Bölüm: Kyoshi Adası 1
Beyaz bizonun sırtından indikleri anda kel çocuk heyecanla denize atladı. Neşeli yüzüyle dev turuncu ile sarı karışımı renkte ki balıklarla oynayıp yüzerken, kahverengi saçlı kız, siyah saçlı çocuğun yanına oturdu.
Nora, yanına oturan kıza doğru baktığı sırada Aang "NORA HADİ SENDE GEL!!" Diye bağırdı.
Katara gülümseyerek "Gidecek misin?" Diye sordu. Nora bu soru üzerine beyaz gözlerini korkutucu dev balıklarla yüzen kel çocuğa doğrulttu .
Siyah saçlı çocuk iç çekerek "Reddetme şansım var mı?" Diyerek yanıtını soruyla karşılık verdi.
Mavi gözlü kız alaylı gülümsemesiyle "Sence?" Diye sordu.
Kel çocuk heyecanla koşuşturarak, beyaz gözlü çocuğun elini sıkıca tutup "Hadi gidelim!" Dediği anda Nora üstünü çıkardı ve onu çekiştiren çocuk ile denize heyecanla koştular.
Katara ile Sokka buzlu suya atlayan iki çocuğu gülümsemeyle izlerken beyaz bizon gürültüyle bir şeyler yemeye kalktı.
Mavi gözlü kız telaşla beyaz bizonun yanına koşuşturarak "HAYIR APPA BUNU YEMEMELİSİN!" Deyip, uzaklaştırmaya denedi.
Appa'nın üzerinde olan beyaz lemur olayları bir süre izledikten sonra mavi gözlü çocuğun kıyafetinin üstüne tırmandı.
Sokka telaşla onun kıyafetlerini tırmanan lemura "HEY!?" Diyerek tutmaya denedi ama başarısız oldu.
Eğlenceli vakittin ardından üstlerine bindikleri balıkların arkasında korkutucu siyah balık gözüktü.
Katara ile Sokka siyah balığı gördüğü anda telaşla "NORA!! AANG!! HEMEN ÇIKIN ORADAN!!" Diye bağırmaya başladı.
Kel çocuk telaşla el sallayan arkadaşlarını gördüğünde eğlendiklerini sandığından dolayı gülümsüyordu.
Siyah saçlı çocuk ise karada ki iki arkadaşının telaşlı yüzünü gördüğünde korkmuş yüz ifadesiyle unuttuğu şeyi hatırladı. 'Kara balık!' Diye düşünürken,
Hemen telaşlı gözlerini Aang'e doğrultarak "KARA BALIK!" Diyerek bağırmaya başladı. Kel çocuk, Nora'yı inceledikten sonra arkasına döndü ve dev kara balığın onları kovaladığını gördü.
Aang korkuyla yutkunup, siyah saçlı çocuğu panikle kucağını alıp balıkların üzerinden atlayarak koşmaya başladı.
Nora düşmemek için kel çocuğu sıkıca tutarak "AANG! HAVAYI KULLAN!!" Diye bağırdı.
Siyah saçlı çocuğun bağırışı üzerine Avatar rüzgarın gücünü kullanarak yükseğe sıçradı. Rüzgarın kuvvetli etkisiyle karaya gelen Aang ile Nora korkudan nefes nefese kalmışlardı.
Katara onlara telaşla koşarken, Sokka tedirgin yüzüyle onlara yaklaşıyordu.
Siyah saçlı çocuk, mavi gözlü çocuğun tedirgin yüzünü görünce 'Olamaz! Yakalandık!' Diye düşünerek hemen kel çocuğun kucağından telaşla indi.
Aang ilk baş Nora'ya sonra Sokka'nın arkasından gelen beyaz makyajlı yeşil giyimli kadın savaşçılara baktı.
Beyaz makyajlı kısa kahverengi saçlı kız, ciddi yüz ifadesiyle öne çıkarak "Sen Avatar mısın?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasiSıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.