Bölüm: Varış
Beyaz bizonda uçan dörtlü akşama yakın zamanda kendilerini bir adada buldular.
Dinlenmek için sabaha bekleyen dörtlü kamp yapmaya karar verdiler. Ateş yakıp ısınıp yattıktan sonra ise sabahın ilk saatlerinde Sokka hariç herkes kalktı.
Heyecanlanan kel çocuk neşesiyle "Göreceksiniz! Hava tapınağı dünyada ki en güzel yerlerden biridir!" Dediğinde Nora çocuğa baktı.
'Evet. O güzel yerde yeterince uyudum ben.' Diye düşündü.
Katara hüzünle "Aang heyecanlısın biliyorum ama sen gelmeyeli 100 yıl oldu." Dediğinde Aang gülümseyerek beyaz bizonu okşarken "Bu yüzden heyecanlıyım işte!" Dedi.
Katara endişeyle "Ama her şey değişmiş olabilir." Dedi. Aang heyecanla "Biliyorum! Bunu kendim görmeliyim." Diyerek Appa'dan indi.
Sönmüş kamp ateşinin yakınında uyuyan kahverengi saçlı çocuğa heyecanla bakarak "Sokka! Uyan! Bizimle Tapınağa gel!" Dediğinde Sokka esneyerek uykulu mavi gözleriyle "Şimdi uyu. Sonrasında gideriz."
Bu sözler üzerine Aang tekrar uyuyan çocuğa kaşlarını çatarken, Nora yavaş adımlarıyla yerde olan dalı aldı. 'Bu şakayı yapma sırası bende.' Diye düşünerek dalı Sokka'nın mavi uyku tulumunun üzerine hafif dokunuşlarla gezdirdi.
"SOKKA! UYAN! UYKU TULUMUNA YILAN GİRMİŞ!" Dediği anda Sokka çığlıklarıyla "NERDE!" Diye bağırarak ayağa kalktı.
Siyah saçlı çocuk ile kel çocuk ayağa kalkan mavi gözlü çocuğa kahkaha atarken, kahverengi saçlı kız ise nazik gülümsemesiyle olayları izledi.
Sonrasında mavi gözlerini gökyüzünün olduğu tarafa çevirerek 'Umarım bir sorun çıkmaz.' Diyerek içinden endişeyle düşündü.
...
Siyah gemide olan Zuko ise hala yaşlı adam sandığı Avatarı arıyordu. "Amca onu hemen bulmalıyız!" Diye söylenirken İroh nazik sesiyle "İlk baş sakinleşin Prens Zuko." Diyordu.
Zuko ellerini sıkarak önüne baktı, sonrasında iç çekerek sakin gözlerini amcasına doğrultarak gemisiyle olan yolculuğuna devam etti.
...
Beyaz bizonun üstünde olan Nora yavaş yavaş gerilmeye başlamıştı. 'Umarım tanıdık gelecek bir şey bırakmamışımdır.' Diye düşünürken Sokka'nın karnı guruldamaya başladı.
Beyaz gözlerini Sokka'ya hemen çevirdi sonrasında gülümseyerek çantasında bulunan elmayı "Buyur Sokka!" Diyerek fırlattı.
Mavi gözlü çocuk gülümseyerek elmayı alıp yemeye başlarken, Appa'yı süren Aang ise gri gözlerini siyah saçlı çocuğa doğrulttu.
Bunu gören Katara alaycı gülümsemesiyle "Neden Nora'yı gizlice izliyorsun?" Diye sordu. Soru üzerine kel çocuk telaşla "Ne!? Şey belirli bir nedeni yok!" Deyip önüne geri döndü.
Kahverengi saçlı kız, Aang'e bakarak 'Yoksa?' Diye düşünerek Nora'ya baktı. Sonrasında gülümseyerek önüne geri döndü.
Geçen bir kaç saatin ardından sonunda hava bükücülerin eskiden yaşadığı tanıdık olan tapınağa varmışlardı.
Aang hüzünlü gülümsemeyle "Eve geri döndük dostum. Geri döndük." Diyerek Appa'yı okşarken, Nora gerilim dolu yutkunmasıyla tapınağa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasySıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.