Jimin szemszög
Taehyunggal való éjszakám után,tényleg elgondolkodtam.
Tisztában vagyok az érzéseimmel,de mégis iszonyatosan félek az újabb csalódástól.
Tudom milyen Jungkook.Yoongi elmondott róla egy-két dolgot,kizárt,hogy megváltozzon.
De ha mégis?
Ha meg sem próbálok esélyt adni ennek az egésznek?
És ha mégis működne?
Ajj teljesen tanácstalan vagyok.
Igaza van Taehyungnak,mindenki változhat,és mindenki kaphat egy esélyt.
Arra az elhatározásra jutottam,hogy legyen bármi,nem fogok elzárkózni előle.
Adok egy esélyt ennek a seggfejnek,mégha pofára is esek,akkor is.
Oké,de mit kellene tennem?
Mindegy,majd alakul,hagyom magam sodródni az árral.Nem élem bele magam teljesen,aztán lesz ami lesz.
Egyébként Yoongiba nem tudom mi ütött.
A buli utáni nap estéjén felhívott,persze elsősorban affelől érdeklődött,hogy hogy alakult az éjszakám Taehyunggal,és minden mocskos kis részletre kíváncsi.
De sajnos el kellett szomorítsam,mert tényleg végülis semmi olyan nem történt.
Aztán elkezdett arról papolni,hogy több időt kellene együtt töltenie a kis csapatunknak,mert hamarosan itt az érettségi,és utána úgyis szétszéledünk,és akkor már nem fogunk olyan sűrűn tudni együtt lógni,mert ki erre,ki arra megy egyetemre.
Végülis ebben igaza van.
Szombatra összehívta a bandát egy kis kerti sütögetésre,és ivászatra,az idő is kedvez nekünk,így március vége felé,egész jó idő van,és a nap is ezerágra süt.
Yoongi szülei nem lesznek otthon,de végül rábólintottak az ötletére,hogy szeretne meghívni bennünket.Persze megígérte,hogy a ház is egyben marad,mert nem akarunk ájulásig inni,csupancsak szeretnénk jól érezni magunkat.A hét olyan gyorsan eltelt,hogy észre sem vettem.
Jungkook hétfőn nem jött suliba,Yoongi mesélte,hogy baromira elázott hétvégén,és még hétfőn is beteg volt.
Az idióta!Minek iszik aki nem bírja?
Ma szombat van,s éppen a zöldhajúhoz készülődöm.Nagyon nem öltözködöm ki,hisz csak náluk fogunk tartózkodni.
Ma is nála terveztem aludni,így összeszedek minden cuccomat,és a hátizsákomba dobálom.
Eszembe jut az éjszaka,amit Jungkookkal töltöttem,s hirtelen elönt a forróság.
Ma ugyanannak nem szabad megtörténnie.Éppen ezért csak mértékkel fogok inni,bár Taehyung is ott lesz,és ő még szerintem nem is tudja,hogy nem vagyunk egy pár.
Ez még izgalmasabb lesz így.
Az óra mindjárt délután egy órát mutat,ami azt jelenti,Taehyung mindjárt itt van értem.Igen,ma ő szed fel,és visz a zöldhajúékhoz.Nem is sokat kellett várnom újdonsült legjobb barátomra,s mi után ellenőriztem a lakást,hogy minden rendben van-e,a bejárati ajtó gondos bezárása után,sietős léptekkel haladtam Tae autójához.
Egy szívéjes ölelés után,a fiú már indította is a motort,s vette az irányt uticélunk felé.A ház elé kanyarodva rögtön kiszúrom a feketehajú autóját,amitől a szívem egyből a torkomba kezd dobogni.
Hirtelen lett nagyon melegem,s izzadni kezdtem.
Kipattanva az autóból a bejárati ajtó fele lépkedünk,s odaérve szinte rátapadunk a csengőre.
A házból halk zene szűrődik ki,de még így is halljuk,hogy valaki épp az ajtó felé igyekszik,hogy beengedjen minket.
Az ajtó kitárul,és tádám...az ember mindig jobbra számít.
Jungkook egy fölényes mosollyal a száján tárja ki előttünk a nyílászárót.- Naháát a gerle pár,fáradjatok beljebb. - én csak szemet forgatva engedem magam elé Taehyungot,s utána lépem át én is a küszöböt,és haladok el Jungkook mellett,aki egy hirtelen mozdulattal csap rá a hátsómra.
Persze mindezt úgy,hogy Tae ne vegyen észre belőle semmit.
Egy pillanatra megállok,s szúrós szemekkel nézek a feketehajúra,aki csak egy önelegült vigyort ejt meg azokon a kibaszott szexi ajkain.
Már épp mondanék valamit,de egy hangos kiáltás megállít,így egy szót sem bírok kinyögni.- Nam,az isten verjen meg,inkább ne nyúlj semmihez! - hallatszik a konyha felől,mely sejteti,hogy kétbalkezes barátunk,megint tönkretett valamit,s a párja Jin kiakadását halljuk éppen.
A hang felé vesszük az irányt,s a helyiségbe érve a látvány igencsak megmosolyogtat minket.
Jin épp a földről szedi össze a chipses zacskó tartalmát,Nam pedig mint egy bűnbánó kisfiú fejét lehajtva nézi,ahogy Jin próbálja eltüntetni szerencsétlenségének nyomait.
YOU ARE READING
Bajos skacok/Jikook/
FanfictionA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...