Bölüm: Avatar geri döndü 1
Kel hava bükücü çocuk ile genç su bükücü kız yüzlerinde ki telaşla geldiler. Gökyüzüne ateş edilen alev parçasıyla yerlerini belli etmişlerdi.
İki çocuk geldiklerinde onlara kızgınlıkla bakan Sokka ile yetişkinler ve gülen yüzle bakan çocuklarla karşılaştılar.
Çocuklar heyecanla kel çocuğa koşarken Sokka kızgın mavi gözleriyle hava bükücüyü eliyle işaret ederek "Biliyordum! Fişekle Ateş filosuna işaret gönderdin! Şimdi de bizim için geliyorlar!"
Katara abisine sakin ses tonuyla "Aang hiç bir şey yapmadı kazaydı." Dediğinde Aang başıyla onaylayarak "Evet gemideydik, bir bubi tuzağı vardı ve biz de tuzağa kafa attık." Diyerek sözünü bitirirken, Katara ise kel çocuğa söylediklerinden dolayı kaşlarını çattı.
Yaşlı beyaz saçlı kadın torununa mavi gözlerini yönelterek "Katara o gemiye binmemeliydiniz. Şimdi hepimiz tehlikede olabiliriz." Dedi ciddi tonda.
Aang telaşla "Katara'yı suçlamayın! O gemiye ona ben bindirdim!" Dediğinde Sokka imalı bakışlarıyla birlikte ellerini kel çocuğa doğrultarak "Aha! Hain suçunu itiraf etti!"
Bu gürültüler üzerine siyah saçlı çocuk yavaş adımlarla kalabalığa yaklaştı. Nazik ses tonuyla "Sırf meraklarından dolayı gemiye binen iki çocuğu suçlamayacağız. Onun yerine çocuklar ile yaşlıları evlerine yönlendirerek savaşa hazır olmalıyız." Dediğinde tüm köy ona baktı.
Katara gözlerinde ki hafif neşeyle "Nora." Diye seslendi.
Sokka öfkeyle "Yani haini mi savunuyorsun!" Dediğinde Nora kaşlarını çatarak beyaz gözlerini mavi gözlü çocuğa doğrulttu.
"Sokka dediğimi duymadın sanırsam. İKİ ÇOCUK!" Dediğinde herkes siyah saçlı çocuğun son söylediği 'Çocuk.' lafını düşündü.
"Eğer birini suçlamak istiyorsanız bu gemiyi bırakan Ateş ulusunu suçlayın! Meraklarına yenik düşen masum çocukları değil!"
Nora'nın sözleriyle köylüler birbirlerine baktılar. Sonunda yaşlı kadın nazik mavi gözleriyle "Nora haklı. Herkes hazır olsun!" Diye bağırdığında Sokka ile Katara şok olmuş yüzlerle "Büyükanne." Diyerek yaşlı kadına baktılar.
Aang onu savunan beyaz gözlü çocuğu derin ifadesiyle bir süre izledi. Nora nazik ses tonuyla "Şimdi herkes geri çekilsin. Sadece silah tutabilen ya da bükücü olabilenler burada kalsın." Dediği anda Sokka silahlarını aldı Katara ciddi tonla başıyla onayladı.
'Sevindim! Az da olsa bazı şeyleri değiştirmek iyi oldu.' Diye düşünürken, beyaz dev bizon onu ağzıyla yaladı.
Siyah saçlı çocuk telaşla onu yalayan bizona bakarken kel çocuk gülümseyerek "Appa seni sevdi! Normalde benim dışımda kimseyi yalamaz!" Dedi.
Nora, kel çocuğun sözlerine hafif endişeli gülümsemesiyle "Sevindim." Diyerek mırıldandı.
Bir kaç dakikanın ardından Beyaz lemur, siyah saçlı çocuğun omuzuna heyecanla tırmandı. Aang, siyah saçlı çocuğun omuzunda ki Momo'ya bir süre bakındıktan sonra 'Bir şeyler garip.' Diye düşünerek önüne geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avatar & Airbender
FantasySıradan 12 yaşlarında bir çocuktu. Gözlerini açtığında hava tapınağının içindeydi.