Bölüm: Yeni Dünya
Siyah saçları ile beyaz gözleri olan hafif koyu tenli 12 yaşında sıradan bir çocuktu, ismi Nora'ydı. Gözlerini açıp alarmını susturdu.
Esneyerek uykusundan kalkmasının ardından dişlerini fırçalayıp, üstünü giydi ve sonrasında evden çıktı.
Hala uykulu olan çocuk, geç kaldığından dolayı uykulu beyaz gözleriyle koşturmaya başladı. Işıklardan karşıya geçip, hızlı koşuşturmalarıyla okula yaklaşmıştı.
Tam o sırada kuvvetli bir rüzgar esti. Nora rüzgarın sert esintisiyle beyaz gözlerini kapattı. Rüzgar siyah saçlarının arasında o kadar kuvvetli geçiyordu ki sanki fırtına çıkmış gibi hissettiriyordu.
'Bugün hava açık sanıyordum!' Diye düşünürken rüzgar sertçe daha fazla esti. Nora hafif gergin bir şekilde etrafına baktı.
Nedense içine kötü bir his düşmüştü. 'Sakin ol.' Diye bir ses rüzgarın esintisiyle duydu. Rüzgarın kuvvetli gücüyle onu karanlığa çekmesine izin verdi.
.
.
Siyah saçlı çocuk, beyaz gözlerini açtığında yatağındaydı "Ne biçim rüyaydı bu?" Diye söylenerek duvarında ki Avatar posterine bakarak kaşlarını çattı.
"Galiba biraz fazla Avatar izleyip, okudum." Deyip saate baktı, saat daha gecenin 3'ydü. Nora saattin daha erken olduğuna gülümseyerek uykusuna geri dönmeye denedi.
Gözlerini kapattıktan bir kaç dakika sonra uğultu sesleri gelmeye başladı. Uğultunun ardından gelen sert rüzgarlardan dolayı üşüyen Nora.
Gözlerini açtığında bambaşka bir yerdeydi.
Bir harabedeydi.
.
.
.
Nora, beyaz gözlerini açtığında kendini bir harabenin içerisinde bulmuştu.Siyah saçlı çocuk yavaş yavaş oluşan tedirginliğiyle etrafı inceledi.
Burası ona tanıdık geliyordu. Nora yutkunarak "Rüyada mıyım!?" Diyerek kendi kendine söylendi.
"Evet yine rüya görüyorum!" Deyip, bağırışıyla ayağa kalktı.
"Bekle! Rüya görüyorsam rüya gördüğümü anlayabilir miyim?" Diyerek kendi düşüncesini garipsedi.
Sonunda daha fazla dayanamayan çocuk, rüyadan uyanabilmek için iki elini kaldırarak yanaklarına sert bir şekilde vurdu. Tokadın ardından kızarmış yanaklarını ovarak 'Acıdı!' Diye düşünerek tekrardan etrafına göz gezdirdi.
Acıdan dolayı beyaz gözlerinden akan göz yaşlarıyla "Rüya değil!" Diye bağırdı.
Ayağa kalkıp, yürümeye başladı. Etrafta gözüken her şey ona tanıdık geliyordu. Biraz daha yürüyüşün ardından taşa takılıp düştü.
"ACIDI!" Diye bağırarak ayağa kalkıp takıldığı taşa panikle bakarak 'Gerçekten rüyada değilim!' Diye düşündü
Ayağa kalktığında dev bir heykelle karşılaştı. Siyah saçlı çocuk şok olmuş gözleriyle dev keşiş heykeline bakarak "Gyatso?" Diye mırıldandı.
Hemen telaşla etrafına bakındı "Ben şuan! Hava tapınağındayım!" Diyerek bütün gücüyle şok olmuş ifadesiyle bağırdı.
'Neden hava tapınağındayım.' Diye düşünürken heykelin gerçek olup olmadığını öğrenmek için ellerini heykele uzattı.
Nora şok olmuş ifadesiyle heykele dokunan yanmış ellerine bakarak 'Ellerim neden yanmış?'
Yeni yağmış yağmurdan dolayı yerde biriken su birikintisinde kendine bakmasıyla şaşkınlığının büyümesi bir oldu.
Su birikintisinde ki beyaz pijamalı haline baktı. "Aynı görünüyorum." Diyerek heyecanla ayağa kalkıp etrafa tekrardan baktı.
Her şey ona tanıdık gelmesiyle gülümsemesi daha da büyüdü ve yüksek sesiyle heyecanla "BEN AVATAR DÜNYASINDAYIM!!" Dedi.
Sesi boşlukta yükse bir şekilde yankılanmasıyla heyecanla zıplayarak "İnanamıyorum bu gerçek!" Diye söylenerek kendini yere attı.
Artık ne yapacağını düşünmesi gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasySıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.