s egy mosolyt erőltet arcára,amit tudom hogy csak színjáték.
Nem arról van szó,hogy nem szeretnek,csak épp fogalmuk nincs az életemről,sem hogy mi történik velem,mert lényegében sosem tartózkodnak itthon,a nagyon elfoglalt életük miatt.
Ha mamám nem lakna két házzal arrébb,akkor szerintem éhen is halnék.
Napjaim nagy részét egyedül tengetem,ebben a bazi nagy házban.Mindenem meg van,arra odafigyelnek,mindent a seggem alá tolnak,ami azért nem rossz dolog,csak épp figyelmet,és szeretetet nem kapok,ami azért néha jól esne.
Jól esne,ha el tudnám mondani milyen napom volt,mi bánt,vagy épp boldog vagyok-e.
Hát,nekem be kell érnem ennyivel.
Apa,még ridegebb mint anya.Ha itthon is van,folyton a fülén a telefon,mert állandóan ügyeket bonyolít.
Nekem sosem volt olyan,hogy mondjuk apával focizzak a kertben,mint a többi velem egykorú srác.Mindig is irigykedve néztem a szomszéd kissrácot,aki önfeledten szórakozott szüleivel az udvaron.
Egy műmosolyt erőltetve arcomra köszöntem vissza,s mentem be vele a konyhába.
Apa az asztalnál ült,kezében a mai napilappal,amit bőszen olvasgat,s mikor meghalja hangom,kicsit lentebb engedve azt,néz ki mögüle,hogy ő is üdvözölhessen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bajos skacok/Jikook/
Fiksi PenggemarA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...