Bölüm: Kuzey Su Kabilesi
Güney hava tapınağından ayrılan Nora planörüyle uçtu ve kendini tanıdık yerde kuzey su kabilesinde buldu.
Nora hızlıca iniş yaparken yere ani sert rüzgarın esmesiyle düştü. "Acıdı." Diyerek söylenirken Momo omuzundan ona endişeyle bakıyordu.
Beyaz lemurun kafasını gülümseyerek okşadıktan sonra ayağa kalktı.
Kalktığında ona sert gözlerle bakan bir çocuk ve endişeli tavır sergileyen mavi giysiler içerisinde ki kızla karşılaştı.
Onlar Katara ile Sokka'ydı.
Nora gülümseyerek onlara yaklaştığında ondan uzun boylu olan çocuk hançerini boynuna doğrulttu.
Sokka ciddi tavırla bağırarak "Sen!? Ateş ulusundan mısın?!" Diye sordu. Siyah saçlı çocuk heyecanla beklediği karakteri gözlerini doğrulttuğunda ikisi de ona şaşkınlıkla baktılar.
Katara, beyaz gözleri gördüğü anda hemen abisi Sokka'yı durdurmaya denedi. "Sokka yapma! Görmüyor musun düşman değil!" Diye bağırırken çocuk, Nora'ya hafif şaşkınlıkla bakıyordu.
Çocuğun kıyafetlerine ya da tipine baktığında Ateş ulusundan olmadığını anlamıştı. Nora'nın üzerinde kahverengi üst ile alt ve turuncumsu kuşak belinde vardı.
"Ben ateş ulusundan değilim. Sadece dünyayı gezen akrobatım." Dedi heyecanla Nora.
Siyah saçlı çocuğun heyecanını gören Katara gülümseyerek "Demek akrobatsın müthiş!" Diyerek beyaz gözlere baktı.
'Neden hep gözlerime bakıyor?' Diye düşünürken buzlu suda ki beyaz gözlerinin yansımasına baktı.
'Anladım! Gözlerimin rengi yüzünden!'
Düşüncelerinin ardından iki kardeşe bakarak gülümsedi. "Benim gözlerim görüyor." Dedi. Katara ile Sokka ona şaşkın bir ifadeyle baktıktan sonra Katara gülümseyerek "Bir an şey sanmıştım..."
Kardeşinin söyleyemeyeceği şeyi Sokka "Gözlerinin rengi çok sıra dışı bir an göremediğini sandık." Dedi.
Nora onun dürüstlüğü karşısında şok oldu. Sokka'nın biraz fazla dürüst ya da patavatsız olduğunu biliyordu ama bu kadar değil diye varsayıyordu.
'Sokka hikayedekinden daha patavatsızsın.' Diye düşünürken gülümsedi.
"Şey herkes böyle sanıyor! Hahaha bende sıra dışı görünümüm ve esnekliğimden dolayı akrobatik hareketlerim ile dünyayı gezmeye karar verdim."
Katara gülümseyerek "Bu harika bir şey." Diyerek heyecanla abisine baktı. Sokka çocuğun düşman olmadığını anladığından dolayı artık çocuğun boynuna hançer doğrultmuyordu.
Gülümseyerek "O zaman kuzey su kabilesine hoş geldin. Ben Sokka bu da kız kardeşim Katara." Diyerek elini uzattı.
Siyah saçlı çocuk gülümseyerek "Ben Nora." Diyerek elini tuttu.
Ve böylece iki ana karakterle tanıştı.
-Sezon Sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasySıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.