15.fejezet

423 31 15
                                    

Jimin szemszög

Nem...nem...nem és nem.Ez most kajak szerelmet akart vallani nekem?Neeem,az lehetetlen.
Tudtam hogy nem szabadott volna lefeküdnöm vele,ekkora barom is csak én lehetek,de az a kurva alkohol,minek kellett ennyit innom,mikor tudom,hogy olyankor nem tudok parancsolni magamnak.
Tisztán lehetett érezni hogy egyikőnk sem közömbös a másiknak,és a szikra ott vibrált a levegőbe közöttünk már az elejétől fogva,mikor elsőnek találkoztunk.
Ezt jól megcsináltad Park Jimin!
Gratulálok magamnak,jár a taps.
De mégis hogy?
Nem arról volt szó,hogy ő egy érzéketlen barom?
Akkor ez mégis mi?Szerintem csak játszik velem,pont ezért nem adom be a derekam,és nem hiszek neki.
Én mindig kéznél lennék,ha éppen nincs más.
Tuti hogy ez van a háttérben,de abból nem eszik.
Csak az a baj,hogy azt hiszem beleestem ebbe a seggfejbe.
Amit nagyon nem lett volna szabad.
Hogy miért?
Mert félek.Félek,hogy ugyanaz történik,mint akkor.

Tizenhat voltam,mikor ő huszonegy.Egyetemista volt,és baromi jóképű.Rögtön az első találkozásnál éreztem,hogy ő lenne számomra a megfelelő partner.
Egy cukrászdában dolgozott pultosként az egyetem mellett,ahová mi bejártunk suli után a haverokkal,ami később a törzshelyünk lett.
Minden szabadidőnket ott töltöttük,volt,mikor én hétvégén is elmentem egyedül,csakhogy lássam őt.
Így történt egyszer,egy vasárnap délután,mikor egyedül tértem be a kis cukrászdába,hogy a kedvenc sütimet és kávémat elfogyasszam.
A szokásos finomságaim rendelése után,leültem egy eldugottabb kis asztalkához,és vártam,hogy Ő kihozza nekem az édességem.
Aznap szokatlanul kevesen voltak az üzletben,mondjuk az időjárás sem volt annyira kedvező,bármelyik pillanatban elerdhetett az eső,s a szél is hevesen fujdogált.
Én mit sem törődve az időjárás viszontagságaival,útra keltem,hogy láthassam őt.
Gondolataimban elmerengve,egyszercsak megállt a kis asztalkámnál,s mosolyogva tette elém a kedvenc sütimet,s kávémat.
Felpillantottam gyönyörű arcára,s a szívem hevesebben kezdett dobogni mosolya láttán.
Leült mellém,s beszédbe elegyedtünk.Elmondta,hogy Taeminnek hívják,egyetemista,művészetet tanul,és egy kis albérletben lakik,mert a szülei Busanban élnek.
Elmondtam magamról mindent,amit tudni szeretett volna,s megkérdezte,nem akarok-e találkozni vele a cukrászdán kívül.
Persze hogy igent mondtam,hisz ez volt minden álmom.
Gyors telefonszámot cseréltünk,majd visszaállt a pult mögé,hogy tovább folytassa a kiszolgálást.
Madarat lehetett volna fogatni velem,annyira boldog voltam.
A kávém,és a sütim elgogyasztása közben,szégyenlősen pillantottam a fiúra,aki kecses mozdulatokkal járt-kelt az asztalok között,s szolgálta ki az időközben érkezett vendégeket,néha rám pillantva egy mosoly kíséretében.Olyankor én mindig elpirultam egy picit,de nagyon jól esett figyelmessége.
Iszonyú szexi volt hófehér ingben,s fekete szűk nadrágjában,engem teljesen elvarázsolt a látvány.
Miután elfogyasztottam mindent,s úgy gondoltam mostmár illendő lenne távoznom,odaballagtam a pulthoz,és fizettem.
Megbeszéltük hogy keresni fog,ahogy ideje engedi,s megejtjük a találkozót.
Egy kacsintás után engedett utamra,s én pedig boldogan távoztam a kis cukrászdából.
A következő hetet végig izgultam s nem fértem a bőrömbe.Folyton a telefont bámultam,s vártam hogy a barna hajú fiú neve villogjon a keszülékemen.
Péntek este a szobámba fetrengve,végre felvillant telefonom képernyőjén Taemin neve,s én annyira izgatott lettem,hogy hirtelen azt is elfelejtettem hogy kell felvennem a saját kütyümet.
Mikor nagynehezen sikerült,a fiú hangjától teljes eufórikus érzés lett urrá egész testemen.
Megbeszéltük,hogy vasárnap délután találkozunk a cukrászda előtt,s majd ott eldöntjük mit is fogunk csinálni.
Miután bontottuk a vonalat én beleborultam ágyamba,s arcomat a párnába temetve kezdtem el sikongatni örömömben.
Életem első randija,el sem hiszem,hogy egy ilyen jóképű sráccal tölthetem a szabadidőmet.
Természetesen mindent elmondtam anyának,aki velem együtt örült,hogy az ő pici fia,randira megy.
Még pénzt is adott,hogy vegyek magamnak valami normális göncöt,hogy csinos legyek.
Először nem akartam elfogadni, mondván hogy teljesen megfelelnek nekem azok a ruhák,amik a szekrényemben vannak,de ő ragaszkodott hozzá.
A szombat délelőttömet vásárlással töltöttem,hogy kiválasszam a megfelelő outfitet a randimra.Még a fodrászhoz is beültem,hogy eltüntessem az alig látható lenövésem,s egy kis vágással felfrissíttessem szőke tincseimet.
Végre elérkezett a várva-várt nap,s én idegesen készülődtem a szobámban,jól akartam kinézni,tetszeni szerettem volna az egyetemistának.
Felvettem a nemrég beszerzett ruhadarabokat,hajammal nem sokat kellett bíbelődnöm, szerencsére a fodrász tökéletes munkát végzett.
Kedvenc ékszereimet magamra aggattam,egy laza sminkkel feldobtam arcomat,s a kedvenc parfümömmel is befújtam magam.
Mikor kész lettem,a tükör elé állva vettem egy pillantást magamon,és egész elégedett voltam a tükörképemmel.
Boldogan indultam a megbeszélt helyre,ahol a fiú már várt engem egy szál vörös rózsával a kezében.
Üdvözlés képpen egy apró puszit kaptam arcomra,s átnyujtotta nekem a csodás virágot.
Had ne mondjam teljesen belepirultam annyira zavarba jöttem,de rettentően jól esett ez a filmbe illő jelenet.
El sem hittem hogy ez velem történik meg.
Megdícsérve kinézetem,engedett előre a kis cukrászda ajtaján,majd keresve egy asztalkát,helyetfoglaltunk.
Nagyon sokáig beszélgettünk,és viccelődtünk, teljesen magával ragadott a fiú.
Nagyon sokmindent megtudtunk egymásról,és be kellett vallanom magamnak,már akkor ott beleszerettem az egyetemistába.
A cukrászda után sétálni indultunk,egészen sötétedésig róttuk Seoul utcáit.
Rengeteget beszélgettünk,s nevettünk,nagyon élveztük egymás társaságát,és egyre jobban ismertük meg a másikat.
A házunkhoz érve egy apró szájrapuszival búcsúztunk el egymástól,amitől újra mérhetetlenül zavarba jöttem.
Sokáig néztem a fiú távolodó alakját,s csak akkor mentem be a házba,mikor már végleg eltűnt szemeim elől.
A boldogság kék madara röpködött felettem,s annyira sajnáltam,hogy vége lett ennek a csodálatos napnak.
Újabb és újabb randik követték egymást,és én egyre jobban szerelmes lettem.
Taemin borzasztóan romantikus típus volt,mindig meg tudott lepni valamivel.
Nem járkáltunk el sok helyre,de a cukrászda ahol dolgozott,tökéletes hely volt arra,hogy kimozduljunk.
Természetesen suli után a srácokkal továbbra is bejártunk a cukiba,és azt is tudták,hogy egy ideje találkozgatok a pincérfiúval.
Emlékszem az első csókunkra,ami a Han folyó partján történt meg.
Sétáltunk a naplementében egymás kezét szorongatva,míg egyszer csak megállt,s maga felé fordított.
Nem szólt semmit,csak mélyen egymás szemeibe nézve merültünk el egymásba.
Gyengéden megérintette arcomat,s egyre közelebb húzott magához,s aztán ajkaimra hajolt,s ízlelgetni kezdte párnáimat.
A mennyekbe éreztem magam,finom csókja által teljesen elöntött a forróság,az egész testem bizseregni kezdett,ezt az érzést leírni sem tudnám,egyszerűen mámorító volt.Akkor ott,megkérdezte,lennék-e a párja,amire természetesen igent mondtam,s ezt megpecsételtük egy újabb forró csókkal.
Egyre többször találkozgattunk,hol nála voltunk,hol nálunk.
Sokszor megvártam,míg ő végzett a munkával,s onnan együtt távoztunk,általában hozzá.
Elég sűrűn aludtam nála,összebújva egymást átölelve,s szépen fokozatosan fedeztük fel egymás testét.Imádtam ahogy kényeztetett,ahogy végigcsókolta testem,s szájába véve repített el a menyországba,s én is imádtam őt kényeztetni.Úriember volt,semmit nem erőltetett rám,tudta,hogy még nem állok készen arra,hogy teljesen neki adjam magam.
Az első alkalom három hónap együttjárás után történt meg.
Egy gyertyafényes vacsora után,amit nála fogyasztottunk el,a szobájában,ahol csak pár illatmécses világította be a teret,teljesen romantikus hatást keltve.
Gyengéd volt,odafigyelt rám,minden mozdulatomat leste,s semmit nem erőltetett rám,amit nem akartam.
Borzasztóan féltem,sőt egyenesen rettegtem,de a fiú eloszlatott bennem minden feszültséget,gyengéd érintéseivel,érzéki csókjaival,s bókjaival,amiket közben fülembe suttogott.
A fájdalom eltörpült,s utána már csak a gyönyör létezett,amit az egyetemista nyújtott nekem.
Egyszerűen fantasztikus volt,s még többet,és többet akartam belőle.
Én pedig büszke voltam,hogy az első csókom,és a szüzességem egy olyan valakinek adhattam oda,akit tiszta szívemből szeretek,és aki engem is viszont szeret.Hiába volt már szexuális élményem,de akkor én voltam a domináns fél.
Fél évig minden tökéletes volt,számtalanszor elmondtuk egymásnak mennyire szeretjük egymást,s ezt éreztette is velem.
Én voltam a világ legboldogabb embere.
Anya is megismerkedett vele,és baromi szimpatikus volt neki a fiú,Taemin pedig roppant tisztelettudó volt vele szembe.
Aztán egyik este,mikor meg lett beszélve hogy nála találkozunk,nem volt egyedül.
Az egyik barátja tartózkodott nála,s sűrűn bocsánatot kérve elmondta,barátjának szerelmi bánata van,s nem szeretett volna egyedül lenni,így teljesen természetes,hogy legjobb barátjánál lelt vigaszt.
Persze hogy nem haragudtam,hisz a helyében én is ezt tettem volna.
A barátját Félixnek hívták,és egész jó arc volt.
Sokat baromkodtunk,míg felvetették az ötletet,hogy igyunk meg pár sojut,mi baj lehet belőle.
Nem mondtam nemet,hisz tényleg jól éreztem magam a társaságukban.
Már az első üveg után kezdtem furcsán érezni magam,pedig egy üveg meg sem szokott kottyanni,de most hirtelen lett nagyon melegem,és a víz is levert.
Kábultnak éreztem magam,s ölemben is valami furcsa bizsergést éreztem.
Teljes homály fedte el elmém,s már csak azon kaptam magam,hogy a fiúk felváltva csókolnak engem,s símogatják egész testemet.
Baromira izgató volt az egész szituáció,és szinte már fájt,ahogy farkam ki akart törni a nadrágomból.
Hamarosan az is lekerült rólam,s ők is már teljesen mezítelenek voltak,s úgy kényeztettek tovább,ahogy én is őket.
Felváltva hajoltak farkamra,s szájukkal kényeztettek,ami nekem baromira tetszett.
Aztán tágítani kezdtek,ami miatt én csak dobáltam magam az ágyon az élvezettől,be kellett látnom,hogy marhára élveztem a helyzetet.
Utána pedig Taemin belémhatolt,s iszonyat durván kezdett el mozogni bennem,de nem bántam,mert fantasztikus volt.
Kis idő múlva helyet cseréltek,s most Félix vette át Taemin helyét,s ő is eszeveszett tempóban kezdett el dugni,míg én a barátomat kényeztettem a számmal.
Aztán olyan történt,amit legmerészebb álmaimban sem mertem volna gondolni.
Taemin újra belém hatolt,s kezdett bennem mozogni,míg egyszercsak Félix is a barátom mögé térdelt,s ő is elmerült benne.
A látványra,s a hangokra teljes eufórikus érzés lett urrá rajtam,s nem igazán tudtam tovább visszafogni magam,s egy hatalmasat myögve a hasamra élveztem.
Hamarosan követett a két fiú is engem,s ők is átlépték a gyönyör kapuját.
Utána nálam teljes filmszakadás,hamar elnyelt a sötétség.
Másnap reggel egyedül ébredtem Taemin ágyában,s akkor tudatosult bennem,hogy mi is történt valójában.
Minden emlékképp szép lassan tárult elém,amitől baromira szégyellni kezdtem magam.
Ez mégis hogy történhetett meg?
Annyit nem ittam,hogy teljesen lerészegedjek,de sejtettem valamit,ami után gyorsan utána is néztem az interneten.
A sejtésem beigazolódott.
Valószínű vágyfokozót tettek az italomba,ezért nem tudtam gondolkodni sem,hanem hagytam,hogy azt tegyenek velem amit akarnak.
De miért?
Csalódott voltam,és borzasztóan szégyeltem magam,azt mondta hogy szeret,akkor mégis hogy tehette ezt velem?
Az éjjeli szekrényen egy cetlit találtam,rajta egy üzenettel,amiben Taemin leírta,hogy be kellett mennie az egyetemre,és hogy ne várjam meg,mert későn végez,s még dolgozni sem tud bemenni.Ha távozom,zárjam be az ajtót,s a kulcsot tegyem a lábtörlő alá.
Tettem amire kért,s lógó orral elhagytam lakását, a mérhetetlen szégyenérzetemmel együtt.
Hazaérvre egyből a telefonom után nyúlva hagytam egy üzenetet a fiúnak,ha lesz egy kis ideje,akkor beszélnünk kell,mert magyarázatot szeretnék.
Erre természetesen válasz nem érkezett,még másnap reggel sem.
Azt ugye mondanom sem kell,egy szemhunyásnyit sem aludtam,folyton csak a történteken agyaltam,és kerestem a miérteket.
Próbáltam telefonon is keresni,de vagy kinyomott,vagy egyszerűen csak nem vette fel.
Én pedig egyre jobban kétségbe voltam esve,hogy vajon én rontottam-e el valamit,de mindig rá kellett jönnöm,hogy én tulajdonképp nem csináltam semmit,ők voltak azok,akik csúnyán átvertek engem.
Hiába mentem a kavézóba minden délután,az egyetemista nem tartózkodott ott,és a kollégái sem tudták megmondani merre lehet,csak beszólt hogy a héten nem tud munkába állni.
Egyre jobban szarul éreztem magam,mígnem egy csütörtöki nap,jött egy üzenet tőle.
Ne aggódjak,nincs semmi baj,csak rengeteg a tanulni való az egyetemen,és hogy majd keres.
Éppenséggel nem nyugtatott meg az üzenete,mert attól még igazán felhívhatott volna,vagy két szót válthathattunk volna üzenetben.
Mindegy,beletörődtem.
Barátaim látva búbánatos ábrázatom kérdezgették mi bajom,de a teljes igazságot mégsem mondhattam el nekik,csak annyit,hogy úgy érzem,bajba került a kapcsolatom.
Próbálva egy kis lelket önteni belém,megbeszéltük,hogy beülünk megnézni egy filmet a moziba,én pedig nem mondhattam nemet,hisz baromi rendes volt tőlük,hogy odafigyeltek rám.
Az egyetemista természetesen továbbra sem keresett,és teljesen ignorált azóta az éjszaka óta.
Teljesen magamba fordultam,s kétségbeesésembe még a lakására is elmentem,de nem tartózkodott otthon.
Továbbra sem fogadta hívásaimat,s üzeneteimre sem válaszolt,pedig elolvasta őket.
Akkor már sejtettem,hogy ennek a kapcsolatnak nyilván vége,de akkor az elmúlt fél év csak hazugság volt?
Annyira csodás volt minden,nem ilyennek ismertem meg a fiút,ezek szerint,végig csak álarcot hordott?
De hogy tudta így megjátszani magát,hogy elhittem neki,hogy szeret?
Válaszokat akartam,de fogalmam sem volt hogy honnan kaphatnék.
Szombati napra esett a választásunk,hogy elmegyünk moziba,az egyik legmesszebbik plázába.Ott úgysem ismer senki,s hátha jót tesz nekem az úgymond környezet változás.
Had ne mondjam,kígyózó sor állt a pénztárnál,de nem adtuk fel,beálltunk a sorba,s megpróbáltuk kivárni sorunkat.
Jackson barátom egyszer csak ideges lett,s próbalt meggyőzni minket,hogy mégsem olyan jó ötlet megvárni,még sorra kerülünk.
Próbált elrángatni onnan,s a többiek is csatlakoztak hozzá,miszerint ők sem akarnak itt álldogálni tovább,és hogy majd legközelebb megnézzük ezt a filmet.
Nem tudtam mi ez a hirtelen reakciójuk,hiszen az egész az ő ötletük volt,de aztán egyszercsak mindent megértettem.
Jó pár emberrel előttünk ott állt Ő!
Ő,és Félix barátja is.
Mindketten egy csinos lány társaságában.
A derekát símogatta,s a száját csókolta,pont úgy,ahogy az enyémeket csókolta.
Nevetgéltek,szerelmesen néztek egymásra.
Nem tudtam megmozdulni,csak meredten bámultam az elém táruló látványt.
Az egész testem zsibbadni kezdett,probáltam valamit mondani,de egy hang sem jött ki a torkomon.
A barátaim próbáltak elrángatni onnan, de én kitéptem magam szorításaikból,s az adrenalintól túlfűtve,megindultam,s egyenest a szerelmes pár előtt álltam meg fujtatva.
Éppen a lány ajkait falta,és a fenekét markolgatta,mikor én erőteljesen elkaptam grabancát,s magam felé fordítottam.
Az egyetemista nem kicsit lepődött meg,s nem nagyon tudott mit mondani.
Csak álltunk egymással szemben,s néztük a másikat.
Az én szemembe könnyek gyűltek össze,de nem hagyhattam hogy utat törjenek maguknak,nem mutathattam ki neki gyengeségem.
Majd végül az a ribanc törte meg a csendet.

Bajos skacok/Jikook/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora