Deel 51 :)

794 7 1
                                    

*Time skip van 8 maanden* 

POV Matthy

In de maanden naar deze dag toe zijn er dingen veranderd. Jazzmin is bijna volledig hersteld en voelt zich heel gelukkig.
We zijn allemaal ook hersteld van het ongeluk.
Jazzmin haar moeder is uiteindelijk wel verhuist naar het buitenland, Jazz heeft die situatie geaccepteerd en t gaat heel goed. Ik ben gelukkiger dan ooit samen met Jazzmin, ik kan me geen toekomst indenken zonder haar.

Afgelopen weken ben ik bezig geweest met iets groots voorbereiden. Ik heb als enige Raoul in vertrouwen genomen over m'n plan en hij helpt me bij de dingen die er nog moeten gebeuren. 

Vandaag is de dag aangekomen, we gaan met z'n allen (alle bankzitters en vriendinnen) naar Griekenland. Ik ben nerveus, terwijl ik me zo niet wil gedragen want dat valt op. 'gaat het goed schat?' hoor ik der vragen als we in het vliegtuig stappen. 'Ja hoor, beetje zenuwen' zeg ik, Ze pakt m'n hand vast en we lopen naar onze zit plek. Ik moet het voor nu gewoon even vergeten en los laten, ik kan nu niks anders doen dan wachten op het moment. 'Hoe lang is het eigenlijk vliegen?' vraagt Robbie en ik kijk om 'Uhm 3, 5 uur ofzo' antwoord ik en hij knikt. Iedereen voelt gespannen aan terwijl alleen ik en Raoul iets weten. 

De vlucht duurt voor me gevoel jaren, iedereen slaapt maar ik kan t niet. ik ben zo bang dat er dalijk iets fout gaat ofzo, dan is alles verpest. Ik probeer m'n gedachten weer beetje uit te zetten en dan toch maar het laatste uur te slapen. 

'Wajow, ziek mooi hotel' is het eerste wat Milo zegt als we de taxi uitstappen. Iedereen knikt en we lopen naar binnen om in te checken. We zij redelijk vroeg, komt omdat we ook een vroege vlucht hadden. Over 5 uurtjes ofzo is pas het moment. 

POV Jazzmin

We zijn aangekomen in Griekenland, Matthy doet alleen heel nerveus dus dat is wel een beetje raar. Ik laat het gaan, veel zal ik er niet aan kunnen veranderen.

'Zullen we over een uurtje gaan eten?' vraagt Matthy, ik kijk op van m'n telefoon en knik. 'Ik ga me dan even klaar maken' zeg ik er achteraan. Hij knikt en ik loop de badkamer in, ik hoor hem ondertussen de andere bellen en ik hoor een naam van een restaurant vallen. Dat is dus al besloten, ik vind het prima. 

'Iedereen ready?' vraagt Raoul als we samen komen in de gang van het hotel, iedereen is ready en we vertrekken naar een restaurant. We gaan lopend omdat het niet ver is. 

We komen aan bij een chic en klein restaurantje, het is nog helemaal leeg en we krijgen een tafel op een buitenplaats helemaal achterin. Het is heel mooi en iedereen kijkt z'n ogen uit. Er komt een ober bij onze tafel en vraagt wat we willen drinken, iedereen kiest wat uit en we kijken naar de kaart. 'Wat neem jij schat?' vraag ik aan Matthy, 'weet ik nog niet zo goed' zegt hij en ik knik. We raken met z'n alle in gesprek en even later kunnen we ons eten bestellen.

'Het was heerlijk' zeg ik als we klaar zijn. 'Inderdaad, zullen we zo nog even naar het strandje hier tegenover?' stelt Matthy voor en iedereen stemt in. De zon gaat ook zo onder dus dat is wel mooi om te zien. 

We lopen over het strand en Matthy en ik vooral voorop, Koen wilde nog wat foto's maken ofzo dus vandaar. Matt blijft ineens staan en de andere komen in een snelpas aanlopen. Ik zie Raoul z'n telefoon pakken en dat geld ook voor Charlotte. Ik ben verbaasd en kijk om me heen. 

Matthy pakt m'n handen vast en ik sta een beetje versteld, hij zakt door één knie. 

'Lieve Jazzmin, wil je met mij trouwen?' is wat uit hem komt. 

'Ja tuurlijk' zeg ik nog helemaal geshockeerd. Hij staat op en geeft me een zoen terwijl hij een prachtige ring om m'n vinger doet. We gaan trouwen en....

Hij is echt de ware!

Yes mensen dat was het dan. Het was een beetje een abrupt einde maar ik denk wel een goede afsluiter. Ik wil jullie enorm bedanken voor het lezen van m'n boek! Daar ben ik jullie allemaal stuk voor stuk dankbaar voor. Met ups en downs in het boek is alles uiteindelijk goed gekomen en leven Matthy en Jazzmin nog lang en gelukkig! <3 

DANKJEWEL!

xx mij

12-09-2022

Is hij de ware? Ft. BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu