Bölüm: Merak
Beyaz bizonun üstünde haritayı okuyan mavi gözlü çocuk ciddi gözleriyle "Nereye gittiğini bilmiyorsun, değil mi?" Diye sordu haritaya bakarak.
Beyaz bizonu tutan kel çocuk gülümseyerek "Şey, suya yakın olduğunu biliyorum." Diyerek yanıtladı.
Nora, sırf iki kardeş kavga etmesin diye mavi gözlü çocuğun pantolonunu somurtarak dikmeyi bitirdiğinde direk pantolonu çocuğun kafasına fırlattı.
Sokka şaşkınlıkla "Hey!?" Diye bağırdı. Siyah saçlı çocuk iç çekerek "Bir dahakine kendin dikeceksin! Katara ya da benden istemek yok!" Dediğinde mavi gözlü çocuk yalandan olan üzüntüsüyle "Çok acımasızca!" Diyerek bağırdı.
Ciddi olmayan yüzünü gören Nora, çocuğa daha da kızdı ve mavi gözlü kıza ciddi yüzle bakarak "Katara onu şımartmak yok." Dediğinde kahverengi saçlı kız başıyla onayladı.
Sokka durumun ciddiyetini anladığında "Tamam! Özür dilerim seni kızdırdıysam!" Diyerek kendini affettirmeye denedi.
Nora beyaz gözlerini, kahverengi saçlı çocuğa doğrulttuktan sonra alaycı bir şekilde gülümseyerek "Beni kızdırmadın, sadece sinir bozucu tavırlarından sorumluluk alman gerektiğini düşünüyorum." Deyip kel çocuğun yanına yaklaştı.
Sokka telaşlı ifadesiyle kız kardeşine baktı. Katara ise gülümseyerek "Nora'ya katılıyorum Sokka. Artık bir şeyler öğrenmen gerekiyor." Diyerek siyah saçlı çocuğa hak verdi.
Mavi gözlü çocuk 'Harika! Kardeşim ile yakın arkadaşım bana karşı birleştiler.' Diye düşünürken somurttu.
Aang gülümseyen yüzüyle Nora'ya baktı. Siyah saçlı çocuk etrafı incelediğinde heyecanla "Burası Kyoshi adası! Burada dinlenebiliriz!" Dediğinde herkes ona baktı.
Nora şaşkınlıkla "Niye bana öyle bakıyorsunuz?" Diye sorduğunda Sokka somurtkan tavırla "Nereden biliyorsun?" Dedi.
Soru üzerine Nora "Ben gezgin bir akrobatım unuttunuz mu?" Diyerek alaycı gülümsemesiyle yanıtladı.
Katara onu inceledi sonrasında meraklı mavi gözleriyle "Nereden geldin?" Diye sordu. Bu soru üzerine üç çocuk hemen gözlerini siyah saçlı çocuğa doğrulttu.
Nora yüzünde ki gülümsemeyi silerek düşünceli gözlerle onu izleyen kişilere bakarak 'ŞİMDİ NE SÖYLEYECEĞİM!' Diye düşündü.
Geçen bir kaç dakikanın ardından esen rüzgarın doğrultusundan uçuşan siyah saçlarıyla beraber mavi gökyüzüne bakışlarını yöneltti ve "Hatırlamıyorum." Diyerek kısaca belirsiz yanıt verdi.
Bu yanıt üzerine Katara ile Sokka, siyah saçlı çocuğa endişeyle baktı. Aang ise gri gözleriyle çocuğu inceledikten sonra heyecanla gülümseyerek "O zaman şuan Kyoshi adasına gidiyoruz!"
Konuyu değiştiren kel çocuğa gülümseyerek "Evet." Deyip yaklaştıkları adaya baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasySıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.