Deel 4 :)

1.4K 12 0
                                    

POV Jazzmin

Trinngggg tringggg , ik word wakker van het geluid en merk dan dat bel gaat. Ik trek zo snel ik kan een joggings broek aan loop richting de deur. Felicia is er ook wakker van geworden omdat wij beneden slapen. Ze komt ook aangelopen en ik doe de deur open, ineens stonden daar de jongens. 'Hey!' zegt Matthy, Ik kijk hem een beetje verward aan omdat ik het idee had dat het nog heel vroeg was. 'Hey' zeg ik terug, 'wat is er zo moeilijk dat je zo kijkt?' vraagt Matthy, 'Nou ik ben net wakker, hoe laat is het eigenlijk?' vraag ik. 'het is 10:00, dus een mooie tijd vond ik' zegt Robbie die er ook staat. 'Oh ja nee dat is later dan ik zelf dacht' zeg ik met een beetje een soort van lach. Ik vergeet helemaal te zeggen dat ze wel binnen mogen komen dus gelukkig zegt Felicia snel 'Kom maar binnen hoor!'. De jongens stappen naar binnen en ik loop even naar boven om aan Rowena en Guusje door te geven dat de jongens er zijn. Als ik weer naar beneden kom staart Matthy me aan maar ik doe maar even alsof ik het niet zie. 'Iemand een boterham?' vraag ik en alle jongens zeggen dat ze dat wel willen en ik zet meteen alles klaar op tafel zodat we meteen aan kunnen schuiven. Rowena en Guusje komen ook beneden en sluiten meteen aan, het is een beetje improviseren doordat het huisje niet enorm groot is maar dat lukt wel. Matthy komt naast mij zitten op het bankje dat tegen de muur staat bij de eettafel. Hij kijkt me nog lief aan en geeft ook een soort van vragende blik of het goed is als hij naast me zit, ik knik. Koen zit naast Guusje en Felicia naast Robbie. Raoul en Milo zitten ook naast elkaar en Rowena zit aan mijn andere kant. 'Ik ga me even omkleden' zeg ik en ik loop naar mn kamer. 'Ik moet even naar de wc' hoor ik Matthy zeggen en loopt langs mijn kamer. Hij klopt even aan en ik roep 'binnen!', ik zie Matthy binnenkomen en kijk hem aan met een vragende blik. Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel, ik denk ~huh, waarom zou hij dit doen?~ maar geef hem ook maar een knuffel. Als hij me los laat zegt tie ' Ik hoorde van Raoul gisteravond dat toen ik je een knuffel gaf je moeilijk keek en nu vroeg ik me af waarom dat zo was' ik zeg snel 'Oh was niks hoor, weet niet ik zal wel in gedachten zijn geweest hahahah' Pfoe weer zo'n geluk moment dat ik op een normaal antwoord kom. Matthy kijkt me een beetje bezorgd aan en zegt dan nog ' maar als er iets is moet je het zeggen hoor! je kan mij alles vertellen'. 'Thank you Matthy!' zeg ik hem en hij loopt de deur weer uit. Okeeeee ja nee daar had ik niet helemaal op gerekend, Raoul en Matthy hebben dus wel iets door soort van. Ach ja ik laat het maar even, als ik klaar ben loop ik de woonkamer weer in. 'Zullen we naar de stad gaan?' vraagt Robbie, Iedereen stemt in en we stappen in de busjes. De meiden bij de meiden en de jongens bij de jongens.

We zijn in de stad aangekomen en we gaan als eerst naar de H&M, ik wil graag nieuwe broeken en een leuke trui. Als ik binnen kom zie ik al snel een leuke broek maar die heeft eigenlijk veel gaten en dus zal je makkelijk mijn littekens zien. Ik besluit hem dus toch maar weg te leggen. Matthy zag dat ik die broek in mn handen had en zag dus ook dat ik hem weer terug legde. Hij kwam aanlopen en vroeg 'Waarom leg je die nou terug, die broek is juist zo leuk!' mijn antwoord daarop was dan ook 'Ja klopt ook wel maar ik vind dat hij iets te veel gaten heeft'. Als ik het lef nou gewoon had dan had ik de reden echt goed kunnen maken door alles te vertellen maar ja dat blijft gewoon een onzeker puntje. Ik leg de broek dus terug maar ik zie al snel een andere leuke die gelukkig niet te veel gaten had. ~hahaha die Matthy houd mij echt in de gaten hoor~ denk ik weer, want jahoor hij kwam weer aanlopen en zei deze keer ' die is top! niet teveel gaten en volgens mij helemaal jouw stijl' ik lach een beetje en zeg dan 'Ja zeker, ik ga deze zo even passen. Ik ga ook nog even kijken bij de truien'. Ik loop naar de truien en pak er een paar uit het rek.

POV Rowena

Ik zie Jazzmin en Matthy schattig staan kijken bij de truien dus ik besluit ze lekker te laten gaan en ga met de andere naar de boven verdieping. 'Zag jij ook Matthy en Jazz?' vraagt Guusje ineens aan mij, dus ik antwoord maar met 'Ja inderdaad, ik dacht ik laat ze maar even hahah' . Ik pak een leuk jasje uit het rek met een wit croptopje en loop naar Guusje en Felicia, 'Kijk meiden! Ik ga deze zo passen, ik vind ze geweldig!' 'Jaaa die is heel leuk!' zeggen ze in koor. Ik loop meteen door naar de paskamers en trek het aan, en ja hoor het staat perfect! ~ dit neem ik mee~ denk ik bij mezelf. Ik loop het paskamertje weer uit en zie dat Jazzmin staat te wachten om ook te kunnen passen. 'hey Jazz, al wat leuks gevonden?' 'Ja, kijk!' ze laat me het zien en ik antwoord 'Leukkk! ja dat is echt iets wat bij jou past.' Ik probeer zo ook meteen beetje zelfverzekerdheid aan te praten bij der.

POV Jazzmin

~Awhh wat is Rowena lief!~ denk ik, dat complimentje gaf me meteen een goede mood. Ik loop het paskamertje in en kleed me snel om, ik hoor Matthy dan ineens zeggen 'He Jazz, kom is als je klaar bent het paskamertje uit in de outfit' ~wacht!?!?! zei die nou JAZZ?!!?!? omgg dat was zo schattig~ oké en weer normaal toen Jazz zeg ik in mezelf. Als ik de outfit aan heb loop ik het pashokje uit en zie Matthy staan. 'Je ziet er echt heel leuk uit!' zeg tie, 'Awh dankjewel Matt' zeg ik terug.

POV Matthy

~zei ze nou Matt...?!?!? dat was heel schattig~ Ze ziet er heel goed uit, maar eigenlijk doet ze dat wel in elke outfit. Ik merk aan mezelf dat ik die meid echt zo tof vind, alleen ben ik wel bang dat ze mij niet ziet zitten dus ik wacht gewoon nog even af.

POV Jazzmin

Jonguh ik weet niet wat die Matthy met me doet maar z'n lieve blik geeft mij al een fijn gevoel. Hij is ook gewoon perfect, maar ik blijf erbij dat hij het denk ik gewoon als vriendschap ziet en meer niet. Ik raap de kleding die ik wil kopen bij elkaar en ga naar de kassa waar de andere al op mij staan te wachten. Ik betaal en we gaan weer lekker verder.

-Tijdskip-

Het is nu 17:00 en dus besluiten we dat we terug naar de huisjes gaan. Vandaag was zo'n leuke dag.Matthy is wel echt de perfecte jongen en ik kan eigenlijk nergens anders meer over nadenken, Ik denk alleen maar aan hem. Als we bij de huisjes aankomen word ik wakker gemaakt door Felicia en merk ik dus dat ik inslaap ben gevallen op de terug weg. 'Komen jullie anders bij ons eten?' stelt Koen voor. Ik kijk de meiden aan en we knikken naar elkaar, 'zullen we pizza eten?' vraagt Raoul. Eigenlijk stemt iedereen er in mee dus dat gaan we dan ook maar doen.

We zijn net klaar met eten als Guusje met een voorstel komt 'zullen we anders gewoon nog wat dagen bijboeken? het is nou zo leuk, dat het zonde is om morgen alweer te gaan' Ik vind dat zeker niet erg, dat betekend dat ik nog wat langer met Matthy kan zijn hahah. 'Ja wij vinden het goed' hoor ik bij de jongens. De meiden kijken mij aan en ik zeg daarom ' ja ik vind het goed hoor, altijd gezellig en we hebben toch nog vakantie!' We lopen met z'n alle richting de receptie en boeken voor nog 3 nachten bij. 'Nog even een drankje doen?' vraagt Milo, en ook hierbij is iedereen het eens en gaan we nog even wat drinken in het restaurant. 'zullen we zo maar weer is naar het huisje gaan?' vraag ik, 'Ja hoor, dat is goed' zegt de rest. Als we buiten aan komen zien we dat het regent. Het huisje is niet ver maar met deze regenbui ben je wel flink nat eerder je bij je huisje bent. We maken het plan dat we maar snel door lopen en zelfs een beetje rennen, we geven elkaar alvast een knuffel zodat we zo meteen het huisje in kunnen. Matthy geeft me deze keer heel zacht een knuffel en geeft me een lieve lach. 'Oké 3..2..1.. go!' roept Milo, daar rennen we dan hahah in de regen en in het donker. Op een gegeven moment voel ik dat ik ergens in wegzak en dat ik door mn enkel ga, Iedereen behalve Matthy rent al voor me uit. Matthy ziet dat ik val en vraagt meteen lief 'Gaat t?' 'Beetje, ik heb pijn aan mn enkel' zeg ik terug. Matthy tilt me op en samen lopen we naar ons huisje waar de andere meiden mij al opwachten. Ik heb de sleutel dus konden ze nog niet naar binnen. We lopen snel naar binnen en Matthy zet me heel lief op de bank. 'Wat is er gebeurt?' vraagt Felicia 'ja omdat het donker was zag ik de kuil in de grond niet en ging ik door mn enkel en viel ik' zeg ik. 'Kom dan gaan we het even koelen' zegt Matthy, 'nee joh, hoeft niet. zo veel pijn doet het niet' zeg ik snel terug en geef een glimlach. Ik sta op en wil lopen maar voel dan de pijn door mn voet schieten en zak in elkaar, ik voel 2 armen die me opvangen en me op de bank zetten. Ik kijk en ja hoor, dat was Matthy ~wat hij met mij doet, het is ongelofelijk~ denk ik weer bij mezelf. 'Toch niet zo'n goed idee hahaha' zeg ik en ik kijk Matthy lief aan. 'Zal ik dan toch even een koude doek pakken?' vraagt ie, 'Ja doe toch maar wel' zeg ik lief. 'Wij gaan alvast naar bed' zeggen de andere meiden, ~huh, wat, laten ze mij hier dan alleen met Matthy?~ gaat er door mijn hoofd. Maar ja dus, de meiden zijn gaan slapen. Daar lig ik dan, met pijn in mn voet op de bank met Matthy naast me. Al snel val ik in slaap, Ik voel ineens een arm om me heen geslagen en word langzaam wakker. 'Oh, heb ik je wakker gemaakt?' vraagt Matthy lief, 'Nee hoor, ik voelde alleen je armen' zeg ik terug. 'Hoe laat is het eigenlijk' vraag ik, '03:00 is het?' zegt tie. ' Drie uur al!?!?' zeg ik geschrokken 'Ja, wil je naar bed?' 'ehmm ja' zeg ik beetje zacht. Ik sta op maar ga al snel weer zitten omdat ik nu weer voel dat ik pijn had. 'Moet ik je even brengen?' vraagt Matt weer zo lief. 'Ja mag wel, ik kan ook wel hinkelen hoor' zeg ik, Matthy ondersteund me een beetje en ik ga in mn bed liggen. 'Dankje Matt!' zeg ik en hij geeft me een lieve blik en vertrekt.


Weer bedankt voor het lezen! Ik ga snel verder en ik hoop morgen weer een deel te kunnen plaatsen.

Is hij de ware? Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu