Figyelem!🔞🔞
Felnőtt tartalom🔞🔞
Aki nem szereti az ilyet,bele se olvasson!
Jó olvasást💜💜Jungkook szemszög
- Oké barátom,ülj Jungkook ölébe,és izgasd fel egy erotikus és szexi öltáncal!
Szemeim hatalmasra kerekednek,amint meghallom Jimin feladatát,amit Yoongi oszt ki neki.
Nem mondom hogy nem lepődöm meg,de nagyon is tetszik ez a feladat.Kiülök a kör közepére egy székre,ami nem tudom hogy került ide.Helyetfoglalok rajta,s várom,hogy Jimin elkezdje nekem a show-t.
A tenyerem izzad,a szívem a torkomban dobog,a levegőt pedig egyre gyorsabban kapkodom,a végén még infarktust kapok a nagy izgalomtól.
A szöszi odatipeg hozzám azzal a kívánatos szexi testével,megáll előttem,s mélyen a szemembe néz.
Atyaúristen,én ezt azt hiszem nem fogom túlélni!
Átlendíti lábát felettem ,majd egy határozott mozdulattal beleül ölembe.
Síri csend telepszik a nappalira,szerintem csak az én szívem dobogását lehet hallani.Ekkor a DJ elindítja a zenét.
Ránézek Jiminre,s a látványa teljesen feltüzel,ahogy elködösült tekintettel néz rám.
Kezei vállamra csúsznak,majd a zene ritmusára megmozdítja csípőjét.
Ahogy elkezd tekergőzni az ölemben,kezeim automatikusan arra a formás félgömbökre tévednek.
Mintha áramütés érne,olyan szinten végigcikáz valami különös érzés a testemen,amit nem tudok jelen pillanatban megmagyarázni.
A szemembe nézve mozgatja csípőjét a combjaimon,amitől nekem teljesen felforr a vérem.Nem tudok nem nézni azokba a gyönyörű mogyoró barna szemekbe,amik az én pislogóimat figyelik.
Ahh teljesen kikészít.....
A farkam már kezd éledezni,ahogy megérzem Jimim fenekét hozzádörgölőzködni.
Kezeimmel mégjobban belemarkolok abba a kívánatos fenekébe,s még közelebb húzom a férfiasságomhoz.
Jimim hátraveti a fejét,s úgy vonaglik tovább,egy halk sóhajt eleresztve.
Kezeit végigcsúsztatja mellkasomon mellizmaimnál elidőzve,amit jól megmarkolászik apró kezeivel.
Komolyan nem bírom tovább.Már olyan kemény vagyok mint a beton,és baromira nem bírom magam visszafogni.
Ha így folytatódik,bele fogok élvezni a gatyámba.
Ezen még az sem segít,mikor megérzem Jimin merevedését az alhasamhoz nyomódni.
Szóval ő is ugyanúgy felizgult,mint ahogy én.
Hatalmasat nyelek az érzésre,s most már én is mozgatom csípőmet,belőlem is egy apróbb nyögést előcsalva.
Jimin ráborul vállamra,s megérzem forró leheletét a nyakamon,amitől a libabőr végigjárja egész testemet.
Èn ezt nem bírom tovább...meg akarom dugni...most....azonnal...- Ahh Jimin,teljesen kikészítesz! - suttogom fülébe,s beharapva azt elkezdem szopni.
Jimin ajkait egy hatalmas sóhaj hagyja el,ami elégedettséggel tölt el engem.- Tethszik Jeon? - a kis pimasz még jóhogy tetszik,még kezeit is belevezeti tarkómnál a hajamba,majd nem túl erősen,de megkapaszkodik benne,így még serényebben mozgatom csípőmet,farkamat a fenekéhez dörzsölve.
Az érzésre teljesen megszűnik a külvilág körülöttem,a zenét is alig hallom,s a tapsot is,amivel a többiek mégjobban bátorításra bírnak bennünket.
Csak Jimin van,és ez a teljesen eufórikus érzés,ami egész testemet átjárja.
Akarom őt,mindennél jobban!És nem csak egy dugásra.Mindenét akarom,a feje tetejétől,a kislába ujjáig.
Mit tesz velem ez a fiú?
Mi történik velem?
Vagy ennyire részeg vagyok,hogy már nem tudok normálisan gondolkodni?
Vagy csak ennyire kanos?
Elment az eszem,az már biztos,de akkor is akarom őt.- Ahh Jimin kurvára akarlak. - nyögöm a fülébe újfent,amitől mozgása abbamarad,s mélyen szemeimbe néz.
Ajkait szólásra nyitja,de mégsem mond semmit,csak kipattan az ölemből,s mint akit puskából löttek ki,otthagy engem.
Levegőért kapkodom,de fogalmam sincs,hogy ez most mi volt.
Csak bámulok utána,s a sokktól meg sem bírok mozdulni.
Mire feleszmélek,már nem látom sehol.
Megindulok én is abba az irányba,amerre ő is,de sehol nem találom.Átnézek még pár helyiséget,de sehol nincs.
Mi a franc üthetett belé?
És miért ilyen kurva nagy ez a ház,hogy sehol nem találom?Hova tűnt?Remélem nem ment haza?
BẠN ĐANG ĐỌC
Bajos skacok/Jikook/
FanfictionA suli nagymenő sráca,akinek borotvaéles a nyelve.Nem veti meg az egyéjszakás kalandokat sem,a hírneve bezengi az egész iskolát.Ha balhé van,az ő neve biztos felmerül.Nem akad vetélytársa. De mi van akkor,ha megjelenik egy új diák,aki pont ugyan oly...