1.12

78 10 0
                                    

Bölüm: Veda

Kyoshi adasında kalalı 2 gün geçmişti bile, Aang herkes tarafından sevilen Avatar olmanın tadını çıkartıyordu.

Siyah saçlı çocuk ise 'Ne zaman bu çile bitecek.' Diye düşünüyordu.

Her şey normal ve fazla neşeli geçiyordu. Ta ki kel çocuk heyecanla siyah saçlı çocuğun elini tutup çekiştirene kadar.

Nora kaşlarını çatarak "Neden beni yanında götürüyorsun?" Diye sordu. 

Kel çocuk gülümseyen yüzüyle "Çünkü Nora'yla daha çok eğlenebiliriz!" Diyerek yanıt verdi. Nora iç çekerek onu çeken Avatarı takip etti.

Denize yaklaştıklarında bir çok insanda Aang'i bekliyordu. Kel çocuk her ne kadar hayranları olmasından mutlu olsa da artık bu durum onu sıkmaya başlamıştı. Bundan dolayı kaşlarını çatıyordu.

Beyaz gözlü çocuk, Aang'e baktıktan sonra bir şeylerin değiştiğini anlamıştı.

'Orijinalinde ki gibi fazla hayran sevmiyor mu!?' Diye düşünürken bakışlarını kel çocuğa doğrulttu.

Nora elini çenesine koyarak ciddi gözlerle 'Normalde hayranları ondan sıkılana kadar sevmeye devam edecekti! Şimdi ise orijinalinden farklı olarak Aang hayranlarından sıkıldı!!' 

Bu düşüncelerin ardından Nora'nın ciddi yüzü telaşa dönmüştü. Artık ne yapacağını bilemiyordu bir süre geçen sessizliğin ardından büyük siyah gemi yaklaştı.

Gelen gemi Ateş ulusuna aitti.

Nora korkuyla yutkunarak 'Gerçeği öğrendi demek.' Diye düşünerek geminin merdivenlerinden aşağı inen siyah saçlı, altın rengi gözlü, yüzünün sol kısmı yaralı prense baktı.

Zuko geldiğinde öfkeli yüzünü siyah saçlı çocuğa yönelterek "SEN! Beni kandırmaya nasıl cüret edersin!" Diyerek bağırmaya başladı.

Ateş ulusunun gemisiyle beraber askerlerini gören herkes telaşa kapılmıştı. Suki ve Kyoshi savaşçısı kıyafetiyle beraber makyajlı olan Sokka panikle dışarı çıkmışlardı.

Katara endişeli yüzle abisine yaklaşarak, korkuyla koşuşturan halkı sakinleştirmeye denedi. Aang, gözlerini yaralı prense doğrulttu.

Altın gözlü çocuk onu gördüğü anda kim olduğunu anlamıştı. Eliyle onu işaret ederek "AVATARI YAKALAYIN!!" Diye bağırmaya başladı.

Bu bağırış üzerine ateş bükücüler hemen saldırıya hazırlandılar. Nora ile Aang'in etrafını kuşatan askerlerle savaşırken yeni gelen askerler çoktan her tarafı yakmayı başlamıştı.

Bunu gören Kyoshi savaşçıları hızlı adımlarıyla ateş bükücülerine karşı savaşmaya başladılar. Kel çocuk ateş bükücüler tarafından yakılan şehre bakarken, Katara ile Sokka beyaz bizon ile lemuru yanlarına alıp, "AANG!! NORA!! HADİ!!" Diyerek bütün güçleriyle bağırdılar.

Bunu gören iki çocuk koşmaya başladılar. Sokka, Kyoshi savaşçılarından aldığı giysiyle birlikte kel çocuğun elini tutup yukarı çekerken Katara, siyah saçlı çocuğa elini uzattı.

Nora, kahverengi saçlı kızın gözlerine baktı sonrasında ise arkasında yanan şehre bakışlarını doğrulttu.

'Gerçeği saklamama rağmen yine de buldu.' Diye düşünerek iç çekti ve ciddi beyaz gözlerini Katara'ya yöneltti.

Mavi gözlü kız, gözleri gördüğü anda kaşlarını çatıp, ona baktı sonrasında iç çekerek "Dikkatli ol."  Dedi.

Sözleri duyan Nora gülümsedi. Momo, siyah saçlı çocuğun gelmediğini görünce hemen mavi gözlü çocuğun üzerinden atlayarak aşağı indi.

Nora'nın omuzuna hızlıca tırmanan beyaz lemur, siyah saçlı çocuğa masum yeşil gözleriyle baktı.

Siyah saçlı çocuk, arkadaşlarına gülümseyerek "O zaman ben gidiyorum!" Diyerek ona endişeyle bakan Katara ile şok olmuş yüzlerle bakışlarını ona doğrultan Aang ve Sokka'ya beyaz gözlerinde ki hüzünle bakıp arkasına döndü.

Katara arkada şok olmuş yüzlerle bakan arkadaşlarını umursamadan "APPA YİP YİP!!" Diye bağırdı.

Sokka telaşla kardeşinin gitmesini engellemeye denerken Aang korkuyla "NORA!!" Diyerek koşan çocuğa bağırdı.

Appa uçmaya başladığı anda Nora neşeli yüzüyle onlara el salladı.

Avatar & AirbenderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin